skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 135 GL, r.v. 1988, MOTOR: typ: 135 8; objem: 1280 ccm; výkon 43kW/5000 R.P.M., obutí ráfky Ronal 5J13 pneu Fulda Diegro 185/70 R13 82T. dovoz ze SRN do provozu v ČR v 1991.
Skoda 135 GL - komentáře:
má trošku placatej předek ve zkutečnosti :-D
-> David.: když je má v TP tak jsou.

-> Pavel P..: na škodovku jsou ale jen 4,5Jx13 a 5Jx13. 5,5J už nejsou povolený ne?
-> David.: disky 5,5×13 budou ty ronaly.

vidím, že techničák psal nějaký "odborník"
typ 130GL, objem 1280ccm,užitečné zatížení včetně obsluhy pův 1610-škrtnuto na 390(obojí blbost)
a ty disky 5 1/2Jx13 taky "pěkný"
typ 130GL, objem 1280ccm,užitečné zatížení včetně obsluhy pův 1610-škrtnuto na 390(obojí blbost)
a ty disky 5 1/2Jx13 taky "pěkný"
-> kysa: Konečně bude na Spořilově další škodovkář 

-> kysa: to je jedině dobřem je to opravdu raritní kus
Zdravím, díky velkému zájmu připravuji detalnější popis tech. údajů a pár fotek... Jinak reakce na příspěvky, originál barva byla taková ta vyblitá zelená, jak byla často na 125L, maska je homologovaný doplnek, zkusim se podivat na vyrobce, originál, asi teško, nýbrž tam jsou světla Hella. Auto je momentálně nepojizdné, ale teď jsem to zkoušel po roce nadlábnout, a bez problému bych vyjel na Paříž, když tak vzpomínám, byl jsem docela spokojen, 160km/h po dálnici jak prd... ale znáteto, není problém letět 160,- ale jak to ubrzdnit????
Sice byly ve výbavě čtyř pískové přední kotoučové brzdy, ale na oktávky s ABS a posilovačem brzdného účinku to fakt nemá, a takovej blbec, mi to také na Bohdalci přidup na oranžový, takže smyk, bub, a z masky zbyli cáry a předek zrušenej... Ale asi chystám renovaci... na machrování..

Sice byly ve výbavě čtyř pískové přední kotoučové brzdy, ale na oktávky s ABS a posilovačem brzdného účinku to fakt nemá, a takovej blbec, mi to také na Bohdalci přidup na oranžový, takže smyk, bub, a z masky zbyli cáry a předek zrušenej... Ale asi chystám renovaci... na machrování..

-> Mr.Lumpy: Nevim no.. už je to půl roku 

-> David29 - Mrázovka: zeptej se na přední masku a světla 

Tak špatný zprávy...škodovka je nabouraná a čeká ji šrot
Zkouším zjistit co a jak, jestli by třeba nešla zachránit :)

Tohle auto bydlí kousek ode mně.... napsal sem mu majl-))
-> Adams: ano, origo
Takze ty kola a ta silena maska jsou origo jak se to prodavalo treba v Nemecku drive?
dneska sem jí viděl v Říčanech.. vypadá celkem pěkně ;-)))
tuhle karu jsem pred skoro rokem potkal v centru prahy.... pekna....
-> kysa: Tohle auto je na 100% dovoz z Německa . Čtyřoká maska, kola RONAL.. Tak jak říká kubina, tak jak je jí vem a zrepasuj to do originálu a máš sběratelskej poklad, když jí vytuníš, bude z toho tuctovej auťák, kterej mít nikdy cenu nebude.
ja som 135GL tiez este nevidel ani na zivo, ani tu na webe
cest,chlape tak mam takove tuseni,ze tohle je jedina 135GL na tomhle webu.je to hodne vzacny typ.doufam za to zachranis a das do originalu,opravdu by toho byla skoda.136GL je obcas k sehnani ale sehnat 135GL to je temer scifi.
mam dotaz,ta modra metaliza je podle me original,je to tak??? a nahodou nemas v TP nebo nekde jinde cislo te barvy?
mam dotaz,ta modra metaliza je podle me original,je to tak??? a nahodou nemas v TP nebo nekde jinde cislo te barvy?