skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
19:20:02
25.08.2012
25.08.2012

minno
-> Dušan: mám 2 tipy čo to je :-)
19:03:52
25.08.2012
25.08.2012

Dušan
Dneska jsem autu koupil neco moc hezkyho. Aspon bude pres zimu co delat a na jare to bude teprve mazec 

23:37:25
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
-> Karel.: zitra mam rodinou chvili takze nekdy pozdeji
22:51:29
22.08.2012
22.08.2012

Karel.
-> Dušan: krásná práce, možná zítra budu mít čas kdybys chtěl

22:34:19
22.08.2012
22.08.2012

minno
-> Dušan: a o tom vravím

22:27:28
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
-> minno: prumerne 1 na 10 km. A to je to jen LSo 

22:19:23
22.08.2012
22.08.2012

minno
-> Dušan: ty tú výdrž nerátaj na kilometre, ale koľko ľudí s tým autom na cestách naserieš
A myslím že za 4000 km ich naserieš dosť
A myslím že za 4000 km ich naserieš dosť
22:11:02
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
-> minno: no snad to zase tak 4000 km vydrzi 

22:06:19
22.08.2012
22.08.2012

minno
-> Dušan: nooo, to už je lepšô, s tým môžeš tak mesiac uhrať

18:37:34
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
sup a dve prevodovky jsou doma za lidovku 

21:17:03
21.08.2012
21.08.2012

Karel.
-> Dušan:


21:13:43
21.08.2012
21.08.2012

Dušan
-> TechniX: tak je pravda, ze to LSo jak rika Minno ma silu a jednou za nejakou dobu urve zuby na diferaku.
21:09:11
21.08.2012
21.08.2012

TechniX
-> Dušan: stím jezdíš jak chuj když to všechno huntuješ
.. jinak buď rád žes to nedělal, to by bylo zralé na ožrání z toho že by pak rupla
.. co ti většinou odchází ozubený kolečka a nebo mrkev to nevydrží ?
.. jinak buď rád žes to nedělal, to by bylo zralé na ožrání z toho že by pak rupla
.. co ti většinou odchází ozubený kolečka a nebo mrkev to nevydrží ?20:14:27
21.08.2012
21.08.2012

Dušan
Dneska me osvitil svatej Petr. Chtel jsem menit spojku, ale pak jsem se na to vys... a sel se projet. Kupodivu praskla prevodovka
. Tak by me to nasralo kdyby to prasklo az po vymene spojky 
. Tak by me to nasralo kdyby to prasklo az po vymene spojky 
12:54:19
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Čokin: jsem si rikal, ze se mi obcas houpe auto tak jsem to zkusil a je to jak kdyby tam nic nebylo nastaveny.
12:53:50
16.08.2012
16.08.2012

Karel.
-> Čokin: neboj já mu dám
-> Dušan: hmm tak to je naprd, formou výměny to asi neudělají a čekat přes měsíc na tlumič je taky naprd

-> Dušan: hmm tak to je naprd, formou výměny to asi neudělají a čekat přes měsíc na tlumič je taky naprd

12:17:58
16.08.2012
16.08.2012

Čokin
-> Dušan: A fungoval? To je divný že nevytekl a nefunguje....asi v prdeli ten přepouštěcí ventil.... Každopadně bych jim to poslal na reklamaci. -> Karel.: Ty mu ten držák dej a neptej se tak blbě.....dlužím mu ho

11:06:23
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Karel.: jak seriovka
10:52:43
16.08.2012
16.08.2012

Karel.
-> Dušan: jak nefunguje?
jako nastavení tuhosti nebo je jak bláto?Pošli na reklamaci, ale budeš chvilku čekat to je naprd
jako nastavení tuhosti nebo je jak bláto?Pošli na reklamaci, ale budeš chvilku čekat to je naprd
10:31:50
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Karel.: ani nemusis, ale mam v pr.. jeden zadni tlumic. Nevytekl, ale nefunguje, takze muzu koupit vesele novej nebo poslat na reklamaci.
Dušan / Škoda 120L NR.1




