skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravim, tohle autíčko sem převzal od otce 18. 3. 2005. Je to docela vtipný, je mu totiž 25let (r.v.1986) stejně jako mě. V postatě sem první majitel. Co vám o něm budu povídat? Je to žlutá, zatím skoro sériová Škoda 120L. Jedna zajímavost: V techničáku je jako barva uvedená oranžová (už sem to nechal přepsat na žlutou), pár čertů už na to zíralo. Jinak asi před třema nebo čtyřma lety byla bořená ze předu. Otcovi vlítnul pod kola nějakej velkej hafan. Asi o rok pozdějc se odporoučely prahy, sou komplet vyvařený. Po schození blatníků sem našel hnilotinu. Napravo jen málo, nalevo se vařilo hodně včetně kusu podběhu.
Co sem s ní prováděl:
Interiér:
Podsvětlení táhel topení
Povrchová úprava držadla ručky
Kličky stahování oken z Felície (už jen vzadu)
Úložné prostory pod předními sedadly
Instalace GLS přístrojového šítu (kvuli otáčkoměru)
Tapecíry C slopků v černé barvě
Renovace dveřních tapecírů
Zadní plato z dřevotřísky (v tom tvrzenym papíru ty repráky hrály děsně a teď hrajou krásně).
Záclonky za zadním oknem
Ipurové lišty na dveřích
Béžová sedadla z Rapida
GL palubní deska
V přístrojovém štítu přidány dvě kontrolky
Polička na středovém tunelu
Originál polička u kolen spolujezdce
5Q kulisa řazení (a už se páka netočí kolem dokola)
Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
Elektrika:
Osvětlení kufru.
Osvětlení motoru.
Automat na spínání světel.
Akustická signalizace rozsvícených světel.
Repase motorku stěračů.
Přepólování morku stěračů (musel sem i otočit statorové magnety), ostřikovačů a
Lukasu.
Instalace otáčkoměru.
Třetí brzdové světlo ( z Jaguara :-O ).
Nový druh zásuvky + dodělané osvětlení aby byla potmě vidět.
Dvouvlákna v zadních obryslovkách (Koncový světlo je normální a když brzdim, tak svítí celej vrch.).
Alternátor 55A z GLS výbavy.
Elektrické otevírání motorové kapoty.
Elektrické otevírání kufru
Paměťový cyklovač z Felície
Stropní svítilna z Felície
Nový ventilátor v topení
Manuální spínač ventilátoru chladiče
Nový termospínač ventilátoru chladiče
Repase ventilátoru chladiče
Překopaná elektroinstalace za palubní deskou kvuli instalaci GL palubky
Elektrické stahování předních oken
Teploměr oleje
Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
Centrální zamykání
Karoserie:
Bílé přední blinkry
Nový blatníky.
Úprava předního čela.
Barva (čim víc auto opravuju, tim horší to je, časem se to pořeší)
Maska chladiče s tahokovem.
Vytlumení předních dveří
Ochrana proti vyháčkování
Gumičky pod trisky ostřikovačů z Favorita.
Přidaný krycí plech motoru (zakrývá mezeru mezi zadním čelem a příčkou motoru)
Nová přední haubna
Nový držák autobaterie z nerezu (do starého se nevešla 55Ah baterie)
Podvozek:
Bílý nápisy na pneu.
Plecháče natřený na bílo.
Gumy mezi závity zadních pružin
Motor:
Úprava airboxu kvůli LPG
Alternativní pohon na LPG, jinak je to sériová stodvacina. Teda na to že už má svoje nejlepší léta dávno za sebou tak jezdí celkem slušně. Pro úplnost má něco okolo 250 000km. Po GO tam může mít tak 100 000km. Přesně nevím, už asi dva a půl roku nejde počítdlo kilometrů.
Oprava chlazní (teklo to pod autem) + výměna tlakového víčka.
Výměna hadic chlazení a manžet (krom dvou hadic u chladiče a dlouhých hadic od motoru k topení).
Přídavný benzínový filtr
Vyčištění a repase karburátoru
Repase benzínové pumpy
Audio:
Rádio HYUNDAY CRM 1053 SU 4x40W, MP3 -bylo ukradeno, nyní bez hudby
Reproduktory HADEX 4 x 16,5cm.
