skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 136 GL
kamenná hnedá
1989
*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LP G*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*
K autu som sa dostal úplnou náhodou večerným blúdením po webe.Po dohode s majitelom sme ja a dvorný mechanik vyrazili.Po obhliadke a bezúspešnom zjednávaní ceny smerom nadol bolo rozhodnuté.
Škodovka slúži ako denné približovadlo hlavne do práce , zároveň aj ako koníček v jednom :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Motor: č.1: 742.136 - už u kamaráta Istiho
Motor č.2: 781.136 po GO,pretesnený , presahy,ojničné ložiská,hadice,veškeré čidlá atď, sacie 136 + Sedr
(20.6.2016) Bezkontakt. zapalovanie Favorit
Vačka 265/265 Chovanec
Valvoline Durablend 10w40
Sviečky - NGK BCP6ES káble Tesla
Snímač tlaku oleja + budík tlaku oleja - Lada
uložený na tvrdých silentblokoch neznámeho pôvodu
25.15.2016 - felda štartér
04.02.2017 - nové sviečkové káble, veko rozdelovača + palec.
04.03.2017 - vymenené predné blatníky + čelo
Podvozok - predok mínus 1/5 závitu + podložky pod stabilizátorom + tlmiče Lada
zadok - pritvrdené origo. tlmiče
Interiér - V podstate originál GL výbava až na pár detailov , okruhlé budíky (ďakujem Molso), budík tlaku oleja nahradil palivomer , skrátená radiaca páka , nejaké to retro rádio.
8.3.2017 12V zasuvka namiesto ciklovača stieračov
Karoséria - predné blatníky + čelo na výmenu .
Plány do budúcna: - Jazdiť
kamenná hnedá
1989
*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LP G*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*
K autu som sa dostal úplnou náhodou večerným blúdením po webe.Po dohode s majitelom sme ja a dvorný mechanik vyrazili.Po obhliadke a bezúspešnom zjednávaní ceny smerom nadol bolo rozhodnuté.
Škodovka slúži ako denné približovadlo hlavne do práce , zároveň aj ako koníček v jednom :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Motor: č.1: 742.136 - už u kamaráta Istiho
Motor č.2: 781.136 po GO,pretesnený , presahy,ojničné ložiská,hadice,veškeré čidlá atď, sacie 136 + Sedr
(20.6.2016) Bezkontakt. zapalovanie Favorit
Vačka 265/265 Chovanec
Valvoline Durablend 10w40
Sviečky - NGK BCP6ES káble Tesla
Snímač tlaku oleja + budík tlaku oleja - Lada
uložený na tvrdých silentblokoch neznámeho pôvodu
25.15.2016 - felda štartér
04.02.2017 - nové sviečkové káble, veko rozdelovača + palec.
04.03.2017 - vymenené predné blatníky + čelo
Podvozok - predok mínus 1/5 závitu + podložky pod stabilizátorom + tlmiče Lada
zadok - pritvrdené origo. tlmiče
Interiér - V podstate originál GL výbava až na pár detailov , okruhlé budíky (ďakujem Molso), budík tlaku oleja nahradil palivomer , skrátená radiaca páka , nejaké to retro rádio.
8.3.2017 12V zasuvka namiesto ciklovača stieračov
Karoséria - predné blatníky + čelo na výmenu .
Plány do budúcna: - Jazdiť
136GL/LPG - komentáře:
17:29:13
12.05.2016
12.05.2016
Marklar
-> RoboSK: co sa ti na nich páči?
17:16:48
12.05.2016
12.05.2016
RoboSK
chcem tie Novomestské tabulky
16:04:46
12.05.2016
12.05.2016
francomk
... som Fčela, pichnem a letím
14:39:22
12.05.2016
12.05.2016
minno
-> Žiabrovak: skoda-virt.cz/cz/.../3419
5-dnesni-nakup?gotopost=3.
..
14:34:50
12.05.2016
12.05.2016
Žiabrovak
-> minno: prečo? Inak pekné auto do obľúbených.
14:33:24
12.05.2016
12.05.2016
Domajz
mam taky 136GL do oblibenych s ni...
14:23:32
12.05.2016
12.05.2016
minno
Klamári