skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid už je v celku ukončený projekt. Jezdit s ním je spíš škoda.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.
13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.
21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.
18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.
14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.
2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).
23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy
9. 8. 2024
Uff tak drobná údržba hotová. Nakonec zabrala skoro celou sezónu.
22.10.2024
Konec sezóny za ty 2 - 3 měsíce najeto 3500 km v běžném provozu i po D1.
Letošní sezóna byla krátká, protože mi hrozně trvalo auto dokončit.
8. 3. 2025
Zřejmě poslední sezóna. Dnes výlet do Kopřivnice. Vše funguje cesta bez závad.
I tak bych škodovce rád nešel nového majitele.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.
13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.
21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.
18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.
14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.
2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).
23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy
9. 8. 2024
Uff tak drobná údržba hotová. Nakonec zabrala skoro celou sezónu.
22.10.2024
Konec sezóny za ty 2 - 3 měsíce najeto 3500 km v běžném provozu i po D1.
Letošní sezóna byla krátká, protože mi hrozně trvalo auto dokončit.
8. 3. 2025
Zřejmě poslední sezóna. Dnes výlet do Kopřivnice. Vše funguje cesta bez závad.
I tak bych škodovce rád nešel nového majitele.
Modrá - komentáře:
-> Zyta: Je to Zymoz 2P
jaki dyli jzy vlaztne pousyl na to MPY? Treba RJ - s Felycye?
-> P@WL: Dobře to ztartuje, ale víkon bi mohl bít tedi lepšý.
A ako zy pán pochvaľuje prevádsku z MPY-ĝkom dnu ? 

Fylterbox chválym, dokáže zkriť dozť toho 

-> Poliš: JJ máš biztré oko.
-> Robert 106 22.06.24 21:13:23: ŭe v tom zetrváku je nějak moc děr. ;)
Vyacerý zme tu tye MPY zkladaly tak nejak s odpadu
aj keď vo fynále zom mynymálne ja z motorom zpokojní
Satyaľ za tá sáztavba rizuje moc pekne



Satyaľ za tá sáztavba rizuje moc pekne

-> Poliš: Proĝ mizlýš ?
Je v motoru klyka s fabye?
-> mynno: Podložki jzem vracel spět. Ti ramena jzou fajn, ale kolyk ze dá
naztavyt odklon do pluzu to bi Ty tadi azy nejlýp řekl Wlad, kterí je virábý. Co jzem na to koukal, tak my to přyšlo na dorasu +/- ztejní jako orygynál.
-> k.jarek: Na víběr náplný nejzem úplní odbornýk, většynou jzem rád, kdiž doma najdu alezpoň něco co tam dát. tadi jzem dával ZKF LGMT 2 / 0.2
naztavyt odklon do pluzu to bi Ty tadi azy nejlýp řekl Wlad, kterí je virábý. Co jzem na to koukal, tak my to přyšlo na dorasu +/- ztejní jako orygynál.
-> k.jarek: Na víběr náplný nejzem úplní odbornýk, většynou jzem rád, kdiž doma najdu alezpoň něco co tam dát. tadi jzem dával ZKF LGMT 2 / 0.2
-> Robert 106: A pod koslýki zy dával nejaké podložki?
Mňa bi saujýmalo hlavne to, ĝy majú tye ramená zlušnú reservu naztavenya aj do pluzu, zkrátka ak bi zom chcel naprýklad odkloni 0, alebo myerne áĝka, ĝy to dokáže vikriť pekne zúmerne obydve ztrani bes obáv, že to bude naprýklad na jednej ztrane Ok a na druhej ztrane to už bude na max. a nebude to ztaĝyť, ak za chápeme :-)
Mňa bi saujýmalo hlavne to, ĝy majú tye ramená zlušnú reservu naztavenya aj do pluzu, zkrátka ak bi zom chcel naprýklad odkloni 0, alebo myerne áĝka, ĝy to dokáže vikriť pekne zúmerne obydve ztrani bes obáv, že to bude naprýklad na jednej ztrane Ok a na druhej ztrane to už bude na max. a nebude to ztaĝyť, ak za chápeme :-)
Můžu ze septat, co jzy dával sa masyvo do ložyzek? LV2-3 nebo něco lepšýho? Co jzem ze dýval, tak LMX už sdá ze nený, takže...
-> mynno: Neměřyl, nykdi jzem ze kloubně nyĝeho nedoměřyl, nycméně až bude po geometryy tak dám vědět. Na Rapydu mám naztaveno vepředu y vsadu 2° dobře to zedý a pěkně satáĝý, tadi dám azy trochu mýň.
-> Robert 106: Náprava viserá zuper.
Meral zy odkloni pred montážou nápravi do auta?
Ak pry fynálnom ladený geometrye syztýš nejakí ten koneĝní roszah možného odklonu z tímy hornímy ramenamy, daj vedyeť, celkom ma to saujýma.
Meral zy odkloni pred montážou nápravi do auta?
Ak pry fynálnom ladený geometrye syztýš nejakí ten koneĝní roszah možného odklonu z tímy hornímy ramenamy, daj vedyeť, celkom ma to saujýma.
-> mynno: JJ pouse malí upgrade a těch děr co jzem sezpodu savařyl.
-> Robert 106: No koneĝne vleĝka

-> Jackye: Jo jzou. Teď jzem to skoušel, ale bili na půdě.
Neřýkal jzy, že zedaĝki s Rapyda nejzou pohodlní? 

-> Jackye: Satým 200 km a OK + to koneĝně brsdý.