
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:
Je zajímavé že jsme tě ještě nepotkal, a to jsem v Jíčíně defacto deně. 

-> Luky: Jj, tohle už pokoušet nebudu..
Chci si ještě někdy sednout za volant..
Ale mám u baráku zahrádku, nějakých 12 hektarů, tak jsem uvažoval, že si postavím nějakou vraždu na vyblbnutí :D :)

Ale mám u baráku zahrádku, nějakých 12 hektarů, tak jsem uvažoval, že si postavím nějakou vraždu na vyblbnutí :D :)
-> Kocvin: tak hlavně si nech zajít chuť na zkušební jízdy, víš jakou máš smůlu a určitě by tě zase chytli 

-> castrol: Není to v plánu.. 

-> Kocvin: a jak dostaneš vodicak vsetko sa vráti do starých kolaji

Trošku se teď nudím a řekl jsem si, že když nemůžu jezdit, tak dám alespoň do kupy auto.. A vyřeším věci, na které při běžnej premávke není čas.. :) Včera k večeru jsem nahodil dlouho syslené nové ipury, čeká mě oprava denního počítadla, po dvou letech vyperu koberec, vyčistím vnitřek a zkontroluji stav podlahy. Vyřeším protékání vody ke spolujezdci, nefunkční ručku, orezlé podběhy a prahy, ťuklý pravý zadní roh blatníku, atd... Je toho spousta, ale času je ještě více.. :D
-> minno: Třeba taky ne..
Já jsem ani nehleděl na otáčkoměr, jako na to, že to byl absolutní strop otáček motoru.. Každopádně to chce šestku nebo delší převodovku..


-> Kocvin: buď rád, že ho nemáš, by si bol potom len zbytočne sklamaný

-> minno: Chtělo by to digi tacháč.. :/
-> Kocvin: skoda.panda.cz/clanek.php
?id=115
pri 6000 ot. to vychádza na 182 km/h, ale je otázka, ako moc sa dá veriť otáčkam :)
pri 6000 ot. to vychádza na 182 km/h, ale je otázka, ako moc sa dá veriť otáčkam :)
To záleží na tom,jak moc ti kecá tacháč
Každopádně tachometrových 180 s LPG je slušný 


Dnes jsem zjistil jaká je maximální rychlost téhle plechovky :-D Na trase Frýdek-Místek - Nový Jičín na pětku točila lehce přes 6000 ot/min a víc ani prd(Na LPG).. Tachometr ukazoval něco málo přes 180. Kolik by to tak mohlo být reálně, dle otáček? Mám tam mokrý 5q 4,22 kola 13" s pneumatikami 165/70/13.. Myslím že se tu kdysi někde objevil graf rychlostí při určitých otáčkách ale nemohu ho najít :/ Můžu však konstatovat, že vol.4 motor je zatím to nejlepší, co v tomhle autě bylo.. Nikdy jsem se na tuhle mezní rychlost nedostal tak snadno jako teď..
Jinak mě překvapilo jak je auto při téhle rychlosti, na širokých kolech(et 18) stabilní a čitelné.. Při bočním větru nebo předjíždění kamionu snadno zvládnutelné.. A to nemám momentálně vepředu ani stabík. :D
Jinak mě překvapilo jak je auto při téhle rychlosti, na širokých kolech(et 18) stabilní a čitelné.. Při bočním větru nebo předjíždění kamionu snadno zvládnutelné.. A to nemám momentálně vepředu ani stabík. :D
-> Kocvin: tak nech slouži

-> gogino1987: A ještě zažije..
-> Kocvin: tá si svoje zažila ako vidím ten predok

To říkají všichni 

-> Kocvin: 

-> castrol: Hlavní je, že je zdravá...

-> Kocvin: vdaka kvalitnému fotaku nie 

-> castrol: Vždyť s autem není vůbec nic.. :D