skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO
Je to škoda 130 GL, narozená 1986 v Kvasinách. Koupil jsem ji v září 2003 jako hnědou, v docela slušným stavu. Ukecal jsem cenu na 11 000,- . Udělal jsem technickou a v řijnu jsem ji odstavil. Následovala kompletní rozborka.
KAROSERIE
Výměna blatníku, lemů, prahů, kapot, dveří, čela. Vystříkáno tlumexem. Původně jsem chtěl válečné zbarvení alá LR, ale pak se mi zalibila čistě bílá a tak ji asi tak nechám. Vloni na konci prázdnin šla k lakýrníkovi.
PODVOZEK
Zrepasované a přitvrzené tlumiče. Vepředu 250-ky od Sakyho, vzadu bohužel série. Ráfky ARC 15/7, 4x100, 195/50.Nechal jsem je srovnat, otryskovat a nastříkat grafitovej komaxit.
Vepředu předělané náboje vzadu duralové podložky. Komplet zrepasovaná a vyztužená přední i zadní náprava. Co se týče brzd - nové kotouče, destičky, pakny, hadičky, trubičky, prasátka, lanovody.
Do budoucna bych rád zadní pružiny, staboš a hp.
MOTOR
Tak původně tam byla v celku slušná 130-ca, komplet jsem ji rozložil, přetěsnil, rozvody, vačku 110R, kanály, srovnaná hlava, setrvačník, řemenice. Komplet jsem motor vyleštil, nastříkal červený doplňky a koupil nový K&N. Asi po měsíci se mi zachtělo něco silnějšího. Vyhlídl jsem si motor tady z webu, dojednal cenu a můj i s filtrem prodal. Bohužel vyhlídlý
motor nejel podle mojich představ. Koupil jsem tedy zatím narychlo obyč. favorita i s tím rádoby příčnákem (středový díl z octavie). Takže teď mi to jezdí hůř než před tím.
INTERIER
Tak tady je to uplnej polotovar. Na pevno vevařenej rám homeprc. Koupil jsem za litr ve Feroně trubky 45x1,5mm bezešví. Musel jsem koupit tenkostěnný abych to uvezl. Díky tomu tam jsou ty varhánky. Rám je udělanej aby šli vzadu vozit lidi, proto tam není kříž,. Jinak tam jsou dvě Jackyny a volant z Kolína.
Potáhnul jsem podlahu novým jekorem a tím jsem skončil.
Pak jsem nastříkal všechno černé do černé, jako nárazníky, masku, kliky, víčko... Namontoval beskydky a vyrazil.
Bohužel se mi nějak hrozně nedostává času takže se jí navěnuju jak by potřebovala a tak ani nevypadá na rok docela slušný práce a nějakej 60 000,-
Ještě musím zmínit dva lidi bez kterych by nebyla, je to můj Táta, který byl trpělivým sponzorem a rádcem a kamarád Richard, kterej ne tom se mnou strávil mládí, takže díky.
Auto rozprodáno na díly :(
Je to škoda 130 GL, narozená 1986 v Kvasinách. Koupil jsem ji v září 2003 jako hnědou, v docela slušným stavu. Ukecal jsem cenu na 11 000,- . Udělal jsem technickou a v řijnu jsem ji odstavil. Následovala kompletní rozborka.
KAROSERIE
Výměna blatníku, lemů, prahů, kapot, dveří, čela. Vystříkáno tlumexem. Původně jsem chtěl válečné zbarvení alá LR, ale pak se mi zalibila čistě bílá a tak ji asi tak nechám. Vloni na konci prázdnin šla k lakýrníkovi.
PODVOZEK
Zrepasované a přitvrzené tlumiče. Vepředu 250-ky od Sakyho, vzadu bohužel série. Ráfky ARC 15/7, 4x100, 195/50.Nechal jsem je srovnat, otryskovat a nastříkat grafitovej komaxit.
Vepředu předělané náboje vzadu duralové podložky. Komplet zrepasovaná a vyztužená přední i zadní náprava. Co se týče brzd - nové kotouče, destičky, pakny, hadičky, trubičky, prasátka, lanovody.
Do budoucna bych rád zadní pružiny, staboš a hp.
MOTOR
Tak původně tam byla v celku slušná 130-ca, komplet jsem ji rozložil, přetěsnil, rozvody, vačku 110R, kanály, srovnaná hlava, setrvačník, řemenice. Komplet jsem motor vyleštil, nastříkal červený doplňky a koupil nový K&N. Asi po měsíci se mi zachtělo něco silnějšího. Vyhlídl jsem si motor tady z webu, dojednal cenu a můj i s filtrem prodal. Bohužel vyhlídlý
motor nejel podle mojich představ. Koupil jsem tedy zatím narychlo obyč. favorita i s tím rádoby příčnákem (středový díl z octavie). Takže teď mi to jezdí hůř než před tím.
INTERIER
Tak tady je to uplnej polotovar. Na pevno vevařenej rám homeprc. Koupil jsem za litr ve Feroně trubky 45x1,5mm bezešví. Musel jsem koupit tenkostěnný abych to uvezl. Díky tomu tam jsou ty varhánky. Rám je udělanej aby šli vzadu vozit lidi, proto tam není kříž,. Jinak tam jsou dvě Jackyny a volant z Kolína.
Potáhnul jsem podlahu novým jekorem a tím jsem skončil.
Pak jsem nastříkal všechno černé do černé, jako nárazníky, masku, kliky, víčko... Namontoval beskydky a vyrazil.
Bohužel se mi nějak hrozně nedostává času takže se jí navěnuju jak by potřebovala a tak ani nevypadá na rok docela slušný práce a nějakej 60 000,-
Ještě musím zmínit dva lidi bez kterych by nebyla, je to můj Táta, který byl trpělivým sponzorem a rádcem a kamarád Richard, kterej ne tom se mnou strávil mládí, takže díky.
Auto rozprodáno na díly :(
ondřej/130 - komentáře:
-> Skoda RBK: Taky mě to mrzí, co nadelas.
ondrej: smutny koniec
-> Klubko_: Policajti v pohodě, i chvalili. Technická nikoliv.-> strucy: Už to skončilo.
jednoduché, čisté pekné, len tak dalej

Supr kara! Co rikaj policajti nebo na technicke na ten ram?
-> kuko: Nejlevnější byl tak kolem 15 000,- díky
no pekne auticko, musel si si s nim uzit svoje, ak sa mozem opytat tak kolko pytali ostatny lakyrnici?
-> Rapid: -> DuriQ: -> Sita: díky :)
jojo, koupil sem je starší, nový stojej tušim 3500,--> Majkl:
kolik staly a kde??
ta jackyny sou laminatovy??
moc pekny - cely mi to pripomina muj projekt, ale ty uz ses dal. at se ti dari dal na aute delat! drzim palce, tohle je vono!!! ;-)
mno peknucka tie kola sa tam celkom hodia 

super