Anténa připojená k vyhřívání zadního okna se zesilovačem
Novinky:
- Výměna termospínače ventilátoru chladiče
- Repase ventilátoru chaldiče
- Béžové sedačky Rapid
- GL palubní deska, přídavné kontrolky v přístrojovém štítu
- Repase benzínové pumpy
- 5Q kulisa žazení
- Elektrické stahování předních oken
- Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
- Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
- Centrální zamykání
Nejbližší plán:
Odkazy
Jestli někomu tendele popis nestačí, tak se může mrknout sem:
- Hodně fotek a komentářů z oravy auta v létě 2005: skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
PS: Neumim moc česky. Nějaký y/i mě moc nehákuje, tak to dyštak ignorujte. Tvůrčí kritiku a případný dobrý nápady vítám. Ale musej bejt dobrý.
Refresh: 22.05.11
Co sem s ní prováděl:
Interiér:
Podsvětlení táhel topení
Povrchová úprava držadla ručky
Kličky stahování oken z Felície (už jen vzadu)
Úložné prostory pod předními sedadly
Instalace GLS přístrojového šítu (kvuli otáčkoměru)
Tapecíry C slopků v černé barvě
Renovace dveřních tapecírů
Zadní plato z dřevotřísky (v tom tvrzenym papíru ty repráky hrály děsně a teď hrajou krásně).
Záclonky za zadním oknem
Ipurové lišty na dveřích
Béžová sedadla z Rapida
GL palubní deska
V přístrojovém štítu přidány dvě kontrolky
Polička na středovém tunelu
Originál polička u kolen spolujezdce
5Q kulisa řazení (a už se páka netočí kolem dokola)
Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
Elektrika:
Osvětlení kufru.
Osvětlení motoru.
Automat na spínání světel.
Akustická signalizace rozsvícených světel.
Repase motorku stěračů.
Přepólování morku stěračů (musel sem i otočit statorové magnety), ostřikovačů a
Lukasu.
Instalace otáčkoměru.
Třetí brzdové světlo ( z Jaguara :-O ).
Nový druh zásuvky + dodělané osvětlení aby byla potmě vidět.
Dvouvlákna v zadních obryslovkách (Koncový světlo je normální a když brzdim, tak svítí celej vrch.).
Alternátor 55A z GLS výbavy.
Elektrické otevírání motorové kapoty.
Elektrické otevírání kufru
Paměťový cyklovač z Felície
Stropní svítilna z Felície
Nový ventilátor v topení
Manuální spínač ventilátoru chladiče
Nový termospínač ventilátoru chladiče
Repase ventilátoru chladiče
Překopaná elektroinstalace za palubní deskou kvuli instalaci GL palubky
Elektrické stahování předních oken
Teploměr oleje
Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
Centrální zamykání
Karoserie:
Bílé přední blinkry
Nový blatníky.
Úprava předního čela.
Barva (čim víc auto opravuju, tim horší to je, časem se to pořeší)
Maska chladiče s tahokovem.
Vytlumení předních dveří
Ochrana proti vyháčkování
Gumičky pod trisky ostřikovačů z Favorita.
Přidaný krycí plech motoru (zakrývá mezeru mezi zadním čelem a příčkou motoru)
Nová přední haubna
Nový držák autobaterie z nerezu (do starého se nevešla 55Ah baterie)
Podvozek:
Bílý nápisy na pneu.
Plecháče natřený na bílo.
Gumy mezi závity zadních pružin
Motor:
Úprava airboxu kvůli LPG
Alternativní pohon na LPG, jinak je to sériová stodvacina. Teda na to že už má svoje nejlepší léta dávno za sebou tak jezdí celkem slušně. Pro úplnost má něco okolo 250 000km. Po GO tam může mít tak 100 000km. Přesně nevím, už asi dva a půl roku nejde počítdlo kilometrů.
Oprava chlazní (teklo to pod autem) + výměna tlakového víčka.
Výměna hadic chlazení a manžet (krom dvou hadic u chladiče a dlouhých hadic od motoru k topení).
Přídavný benzínový filtr
Vyčištění a repase karburátoru
Repase benzínové pumpy
Audio:
Rádio HYUNDAY CRM 1053 SU 4x40W, MP3 -bylo ukradeno, nyní bez hudby
Reproduktory HADEX 4 x 16,5cm.
Anténa připojená k vyhřívání zadního okna se zesilovačem
Novinky:
- Výměna termospínače ventilátoru chladiče
- Repase ventilátoru chaldiče
- Béžové sedačky Rapid
- GL palubní deska, přídavné kontrolky v přístrojovém štítu
- Repase benzínové pumpy
- 5Q kulisa žazení
- Elektrické stahování předních oken
- Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
- Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
- Centrální zamykání
Nejbližší plán:
Odkazy
Jestli někomu tendele popis nestačí, tak se může mrknout sem:
- Hodně fotek a komentářů z oravy auta v létě 2005: skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
PS: Neumim moc česky. Nějaký y/i mě moc nehákuje, tak to dyštak ignorujte. Tvůrčí kritiku a případný dobrý nápady vítám. Ale musej bejt dobrý.
