
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:
17:18:43
15.03.2015
15.03.2015

castrol
-> Kocvin: tak podla stavu auta by som mal nejednu teoriu 

17:15:54
15.03.2015
15.03.2015

Kocvin
Ohnutá a následně poloosou prodřená nohavice
Vůbec netuším, jak se to mohlo stát


17:12:15
15.03.2015
15.03.2015

MajoLR
-> castrol 15.03.15 17:10:34: Únava materiálu!

17:10:34
15.03.2015
15.03.2015

castrol
-> Kocvin: ou je co to
?

17:10:06
15.03.2015
15.03.2015

MajoLR
16:48:41
15.03.2015
15.03.2015

Kocvin
Dneska jsem objevil jednu nemilou závadu..

17:31:15
12.03.2015
12.03.2015

castrol
-> Kocvin:
si o krok s tahom napred 


17:29:42
12.03.2015
12.03.2015

Kocvin
-> castrol: Už je
Nebo spíš byla..
Bude fačko



17:26:47
12.03.2015
12.03.2015

castrol
-> Kocvin: bude fela co bude ?

17:22:12
12.03.2015
12.03.2015

Kocvin
-> castrol: Do května/června jezdit a pak jí snad konečně nahradí modernější spotřebák
Kastle půjde na zahradu mezi ostatní holky a papíry na jiné auto, jiný projekt..


17:15:23
12.03.2015
12.03.2015

castrol
-> Kocvin: a jak je myslene ze "Poslední měsíce života" ides renovuvat
?

17:08:10
12.03.2015
12.03.2015

Kocvin
-> castrol: Ano prosím
Ale slouží věrně
Až je mi líto ji přestat využívat.. Kastle je zdravá a technickou má kupodivu ještě rok a půl..
-> kraska98: Nenašel jsem ve spěchu hrnec na 120 světlo..


-> kraska98: Nenašel jsem ve spěchu hrnec na 120 světlo..
16:55:57
12.03.2015
12.03.2015

kraska98
A koukám i 105tkový světlo 

16:47:17
12.03.2015
12.03.2015

castrol
-> Kocvin: ty jo to je votloukanek 

16:35:10
12.03.2015
12.03.2015

kraska98
To je dobře 

16:16:43
12.03.2015
12.03.2015

Kocvin
-> kraska98: Nepůjde

16:13:17
12.03.2015
12.03.2015

kraska98
Pujde do šrotu ?
18:06:27
13.01.2015
13.01.2015

miguelias
-> RoboSK:








17:12:27
01.01.2015
01.01.2015

RoboSK
-> kraska98: tak prečo ešte nezametáš ?



17:09:34
01.01.2015
01.01.2015

kraska98
-> Kocvin: Každý by si měl nejdřív zamést před svým prahem že ?