
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to zatim klasická 120L,po motorové stránce zatim bez úprav.
r.v. 1987
zamračená haupna
snížená o 2 a 3/4 závitu
příčný,laděný výfuck
zavařené zadní kličky
5qalt
Plánuju nastříkání haupny na černo a shade asi na světle zelenou.
Přes prázdniny by tam měl přijít motor z Fáčka s přetryskovaným karburátorem,ostrou vačkou a sníženou hlavou (ale nevim,jestly si radši nemam koupit rovnou Fáčko a ty úpravy udělat na něm).
r.v. 1987
zamračená haupna
snížená o 2 a 3/4 závitu
příčný,laděný výfuck
zavařené zadní kličky
5qalt
Plánuju nastříkání haupny na černo a shade asi na světle zelenou.
Přes prázdniny by tam měl přijít motor z Fáčka s přetryskovaným karburátorem,ostrou vačkou a sníženou hlavou (ale nevim,jestly si radši nemam koupit rovnou Fáčko a ty úpravy udělat na něm).
Jack škoda 120L - komentáře:
-> Syny: To nebude rapid

-> hany: takle zacinala asi spousta z nas, s touhle barvou a aby tam casem vratila jen decentne serezany pruziny 

Tyvoe ten rapid je brutalne dole 

-> minno: klika sem, klika tam...
stejně jich je všude plno 


-> Soda: ty taky začínáš tak nemluv 

chudák škúdka
odobrali jej kľučky


jj, pěkný začátky ...
začínáš jako já před dvěmi lety
to se mi líbí, pomalu, ale jistě 