Refresh: 22.05.11
Rabbit 120L - GL - komentáře:
-> Rabbit: Kdybys bylel blíž tak by sem ti ti ceočku pučil;)
doly120-ten třetí:o):
Právě, že vařidko nemám. Musim se dohodnout s kámošem, ale on pořád nemá čas
Právě, že vařidko nemám. Musim se dohodnout s kámošem, ale on pořád nemá čas
-> Rabbit: To máš pravdu:) Lemy máš vyměněné za chvíli:) Pokud máš ceočku a už si to někdy dělal:)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
doly120-ten třetí:o):
Na lak to nejezdí. Nejdřív sou potřeba udělat lemy v zadu (nejsou lidi). A teď pracuju na nápravě do předu.
Kaprof-Los Koramos:
JJ, koukal sem. Podle toho sem odhad, že si od Kolína-
Na lak to nejezdí. Nejdřív sou potřeba udělat lemy v zadu (nejsou lidi). A teď pracuju na nápravě do předu.
Kaprof-Los Koramos:
JJ, koukal sem. Podle toho sem odhad, že si od Kolína-
-> Rabbit: O :)spztka KOD
tu mam na šedý také ale 42 mám až na druhym dvoučíslí![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Rabbit: Nevypadá to špatně,ale chtělo by to nový lak:)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
OndraKrupi-TenČtvrtý:
jj dobrý, akorát sem tu nápravu na jednom místě měl víc zabali. Mám malinko škráblej opěrák u spolujezdcový sedačky. Ale nic hroznýho. Aspoň sem se poučil, že příště buď vozejk nebo zadní sedačky ven :-)
jj dobrý, akorát sem tu nápravu na jednom místě měl víc zabali. Mám malinko škráblej opěrák u spolujezdcový sedačky. Ale nic hroznýho. Aspoň sem se poučil, že příště buď vozejk nebo zadní sedačky ven :-)
-> Rabbit: takže říkáš že vše ok jo?
Tak auto výlet na Hrocháč skratkou přes Lanškroun (140km jedna cesta) přežilo. A náprava od beastyLA už je hozená v dílně.
volant o priemere 33 cm ?!?! Trocha preháňaš ne ?! ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
kaprik faster:
To druhý, auto sem před měsícem zazimoval. Teď musim makat ve škole aby mi na léto pučili titul Blbec (Bc.). Pak budu makat na autě. Je totiž potřeba schodit hlavu a vyměnit těsnění + další věci co budou potřeba.
To druhý, auto sem před měsícem zazimoval. Teď musim makat ve škole aby mi na léto pučili titul Blbec (Bc.). Pak budu makat na autě. Je totiž potřeba schodit hlavu a vyměnit těsnění + další věci co budou potřeba.
-> Rabbit: tak co? děláš něco na autě nebo se jen flákáš v Brně na kolejích??
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
áá další škodověnka z kolína výborně
hodně štestí![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
All:
ó jé, co se to tu zas řeší? Tahle debata tu byla zhruba před dvěma lety a nehodlám se jí účastnit znovu. Jen dodám, že to bylo z mladické nerozvážnesti. Z takovejchdle blbostí už sem celkem vyrost.
Ale vlastně, co vás přivádí k tý mojí flekatý příšerce?
Targa:
Každej máme něco, ty máš zas parádně nalakovanej kanystr v postraní kapsa u motoru.
ó jé, co se to tu zas řeší? Tahle debata tu byla zhruba před dvěma lety a nehodlám se jí účastnit znovu. Jen dodám, že to bylo z mladické nerozvážnesti. Z takovejchdle blbostí už sem celkem vyrost.
Ale vlastně, co vás přivádí k tý mojí flekatý příšerce?
Targa:
Každej máme něco, ty máš zas parádně nalakovanej kanystr v postraní kapsa u motoru.
ty kotouce radsi bez komentare..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borin: no nezapomen si to udělat taky at seš in...a neboj se pže jak piše majitel: Kotuč je natřenej mimo činý plochy. Na brždění to nemá vliv! ....asi to auto nikdy nebrzdilo
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Krásně natřenej brzdič a kotouč
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Už mám taky doma škodovku v měřítku 1:43. Jen škoda, že nemeli žlutou.
4us chlape mohl by jsi mi poslat ten obrázek škodovky co máš jako logo??
mail:G.jr@seznam.cz
je hustej
dík předem
mail:G.jr@seznam.cz
je hustej
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Rabbit: Bejku Ti dam hnusnej, že uvidíš...