skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vás vítám na kartě mého vozu. Hned na začátek bych chtěl poděkovat mému taťkovi kterej mi se vším pomáhá, a bez něj bych se nejspíš nikam nedostal.
Jsem již 3. majitel. Podle tachometru to má najeto 30tis. ale řekl bych že to je spíš 130tis. :D
- 1978 - rok výroby
- 1985 - tabáková č. 2290
- 1988 - výměna motoru
- 1990 - výměna karoserie, sv. kávová č. 2040
Nějaký základní info o autě:
- sériová stodváca
- 5q
- jedno zrcátko
- bez zadních pasů
- trochu hnije na blatnících pod čelním oknem a v místě zadních zástěrek
- podomácku vystříhanej modrej koberec v interiéru
- celkově auto je takový podomácku postavený mi přijde :D
- štítek LS pro více koní
- černý plechy na OR34
- stříbrný plechy na OR34
- Apolla na Matadorech MP12
- schnilý plechy na zimních Continentalech
Co jsem zatim na autě udělal:
- nechal jsem přetěsnit a zkontrolovat převodovku
- dal sériovou 5q řadící tyč místo povařený 4q se kterou se nedalo pomalu ani řadit
- vyměnil gumový spojovačky trubek od chladiče
- přetěsnil vanu, sice to nikde neteklo, ale kdyby náhodou
- ulomil zadní kliku
- přetěsnil zadní okno
- komplet stříknul a trochu poladil podlahu zevnitř
- dal panel přístrojů s otáčkoměrem a diodou hladovýho oka
- vyměnil jsem volant za nějakej jinej ;D
- ipury dveří z GLS
- sundal jsem disky na kterejch jsem to koupil a připravil je na lak
- koncovej tlumič z nějakýho Forda ;D
- sundal jsem tažný a snad ho někdy v životě renovuju
- přední repráky Blaupunkt CL170, zadní nějaký číny :D
- rádio VW Gamma - USB / SD / 3,5mm jack aux
- výměna těsnení čelního a zadního skla
- výměna čelního skla
- výztuha v platu na tříbodové bezpečnostní pasy
- GL palubka
- přední sedačky z Rapida
- tříbody Schrot
- dal dozadu konečně nějaký plato
- nahodil jsem sériovej (asi?víc seriovej než modrej) koberec
- vyčistil jsem přední čelo od různejch gumoasfaltů, stříbřenek atd. :D
- původní plechy, opískovány, natřeny základem a stříknuty škodováckou Magic Black
Do budoucna:
- nějaká ta jednatrojka, Weber(y), možná MPi 50kw
- sportovní tlumiče / pružiny
- čtyřpístky předek i zadek
- zadní sedačky z rapida
- daleko v budoucnu celolak :D
- olejovej chladič
Podrobnější fotogalerie zde flic.kr/s/aHsk4DSvua
Jsem již 3. majitel. Podle tachometru to má najeto 30tis. ale řekl bych že to je spíš 130tis. :D
- 1978 - rok výroby
- 1985 - tabáková č. 2290
- 1988 - výměna motoru
- 1990 - výměna karoserie, sv. kávová č. 2040
Nějaký základní info o autě:
- sériová stodváca
- 5q
- jedno zrcátko
- bez zadních pasů
- trochu hnije na blatnících pod čelním oknem a v místě zadních zástěrek
- podomácku vystříhanej modrej koberec v interiéru
- celkově auto je takový podomácku postavený mi přijde :D
- štítek LS pro více koní
- černý plechy na OR34
- stříbrný plechy na OR34
- Apolla na Matadorech MP12
- schnilý plechy na zimních Continentalech
Co jsem zatim na autě udělal:
- nechal jsem přetěsnit a zkontrolovat převodovku
- dal sériovou 5q řadící tyč místo povařený 4q se kterou se nedalo pomalu ani řadit
- vyměnil gumový spojovačky trubek od chladiče
- přetěsnil vanu, sice to nikde neteklo, ale kdyby náhodou
- ulomil zadní kliku
- přetěsnil zadní okno
- komplet stříknul a trochu poladil podlahu zevnitř
- dal panel přístrojů s otáčkoměrem a diodou hladovýho oka
- vyměnil jsem volant za nějakej jinej ;D
- ipury dveří z GLS
- sundal jsem disky na kterejch jsem to koupil a připravil je na lak
- koncovej tlumič z nějakýho Forda ;D
- sundal jsem tažný a snad ho někdy v životě renovuju
- přední repráky Blaupunkt CL170, zadní nějaký číny :D
- rádio VW Gamma - USB / SD / 3,5mm jack aux
- výměna těsnení čelního a zadního skla
- výměna čelního skla
- výztuha v platu na tříbodové bezpečnostní pasy
- GL palubka
- přední sedačky z Rapida
- tříbody Schrot
- dal dozadu konečně nějaký plato
- nahodil jsem sériovej (asi?víc seriovej než modrej) koberec
- vyčistil jsem přední čelo od různejch gumoasfaltů, stříbřenek atd. :D
- původní plechy, opískovány, natřeny základem a stříknuty škodováckou Magic Black
Do budoucna:
- nějaká ta jednatrojka, Weber(y), možná MPi 50kw
- sportovní tlumiče / pružiny
- čtyřpístky předek i zadek
- zadní sedačky z rapida
- daleko v budoucnu celolak :D
- olejovej chladič
Podrobnější fotogalerie zde flic.kr/s/aHsk4DSvua
Jirka / šáde 120L - komentáře:
Auto je bezmála po dvou letech opravený, zbejvá vychytat pár drobností, rozleštit zbytek auta, řízení aj. a budu zase štastnej :D Ale nemohl jsem odolat výletu s místníma.
-> sekicz: aha, tak to potom áno...
-> minno 17.06.16 09:04:58: levej už mám, pravej chci protože ten původní už taky hnije, a když to mám rozebraný tak to udělám komplet
-> sekicz 15.06.16 20:46:35: blatník snáď L, a nie P...
-> MisakusX: nene, dvojková fabie...
-> Žiabrovak: značka se srovná a nechá se renovovat a bude jako dřív
Pojišťovna to asi dá jako totálku, tak uvidíme co mi daj no... Kdyby někdo měl kapotu, blatník (P), čelo odstín 2040 tak jsem otevřen nabídkám :D
-> Žiabrovak: značka se srovná a nechá se renovovat a bude jako dřív
Pojišťovna to asi dá jako totálku, tak uvidíme co mi daj no... Kdyby někdo měl kapotu, blatník (P), čelo odstín 2040 tak jsem otevřen nabídkám :D
-> sekicz: jaj! škoda tej origo značky ale tá oprava dá aj dosť roboty
držím palce!





Áchjo, taková škoda, škoda ... předpokládám, že jedničková Fabie. Z nějakého důvodu mi ty auta, nebo někteří jejich řidiči, přijdou jako nositelé špatných zpráv.
Tak srazovou sezónu prozatím ukončila paní s Fabií co mi při spanilé jízdě nedala přednost. :)
Stojí u nás v Mostě... Řídí ho nějakej starší pán :)
-> sekicz: to kilo je bombove , medzityp tych vela veru nie je 

Konečně jsem se k tomu dokopal, a výsledek bych řekl že vypadá celkem slušně

Asi se tady moc lidem nebudou líbit, ale mě se černý plechy líbí. :D
Snažím se tak nějak aby to bylo pochopitelný a abych i já měl nějakej záznam toho co dělám a co ne :D
Hodně sympatickej popis. :-)