
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil asi rok po řidičáku a jelikož jsem neměl o Škodofkách ani páru,tak to dopadlo,jak to dopadlo... Jelikož mi v tý době stačil fakt,že to má v techničáku r.v.87,tak jsem ho za celkem předraženou cenu koupil. Byla to obyč sériovka bez úprav... Po čase ježdění jsem narazil na tuhle stránku a to jsem neměl:)
Podvozek:
přední náprava:
-výměna za novější typ s hřebenem
-pružiny LA 260 od Sakyho
-tlumiče zn.Gabriel
-4pístové brzdiče+nové destičky Ferodo Premier a kotouče Lucas
zadní náprava:
-sériová kyvka,ale už se blíží doba výměny za vlečku
-hliníkáče Apollo 5Jx13 v bílém komaxitu s bezdušákama Michelin MX 165/70
Karosérie:
-skelet dobrej,ale venkovní plechy celkem na kaši
-sehnal jsem si za levno přední kapotku a nechal jsem si na ni navařit zamračení(ale to už tak za levno nebylo:)
-přední bílé kryty blinkrů+diademové žárovky
-zadní bílé kryty světel
-dveřní madla Favorit 93+
-modrá barva odstín něco jako Avie:) +zrcátka a nárazníky v barvě
Motor:
-prozatim 120cítka sériovka,ale ne na dlouho:) Ale zas tak špatně nejede(v rámci možností)
Interiér:
-černý strop
-nově dělané čalounění z modré koženky
-stahovací kličky z Felicie
-sedačky Rapid(přední+zadní)
-GL palubka s přepínačema z Feldy(světla,mlhovky,...)
-tříramenný volant
-hliníkové koberečky
-zpětné zrcázko v modré barvě
Audio:
-rádio Firstline s MP3
-noname reproduktorová soustava(2x bas 20cm,2x střed 10cm,2x výška 3cm)
-2x audiovyhýbka
Elektronika:
-centrální zamykání na DO zn.Jablotron
-el.přerušovač blinkrů Ford
18.6.05 - vyměněny přední blatníky a čelo(černý povrch...to to zas vypadá:/
1.7.05 - po čtyřech měsících čekání konečně laďáček od "škoda-výfuky"
Podvozek:
přední náprava:
-výměna za novější typ s hřebenem
-pružiny LA 260 od Sakyho
-tlumiče zn.Gabriel
-4pístové brzdiče+nové destičky Ferodo Premier a kotouče Lucas
zadní náprava:
-sériová kyvka,ale už se blíží doba výměny za vlečku
-hliníkáče Apollo 5Jx13 v bílém komaxitu s bezdušákama Michelin MX 165/70
Karosérie:
-skelet dobrej,ale venkovní plechy celkem na kaši
-sehnal jsem si za levno přední kapotku a nechal jsem si na ni navařit zamračení(ale to už tak za levno nebylo:)
-přední bílé kryty blinkrů+diademové žárovky
-zadní bílé kryty světel
-dveřní madla Favorit 93+
-modrá barva odstín něco jako Avie:) +zrcátka a nárazníky v barvě
Motor:
-prozatim 120cítka sériovka,ale ne na dlouho:) Ale zas tak špatně nejede(v rámci možností)
Interiér:
-černý strop
-nově dělané čalounění z modré koženky
-stahovací kličky z Felicie
-sedačky Rapid(přední+zadní)
-GL palubka s přepínačema z Feldy(světla,mlhovky,...)
-tříramenný volant
-hliníkové koberečky
-zpětné zrcázko v modré barvě
Audio:
-rádio Firstline s MP3
-noname reproduktorová soustava(2x bas 20cm,2x střed 10cm,2x výška 3cm)
-2x audiovyhýbka
Elektronika:
-centrální zamykání na DO zn.Jablotron
-el.přerušovač blinkrů Ford
18.6.05 - vyměněny přední blatníky a čelo(černý povrch...to to zas vypadá:/
1.7.05 - po čtyřech měsících čekání konečně laďáček od "škoda-výfuky"
Mišell/Škoda120 - komentáře:
-> Mišell: neni to skoda? ve sbernejch surovinach dostanej asi 8x víc

-> Hurdis: Jj,dostal jsem za ni na vraku 200,-
Ale jen za holou kastli...

-> Mišell: Vy jste jí rozřezaly na šrot? Sakra to jsem jí měl vzít, mohla ještě dva roky žít.


Takže toto auto je už minulost-rozprodáno a rozřezáno...
-> Mišell: Tak jsem byl ten výfuk trochu projet a moc spokojenost, nečekal jsem že to bude znát, ale přeci jen trochu je. A hlavně při 100 km/h mi to teď točí 2900 ot/min oproti 3200 co jsem měl se sériovým.
A zvuk je taky super, jen musím ještě vychytat uchycení, na lehce vytočenou 3ku to někde rezonuje. Takže díky moc


Jj,Kefír...pracuju tam,takže tam stojim celkem často... Tenhle tejden konečně nasadim nový blatníky a čelo-sice budu mít černej předek(na lak nejni
,ale furt lepší než ty rezatiny co tam jsou...

Mas to hezky.Porat na to cumim v Carrefouru kdyz jedu kolem.

Neboj,neboj,jen co se venku udělá hezčejc.
chcelo by to naky další(lepsi) fotky
