skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
info:
Tak tuhle škodověnku sem koupil v dost zuboženém stavu a to v září roku 2001 a jezdil s ní až do jara kdy sem se pevně rozhodl že když přežije zimu tak přežije i další roky.Tak sem ji rozdělal nechal vyvařit dal novej motor, protože ten starej odešel do věčnejch lovišť, jinak novej lak a dal už je to tady:
Karosérie:
Nový lak, zavařené kliky vzadu, zavařená kapota, zrušené standartní ostříkovače a dané jiné v kapotě, zadní křídlo. Upravená maska + mračítka.Tónovaná skla.
Elektrika:
Mlhovky, pod předkem červenej neon (bude i pod prahama už je na světě jenom ho umístit) a svítící ostřikovače modře, stoboskopy ve světlech.
Podvozek:
Snížený předek nějak 2 závity
Motor:
120 tka, lestěné sací potrubí, nový karburátor, úprava krytu filtru, tyristorové zapalování s prodlouženou jiskrou.
Interiér:
Bílé budíky, palubovka rapid, hliníková hlavice řadící páky (vlastní výroba, na elektrikáře dobrý ne, soustruch sem viděl podruhý v životě) , zmenšený volant z škoda 100
Chystám:
Podložky pod kola (už jsou doma) převařený disky dozadu, Prahy plastový (sou doma ale ještě se rozmyslím jestli je tam dám) a na zadní sloupek plastový ofuky.Zrcátka kapky (doma) sportovní pedály a hlavně jiný sedadla.Příčný výfuk,
Časem dákový centrál a nějaký jiný rádio asi s CD
Tak tuhle škodověnku sem koupil v dost zuboženém stavu a to v září roku 2001 a jezdil s ní až do jara kdy sem se pevně rozhodl že když přežije zimu tak přežije i další roky.Tak sem ji rozdělal nechal vyvařit dal novej motor, protože ten starej odešel do věčnejch lovišť, jinak novej lak a dal už je to tady:
Karosérie:
Nový lak, zavařené kliky vzadu, zavařená kapota, zrušené standartní ostříkovače a dané jiné v kapotě, zadní křídlo. Upravená maska + mračítka.Tónovaná skla.
Elektrika:
Mlhovky, pod předkem červenej neon (bude i pod prahama už je na světě jenom ho umístit) a svítící ostřikovače modře, stoboskopy ve světlech.
Podvozek:
Snížený předek nějak 2 závity
Motor:
120 tka, lestěné sací potrubí, nový karburátor, úprava krytu filtru, tyristorové zapalování s prodlouženou jiskrou.
Interiér:
Bílé budíky, palubovka rapid, hliníková hlavice řadící páky (vlastní výroba, na elektrikáře dobrý ne, soustruch sem viděl podruhý v životě) , zmenšený volant z škoda 100
Chystám:
Podložky pod kola (už jsou doma) převařený disky dozadu, Prahy plastový (sou doma ale ještě se rozmyslím jestli je tam dám) a na zadní sloupek plastový ofuky.Zrcátka kapky (doma) sportovní pedály a hlavně jiný sedadla.Příčný výfuk,
Časem dákový centrál a nějaký jiný rádio asi s CD
Číža / Š120 - komentáře:
souhlas s Crackem.......pekna je...(7)
Pěkná rekonstrukce!!!
tak disky uz mam vzadu prevarene a v predu i v zadu sou podlozky jinak tam mám pneu pireli a to 175 na 70
prosim ta ake mas pneu (rozmer) v predu v zadu a tiez disky (rozmer) !!!diki moc!!!
2Dan: v tom pripade promin ze sem ti ukrivdil!!! uplne sem se lek, kdyz sem to cet
to sem moc rad

to sem moc rad

2 Dan
Klasickej neon je jako zářivka akorá te naplněnej jinym plynem
v konrádově katalogu to bylo solidně popsaný a bili tam i moduly na 12V
Klasickej neon je jako zářivka akorá te naplněnej jinym plynem
v konrádově katalogu to bylo solidně popsaný a bili tam i moduly na 12V
2 Rapid: seš vadnej ? Něco takovýho bych si na auto NIGDY nedal ! To neni pro mě.
Mě ten problém zajímá z elektrickýho hlediska.
Mě ten problém zajímá z elektrickýho hlediska.
Neony jsou moooc pěkné - ostřikovače brak co má fakt každej. P:S: podívejte se na autotuning.cz mají tam "neony" z diod a docela slušný ceny...
je to každýho věc, ale já tadyty neony atp nesnášim... a že je tam chceš i ty Dane???? to čumim
jinak, ty svítící ostrikovace má dneska kazdej druhej...

jinak, ty svítící ostrikovace má dneska kazdej druhej...
Mě by zajímaly ty neony. V tuninkářskejch krámcích sou drahý jaxvině. Uvažoval sem o měniči a klasických zářifkách a ty pak ochránit nějakou plastickou trubitsí. Jaxto teda řešil ty a kolix za ten neon dal ?
Jinak moc pěkná renovatse
Jinak moc pěkná renovatse

Co to je za odstín tý červený je fakt dobrá

Tak protože sem tu dlouho nebyl tak zatim protože jezdim jenom od zaři a je kosa tak bych řekl že to ventyluje dost ale uvidime v letě.Jinak zavařil sem to proto že sem tam chtěl dělat nasavač ale pak sem si řekl že by to nebylo tak hezky protože sem začal upouštět od plastovejch zbytečností kterejch v posledním roku přibylo jako by se s nima roztrhl pytel a je to vidět všude.Tak sem to nechal tak.Zatim se mi tolibi.Lak je akryl ale domaci prostredi strikany takze trocha prachu ale zjara rozlestim.
A k těm prahum tak je prodavam takže tam nebudou změna nazoru, a sedadla ne dík už mám peugeot 405.
A k těm prahum tak je prodavam takže tam nebudou změna nazoru, a sedadla ne dík už mám peugeot 405.
plastový prahy tam nedávej.... zkazíš to tim
nechceš rapiďácký sedačky???
nechceš rapiďácký sedačky???
to Čiža: Jak tak sleduju, tak jsi z totálně zhnilé káry udělal docela poěkný vozítko. Jen by mě zajímalo, proč jsi zakitoval ty nasávaše toho vzduchu na přední kapotě a nechal tam jen takovou malou dírku? Stačí to ventilovat dost dobre? Jinak fakt pěknej lak! (akryl
)
