skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
23:34:43
07.07.2008
07.07.2008

havlik
-> Klubko_: menší mračítko co sem vypozoroval z fotek
23:34:05
07.07.2008
07.07.2008

Klubko_
co je jinyho na te kapote??
18:59:09
07.07.2008
07.07.2008

Kapřík
-> Karel.: člověče dneska ne. Jen vklidu popíjím víno
No ještě na tom máš práce dost tak šup šup na chatu a dodělávat. Jo hele nechceš tu barvu teda koupit? Řekni mi odstín až se rozhodneš a já ti tam skočím. Stejně tam potřebuju koupit respirátor. Jo a sežeň nějaký čistý hadry, budou potřeba. Pak tu silnou izolepu (bude se hodit). Pinzetu si tam dovez (na mouchy). Technickej benzín nebo ředidlo. A kdybys sehnal takovou tu antistatickou utěrku (co je třeba na monitory) tak by to taky nebylo špatný. S tou když to potřeš tak to zbavíš prachu...

18:52:10
07.07.2008
07.07.2008

Karel.
-> Kapřík faster:
ty vole tys chlastal co?Takovouhle blbost za střézliva nemůžeš vyplodit
Ve středu jedu na chatu dobrušovat a dodělávat, snad už to bude ok





18:48:17
07.07.2008
07.07.2008

Kapřík
-> Karel.: tyjo to normálně vezmeš kilo skořápek, rozemeleš to, uděláš z toho prášek, přidáš do toho pulčák rumu a je to jak viagra




18:45:49
07.07.2008
07.07.2008

Karel.
-> Kapřík faster: skořápky? na co je chceš? My máme doma dost vajec kdybys chtěl




18:41:55
07.07.2008
07.07.2008

Kapřík
-> Tommyk.81: momentálně se zabývám jinýma věcma. Exteriér zatím nebudu měnit (jen jsem dal jinou kapotu). Teď je na řade novej motor a skořápky. Takže finance poputují tam. A pak se uvidí. Třeba si pak začnu hrát s exteriérem

18:40:34
07.07.2008
07.07.2008

Kapřík
-> Tommyk.81: no člověče nad tím jsem opravdu neuvažoval. Čert ví jak by to vypadalo. Ale černou nemám moc v oblibě, takže nevím nevím....

18:35:36
07.07.2008
07.07.2008

Tommyk
co takhle černej tahokov??
23:24:16
06.07.2008
06.07.2008

Kapřík
-> Karel.: jojo, chvíle praxe a už to jde...jen ty začátky...

23:23:45
06.07.2008
06.07.2008

Kapřík
-> havlik: stejně jsme blázni že se vrtáme ve škodovkách




23:19:37
06.07.2008
06.07.2008

Karel.
-> Kapřík faster:
to byla moc dobrá komedie, ale dneska sem ještě vařil na autě a celkem mi to šlo
Ale děs, chce to praxi




23:17:41
06.07.2008
06.07.2008

Kapřík
-> minno:
Tyjo k tomu mračení se váže silnej příběh..to už tam musí být napořád. To jsem takhle jednoho hezkého dne přijel ke Karlovi na chatě kde měl momentálně půjčené CO a říkám že potřebuju navařit mračení (které už jsem měl nachystané). No a Karel: no problemo...navař si je, já s tím neumím. Tak jsme vařili...jak PAT a MAT
Byla to hooodně velká sranda....ale nakonec se to povedlo



23:16:17
06.07.2008
06.07.2008

havlik
-> Kapřík faster: tak třeba to někdy uvidím na živo jinač to vypadá na dobře odvedenou práci to ti neupíram

23:13:42
06.07.2008
06.07.2008

Kapřík
-> havlik: jojo, autí bez pořádnýho podvozku a motoru není autí
Pro tvoji informaci je to opravdu zátěžový koberec a právě že se mi líbí. Je tenkej, lehkej a dle mě i hezkej
Koženka, kůže atd není můj styl. To bych si do auta nedal. A ono taky jak píše Karel. Na spoustě škodovek se mi tohle křídlo hnusí, tenhle přední spoiler nelíbí...ale ono jde o to vidět to naživo než kritizuješ
Třeba bys pak změnil názor. Ale samozřejmě každému se líbí něco jiného




23:13:41
06.07.2008
06.07.2008

minno
-> Kapřík faster: dobrá je dobrá.....tá slečna.... nebezpečná
a kapota tiež, ale bez mračenia by bola ešte lepšia


23:07:52
06.07.2008
06.07.2008

havlik
-> Kapřík faster: ale kdeže:) seriová škodovka:) Mě plasty nevadí ale musí mít nějakou hlavu a patu což o tom japan style předku se moc říct nedá k tý hranatý škodovce to zadní křídlo budiž měli sme ho taky na škodovce a barovej pult je to opravdu skvělej, ale možná že i něco decentnějšího by tam vypadalo dobře. A ten interier nemam nic proti neseriovejm věcem, ale at to má nějakej styl prostě nezlob se na mě ale ten koberec je kdybys nevím třeba koupil koženku červenou šedou jakokoliv vypadalo by to líp jak tenhle technickej(zátěžovej nebo jak se mu říka) koberec. jinak ano já se držim vcelku seriového vzezření ale rád bych si to vynahradil tim podvozkem a motorem:)
23:07:46
06.07.2008
06.07.2008

Karel.
-> Kapřík faster: neser mě, sakra taky si musím někoho najít kdo mi ji bude leštit a ho taky
Je pravda co říká Havlík,spoiler mi kupodivu na tvým autě nevadí spíš líbí se mi, ale jinak hnus, dej křídlo doprdel a bude to moc hezký, nevím na tom tvým ty spoilery mi tam prostě sedí



23:04:13
06.07.2008
06.07.2008

Kapřík
-> havlik: díky za kritiku
No...zadní kapota mi bez toho křídla přijde taková prázdná, divná. Nějak mi ten kus laminátu k tomu prostě sedí. Jak říká Karel, je to ideální věc sloužící jako barovej stolek
S tím předním spoilerem..no občas na něj koukám a říkám si že ho hodím do háje, občas zas si říkám že to k tomu docela sedí. Jak kdy. Ale u lidí to má celkem ohlas, takže zatím tam bude. Sériový vzhled škodovky se mi nijak extra nelíbí, tenhle styl mi "zatím" sedí víc
No a ten koberec...věc vkusu. Ale všiml sis že jsi mi zkritizoval všechno co nemá sériová škodovka....to se hold pozná ten kdo chce mít vše origo




