skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak totok je moje autí... Š 130L, r.v. 1987
Podvozek + motor: Zadní úhlová náprava po výměně ložisek a gufer na poloosách, nové prasátka a lanovody ruční brzdy. Přední napráva je vyztužená a celkově po GO, 4pístkové brzdiče po GO, pružiny s délkou 245mm dle L/A + přitvrzené tlumiče.
Motor 781.136 (nové rozvody) + laděný výfuk podélný. Maximální rychlost -dosud- 180km/hod..
Vyčištěny karburátor s tryskováním na Š130. Repasovaný a leštěný alternátor, leštěné víko ventilů.
Exteriér: Karosérie je vyvařená a po laku. Dutiny jsou vystříkány. Modré fólie na sklech. A pak už jen takové detaily jako – hladké venkovní kliky z posledního modelu fáva, bílé blinkly vedle světel, kouřové na blatnících a zadní světla celá červená. Zadní mlhovku mám předělanou do levé zpatečky. Nová AKU baterie PERION
Interiér: Sportovní škodovácký volanto. Modré polepy a vnitrní rámečky budíků od HANYho, tímto mu děkuji + MODRÉ podsvícení budíků v přístrojovce LEDžárovkama. Přerušovač blinkrů z Felície. Nový tapecírung v zadních dveřích. Audio: radio SENCOR, přední dveře - PIONEER 130w
Auto bylo zrušeno dne 20.8.2006 po težší autonehodě :-((
Podvozek + motor: Zadní úhlová náprava po výměně ložisek a gufer na poloosách, nové prasátka a lanovody ruční brzdy. Přední napráva je vyztužená a celkově po GO, 4pístkové brzdiče po GO, pružiny s délkou 245mm dle L/A + přitvrzené tlumiče.
Motor 781.136 (nové rozvody) + laděný výfuk podélný. Maximální rychlost -dosud- 180km/hod..
Vyčištěny karburátor s tryskováním na Š130. Repasovaný a leštěný alternátor, leštěné víko ventilů.
Exteriér: Karosérie je vyvařená a po laku. Dutiny jsou vystříkány. Modré fólie na sklech. A pak už jen takové detaily jako – hladké venkovní kliky z posledního modelu fáva, bílé blinkly vedle světel, kouřové na blatnících a zadní světla celá červená. Zadní mlhovku mám předělanou do levé zpatečky. Nová AKU baterie PERION
Interiér: Sportovní škodovácký volanto. Modré polepy a vnitrní rámečky budíků od HANYho, tímto mu děkuji + MODRÉ podsvícení budíků v přístrojovce LEDžárovkama. Přerušovač blinkrů z Felície. Nový tapecírung v zadních dveřích. Audio: radio SENCOR, přední dveře - PIONEER 130w
Auto bylo zrušeno dne 20.8.2006 po težší autonehodě :-((
KEAN/Škoda 130L - komentáře:
-> manijak: Ty 245mm...sou naprosto vpohoděPředtím tam byly klasický série a když sem je vyndal a změřil, docela sem se smálMěli jenom 220mm
jak se jezdí s těma 245? předtím jsi to měl o kolik snížené...
-> hany: no jak myslíš...ono to vlastně tak špatný nejni
já si červenou vybral protože k tý modrý nádherně sedí a je mi fuk co maj ostatní....

-> KEAN: já ho taky nemám zapojenej... je to zbytečný... nemáš pod autem loužičku???
k těm pružinám... červenou maj všichni a žlutá se mi k modrý nelíbí
bílá je hnus a jiný barvy neznám
zelená je dobrá 






-> hany: no proto
hele ja nevim jestli ten ohrev saciho budu tapojovat....
Spis mam pocit ze se mi nekudy ztraci voda a nevim kudy a uz me nebavi kupovat antifreez


-> KEAN: ale nic sem si tě spletl, tys chtěl tu pumpu....
furt po mně někdo něco chce a já jsem z toho už mimo...

-> hany: Jaky drzaky???
-> KEAN: za rok nebo za dva
teď je řada na tobě... jo ty držáky na ten stabik jsem našel...

-> hany: OK to teda znas....doufam ze se zase nekdy zastavis....

-> KEAN: člověče já ten dům před kterym to stojí znám...že jo??
už mám taky pružiny

-> Tyger: já uz to mám u auta asi mesic

-> KEAN: Jéééé ja to v tom vidim až teď
Tak to je hárdkór

Tak to je hárdkór



-> Elvis: -> Tyger:
hmm hmm máte pravdu...ale to áčko a enko mi jdou nějak šejdrem.....


Tyger:Ano KEAN nezlobí




-> Elvis: A kdo si hraje, nezlobí



KEAN:Tady jsi někdo hrál















*222* *75* *222* *75* *75* *222* *75* *75* *75* *75* *222* *75* *75* *222* *75* *222* *222* *75* *75* *222*
*222* *222* *75* *75* *75* *222* *222* *222* *75* *75* *222* *222* *222* *222* *75* *222* *75* *222* *75* *222*
*222* *75* *222* *75* *75* *222* *75* *75* *75* *75* *222* *75* *75* *222* *75* *222* *75* *75* *222* *222*
*222* *75* *75* *222* *75* *222* *222* *222* *222* *75* *222* *75* *75* *222* *75* *222* *75* *75* *75* *222*