![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: ja zjistil ze tomu motoru chybi vzduch a proto nejede. Tak jsem to upravil a vzduchu mu dodavam vic ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
minno 22.06.12 10:04:04 napsal:
→ Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky
vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. tak s tým maš úplne pravdu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
→ Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky
vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. tak s tým maš úplne pravdu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. Ty ideš nejakým divným smerom, motor 120 a robí diery do kapoty a čela
Má to zmysel?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: a jak jsi to z toho motoru dostal? Máš tam nějakou vačku ostrou a zvýšenou hlavu nebo tam máš nějakej výfuk drsnej?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Karel.: jo, na dvojku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: vždyť tam máš 120, tak kolik ti to jede? 110km/h?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
kdyby tam nebyla striska tak tam nejsou ani ty driy a jezdi to 90 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Já bych tu stříšky zkusil hodit do barvy auta![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ty díry v kapotě a v tom čele s tim jemnym tahokovem v barve jsou pekne(možná tu na kapotě dát na prostředek) ale je to pekne zajimave...zato ta velké černé cosi na té střeše...mno...bylo by to tak pekné auto bez toho...
Mne sa to páči. Pri pozeraní fotiek som bol tak zahľaďený na čelo - že čo za čudo to tam je - že kapotu som si ani nevšimol :) A potom čítam príspevky a že čo, kde, aká kapota? Kuknem ešte raz fotky a ahááá kapota![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Čokin: asi tak
-> R@ZOR: funguje to zatim nejlip co jsme mel
-> Martin/125/: bohuzel to je boj. Ja tam ten vzduch proste potrebuju.
Jinak vse je lehce navratny jelikoz mam puvodni dily v laku.
-> R@ZOR: funguje to zatim nejlip co jsme mel
-> Martin/125/: bohuzel to je boj. Ja tam ten vzduch proste potrebuju.
Jinak vse je lehce navratny jelikoz mam puvodni dily v laku.
je fakt moc pekna...bohužel extrémě hodně moc moc moc zkažená tou černou přinejtovanou věcí nad zadnim okynkem :-( ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Ja bych rekl ze je to dobry. Hlavne jestli to pomohlo?
-> Dušan: Mě se to zamlouvá, je to udělaný v duchu ,,hlavně nenápadně".
-> Dušan: Jo k tomu hustýmu tahokovu, kámoš ho měl na Golfu v nárazníku a při větších rychlostech se docela zvedla teplota motoru a dělal to právě ten hustý tahokov v nárazníku.
-> Dušan: mne sa to nepáči, ďalšia škodovka po BABY BLUE TURBO. Nejde to spraviť inač to vytiahnutie vzduchu? takto mi to príde ako vystrihnuté z nožničkami na plech ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Toto je podľa mňa krajšie www.ulozisko.sk/528410/gu lky.jpg možno väčšie krúžka alebo menši uhol hrán www.ulozisko.sk/528411/hr any.jpg. Mier :)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Toto je podľa mňa krajšie www.ulozisko.sk/528410/gu lky.jpg možno väčšie krúžka alebo menši uhol hrán www.ulozisko.sk/528411/hr any.jpg. Mier :)
-> Tuner#2: jj schvalne hustej at to radoby nejde tolik videt na rvni pohled
-> Dušan 21.06.12 22:33:21: JJ a hodně hustý tahokov nebo cos tam dal.
-> Tuner#2: rikam ze je to evo. Uplne hranaty to neni. Proste jsem vzal flexu a neco vytvoril. Navic jak je to v barve tak to hodne splyva