
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> kapa120: Jo, u něj to tak bývá... Já měl všechno a napsal mi E-

-> Trax: čau, tak mi Houkal povídal, že mám přijít ještě jednou. Asi se tam fakt musí jít dvakrát :-D
-> Trax: Až někde bude grafit "Bayer" vim koho udat 

-> Trax: jsem si vzpomnel na film Gympl. "RHS....ty vole" ...



-> jarda.u1:
Jsem jasnej





-> jarda.u1: 

-> Trax: grafity ???

-> milan711: nech si keci na koledu
Když malinko posune patky dopředu, tak v něm neni žádnej problém...

-> Petas.Kejdz: chudak to aby tata zacal delat jineho kdyz jsem videl ten ram :-D
-> jarda.u1: bude slouzit snad na autokros nebo neco takoveho ... bude v tom jezdit nejakej mladej kluk..
-> Trax: k cemu bude slouzit?
Trax 27.12.09 02:26:38 napsal:
→ Quest: Byla to 1.9gti. Jednou jsem ho natřel a zbylych
5 sprintu bylo vyrovananych s tim, ze jsem mu ujel na startu a kolem 90 se
to vyrovnavalo a ve 110 mi zacal ujizdetWOOOW
to máš fakt moji poklonu 
→ Quest: Byla to 1.9gti. Jednou jsem ho natřel a zbylych
5 sprintu bylo vyrovananych s tim, ze jsem mu ujel na startu a kolem 90 se
to vyrovnavalo a ve 110 mi zacal ujizdetWOOOW


-> Scary: Hledej na virtu řešeno asi 1000x... Staci pouzit vyhledavani a p. Kůrka i Motex je v praze. Zakze pohoda, doporucuju Kůrku, mam osobni skušenosti velice dobry... A je snad z Dáblic. Cislo najdes na virtu;)
Ahoj, s těmi tlumiči. Hoď mi do karty odkazy, pokud mají web, nebo kontakty na ty chlápky, co to dělají :-) Díky
-> Quest: Byla to 1.9gti. Jednou jsem ho natřel a zbylych 5 sprintu bylo vyrovananych s tim, ze jsem mu ujel na startu a kolem 90 se to vyrovnavalo a ve 110 mi zacal ujizdet
-> Trax: sto fakt natřel P205Gti? co to bylo? 1.6,1.9?
-> Petkar1: Diky. Jj, jednou jsem ho na tom sprintu porazil...:) IS je pecka motor, ten se vytaci jedna radost. Jezdi to paradne i v tezky E36. Když je v E30, tak to musi jezdit, jak raketa:)
jinak 318iS chválím:) S kamarádem o iS E30 uvažujeme. Dát do toho rám a pořádnej podvozek a za slušný peníze, slušný svezení.....