
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120gls vývozní model
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
120GLS - komentáře:
-> Vrba: Tak snad vydrzi. Kdybys nebyl tak daleko tak soutyci je stale v nabidce 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Rekl bych,ze to byly ty nestružící.Dávám to vždycky znamýmu do servisu na složení ,vystruzení a promazání.Geomku jsem delal doma skládacím metrem.Sice mám volant mírně nakřivo,ale auto jinak sedí a ani netáhne na stranu.Ve středu jdu na laser.
-> Vrba: Koukam ze akce svislaci probehla. Jaky si tam dal? Ty co mel Cokin? Nebo ty ktery struzis?
-> Čokin: jo
-> havlik: Jako že už z výroby byla vo tuněná jo!
-> Čokin: To jsem tam minuly tyden naklepal abych mohl delat frajera 

-> Čokin: To je z tuzexu
-> Vrba: Co je to ty vyražené číslice?
zdarec kolego,moc moc pěkný,jen tak dál pokračuj!

Ja si rikam proc se ten nahled v oblibenych posunul nahoru a ono je nove jmeno
Biofuel
Dobry.


A jéjé E85 ............dalším stupněm už bude pouze NOS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Neptal ses
Už to bude asi 3 roky vlastně jsme se nějak sešli přes škodovky, ale předtím jsme podnikali každý na svém písečku. Nějak jsme si ale sedli a už to tři roky táhnem jako nejlepší kamarádi


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Lak je celkem v pohodě,jen je náročnější na údržbu.Je potřeba to častěji leštit,jinak to zase zajde.S Čokinem už se známe nějaký ten pátek,...
-> Vrba: Tyjo ten lak je este lepsi nez sem myslel... A sloupek bez problemu, co bych za to dal 
-> Čokin: Si ani nerekl ze se znate s Vrbou

-> Čokin: Si ani nerekl ze se znate s Vrbou

-> Maco666: Děkuju,jsem rád,že se líbí.Sháněl jsem ji dlouho,...
-> Ba.jogi: Neee,není na prodej,mám to jako spotřebáka na běžné ježdění,ale dostává se jí plné péče :-)
nadherna 10b

velmi peknaaaaaaaaa nepredaas ju






-> Vrba: Angínu vyležíš, hlavně že je motor a jede tak jak má



