
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L LPG
R.V. 1985
Auto jsem se rozhodl koupit jelikož mělo LPG a byla dobrá cena . Auto bude sloužit ke každodennímu ježdění aby tuto činnost nemusel podstupovat rapid. Původně jsem chtěl dát do rapid LPG ale bylo by to drahé .
Plany : vyvařit , zprovoznit a udělat stk
Časem tam dám 5q a favoritáckej motor
cena auta 3500kč
nová bomba 6000kč
pov. ručení 1760kč
EKO DAN vyřešena přes ZPT.
27. jsem měl jít na stk ale 20. se mi kously brzdy a pak prdla trubička. Chtěl jsem původně vyměnit trubičky a udělat klasickou kontrolu a udržbu před stk...jenže co mě čekalo zespoda bylo skoro k pláči...je shnilé úplně všechno.... podlahy, prahy, zadní nosníky , přední podběhy, uložení nápravy.... Zajímalo by mě jestli ještě dnes vůbec někdo vyvařuje klasickou 120cu na denní ježdění.
Pravá strana je vyvařena a ještě mě čeká levá.. Díky za pomoc Rockovi jinak bych to vyvařoval ještě dnes.
R.V. 1985
Auto jsem se rozhodl koupit jelikož mělo LPG a byla dobrá cena . Auto bude sloužit ke každodennímu ježdění aby tuto činnost nemusel podstupovat rapid. Původně jsem chtěl dát do rapid LPG ale bylo by to drahé .
Plany : vyvařit , zprovoznit a udělat stk
Časem tam dám 5q a favoritáckej motor
cena auta 3500kč
nová bomba 6000kč
pov. ručení 1760kč
EKO DAN vyřešena přes ZPT.
27. jsem měl jít na stk ale 20. se mi kously brzdy a pak prdla trubička. Chtěl jsem původně vyměnit trubičky a udělat klasickou kontrolu a udržbu před stk...jenže co mě čekalo zespoda bylo skoro k pláči...je shnilé úplně všechno.... podlahy, prahy, zadní nosníky , přední podběhy, uložení nápravy.... Zajímalo by mě jestli ještě dnes vůbec někdo vyvařuje klasickou 120cu na denní ježdění.
Pravá strana je vyvařena a ještě mě čeká levá.. Díky za pomoc Rockovi jinak bych to vyvařoval ještě dnes.
.3ŠKODA-120 LPG - komentáře:
Pěkný fotky a myslím,že jsi jí zachranil před jistým kovošrotem.A že bude brazdit okolní státy je nečekané

-> doly120: Nevykoupili.............
-> Krystof2009: Tu kastli s favorita ti někde vykoupili?

-> Rock: PROČ ? Tot otázka myslím že jsou lepší než nenavíjecí moravani.
-> Mil@n: jojo snažím se za měsíc musí na STK tak mě jětě čeká vyvaření podlahy a snad to bude ok . Není totiž tak hrozná jak se to auto tváří ale jinak bylo asi dost rasený a udržba žádná silentbloky motoru tam ani nebyly drelo to na železe.
Převod jsem vyřešil pomocí dědy, který má ZTP.
Převod jsem vyřešil pomocí dědy, který má ZTP.
-> Krystof2009: hlavně že tam máš rapiďáckej interiér a pásy ze 105ky 

Pěkně jí dávaš do kupy
Taky sem po ní pokukoval
Jak si řešil eko?


-> minno: odhlučnená 

-> Krystof2009: krásna prevodovka

-> miguelias: Ne že bych neměl rád nový auta některý jsou hnusný a některý fakt pěkný ale ty auta, který bych si mohl dovolit má asi 80% lidí nic zajímavího. Tak jsem zvolil 120l na Tatru bych neměl ani ve snu :)
-> Marklar: :) já s ní budu jezdit cca 65km denně tak uvidím jak to pojede :)
-> Marty227: Ona totiž 120tka je furt v tý kategorii nejlevnějších aut a byla na lpg tak jsem neváhal . Další důvod je, že na 120tky mam všechny díly 2x takže, když se cokoliv rozbije není problém to rychle vymenit a jezí se dál :)
zas si musim -> Marty227: zastat on nema facko na kazdodenne jazdenie
-> Michal N 283 - zrušená registrace 25.02.17 12:16:56: U motoru 613 je umístěný dobře, zároveň to ofukuje válce, tím pádem i chladí.
Tatrovácká karoserie je něco strašného na korozi. :( Jinak je parádně betelná.

Tatrovácká karoserie je něco strašného na korozi. :( Jinak je parádně betelná.
-> miguelias: motory vydržia veľa, to áno, karosérie-hrdza- to je bežná vec, hlavne u služobných vozov sa o to nikto nestaral, jazdilo to až do rozpadnutia, ono ten chladič je u niektorých tatrováckych motorov umiestnený nie práve najlepšie v miestach, kde sa motor najviac zahrieva, teda ten jeho chladiaci účinok sa znižuje, detto pri slabších olejoch, darmo je to vzducháč takže ten olej tam plní trochu aj inú funkciu okrem mazania, čo je dôležité v tomto
-> Michal N 283 - zrušená registrace 25.02.17 12:00:45: Motor v 613 s dobrou údržbou vydrží 1 000 000km. Musíš dávat hlavně kvalitní olej. Neb se ti zasere olejový chladič, což je u tohoto vozu velký problém. :) Moje Tatra má naježděné 1 120 000. Mechanicky je na tom dobře, ale shnilá na kaši :/
-> miguelias: presne tak...ja som Tatru tiež dakedy chcel ale nejak ma to prešlo, teraz mám Audi 80 2.0 a chcel by som ešte Volgu 24...o tieto staré vozy sa nejak moc ani starať netreba a vydržia viac ako novšie s náročnejšou údržbou
-> Marty227: ..trošku zvláštny názor od majiteľa Favorita, nechcem uraziť tvoje auto, máš ho spravené veľmi pekne, tiež máme Forman Black line jeden v rodine, ale vekovo je to tiež už starý vergel, len o pár rokov novší od škodoviek
-> Marty227: ..trošku zvláštny názor od majiteľa Favorita, nechcem uraziť tvoje auto, máš ho spravené veľmi pekne, tiež máme Forman Black line jeden v rodine, ale vekovo je to tiež už starý vergel, len o pár rokov novší od škodoviek
-> Marty227 25.02.17 10:22:22: A proč ne ? Když se o to staráš, tak je to spolehlivé.
někdo prostě nová auta nemá rád. Já plánuju na běžnější ježdění T613-3.
někdo prostě nová auta nemá rád. Já plánuju na běžnější ježdění T613-3.

-> Marty227: Niekto jazdí 5km/deň, niekto 50 km/deň, na behačky po obci alebo dedine to stačí ,
Celkom ma udivuje že si v dnešnej dobe ešte niekto niečo takéto kúpi pre potreby denného jazdenia..
