
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o škodu 120LS r.v. 1987.
Motor: 1,3 Felicie, ventily 38/31, vačka 265/265, výfukové svody 4-1, příčný tlumič výfuku, karburátory Dellorto DHLA 40, svíčky Bosch, rozdělovač škoda 105 s upravenou regulací
Převodovka: Sixta, převody dle rally homolgace, stálý převod 4,22
Podvozek: stabilizátor 18mm, přední pružiny 220mm,vepředu tlumiče Spax, zadní pružiny, domky, tlumiče Kayaba Gas a Just z kyvky, vzadu vyztužená podélná i šikmá ramena,tvrdý silentbok převodovky,lyžina vzadu i vepředu
Brzdy: Chlazené kotouče Brembo, desky Ferodo DS2500, vzadu beralové pakny
Exteriér: předělané zadní čelo, plasty v barvě, upravená zadní kapota, kola Apollo(pneu Yokohama 175/60/13), kola Meteor2(Toyo R888,185/60/13)
Interiér: Sport volant, polepy budíků, sport. laminátové sedačky, 6 bodové pásy, sport pedály, odpojovač autobaterie,duralový rám MTX,2kg hasici přístroj
Sprint mazda 323 1,3
Naše první zkušenost s rally v Bešinách
sprint Swift Gti
http://www.youtube.com/v/ cexISPqNbf4
ADC Slalom UAMK 2009
Radounska rally 2009
ADC Plochy 2010
ADC Plochy 2010
Rally České Budějovice
Rally Humpolec Podzim 2010
Rally ČB 2011
Amater Cup Písek
Rallye Den a Noc
Okruh Bechyně
Malý sestřih sezony
www.stream.cz/uservideo/6 35531-pdc-racing-2011
Průjezd z Bechyně
Radouňský rallysprint 2012
Rally České Budějovice
9.7.2008 Tak po požáru motorového prostoru už auto 2 měsíce jezdí jak má. Velké díky patří dvornímu mechanikovi R@ZOROVI:-)
13.7.2008 Tak jsem se byl podívat v Hrochově Týnci. Auto udělalo na sprintu 7. místo s časem 15,43s.
20.9.2008 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu v Želivi
16.5.2009 6. místo na JH sprint a tuning v dešti, čas 17,243s
30.5.2009 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
27.6.2009 6. místo ve skupině A3 do 1600 na Radouňském rally sprintu
29.5.2010 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
23.10.2010 6. místo skupina S2 rally Humpolec
10.4.2011 9-10. místo skupina A3 do 1600 Okruh Autodesign Cup
25.6.2011 5. místo skupina A3 Radouňský rallysprint ADC
16.7.2011 8. místo skupina A3 Rally České Budějovice
17.9.2011 2. místo ve skupině amatercup Písek
23.6.2012 4. místo ve skupině A3 Radouňský rallysprint
21.7.2012 5. místo ve skupině A3 Rally České Budějovice
rok 2013 : Škoda mluvit. Celou sezonu jsem si skoro nic nesjel. Na konci roku mi zlepšilo náladu vítězství na waran slalomu
rok 2014: Rok snů. Dvakrát jsem vyhrál slalom ve skupině i celkovém pořadí. A i díky tomu jsem vyhrál první ročník závodů jihočeského motorsport klubu. Ve skupině i v celkovém pořadí.
rok 2015: Auto jsem rozebral, po chvilkách ho upravuji. Na vrcholu jsem si dal pauzu a mám více času pro rodinu.
Motor: 1,3 Felicie, ventily 38/31, vačka 265/265, výfukové svody 4-1, příčný tlumič výfuku, karburátory Dellorto DHLA 40, svíčky Bosch, rozdělovač škoda 105 s upravenou regulací
Převodovka: Sixta, převody dle rally homolgace, stálý převod 4,22
Podvozek: stabilizátor 18mm, přední pružiny 220mm,vepředu tlumiče Spax, zadní pružiny, domky, tlumiče Kayaba Gas a Just z kyvky, vzadu vyztužená podélná i šikmá ramena,tvrdý silentbok převodovky,lyžina vzadu i vepředu
Brzdy: Chlazené kotouče Brembo, desky Ferodo DS2500, vzadu beralové pakny
Exteriér: předělané zadní čelo, plasty v barvě, upravená zadní kapota, kola Apollo(pneu Yokohama 175/60/13), kola Meteor2(Toyo R888,185/60/13)
Interiér: Sport volant, polepy budíků, sport. laminátové sedačky, 6 bodové pásy, sport pedály, odpojovač autobaterie,duralový rám MTX,2kg hasici přístroj
Sprint mazda 323 1,3
Naše první zkušenost s rally v Bešinách
sprint Swift Gti
http://www.youtube.com/v/ cexISPqNbf4
ADC Slalom UAMK 2009
Radounska rally 2009
ADC Plochy 2010
ADC Plochy 2010
Rally České Budějovice
Rally Humpolec Podzim 2010
Rally ČB 2011
Amater Cup Písek
Rallye Den a Noc
Okruh Bechyně
Malý sestřih sezony
www.stream.cz/uservideo/6 35531-pdc-racing-2011
Průjezd z Bechyně
Radouňský rallysprint 2012
Rally České Budějovice
9.7.2008 Tak po požáru motorového prostoru už auto 2 měsíce jezdí jak má. Velké díky patří dvornímu mechanikovi R@ZOROVI:-)
13.7.2008 Tak jsem se byl podívat v Hrochově Týnci. Auto udělalo na sprintu 7. místo s časem 15,43s.
20.9.2008 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu v Želivi
16.5.2009 6. místo na JH sprint a tuning v dešti, čas 17,243s
30.5.2009 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
27.6.2009 6. místo ve skupině A3 do 1600 na Radouňském rally sprintu
29.5.2010 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
23.10.2010 6. místo skupina S2 rally Humpolec
10.4.2011 9-10. místo skupina A3 do 1600 Okruh Autodesign Cup
25.6.2011 5. místo skupina A3 Radouňský rallysprint ADC
16.7.2011 8. místo skupina A3 Rally České Budějovice
17.9.2011 2. místo ve skupině amatercup Písek
23.6.2012 4. místo ve skupině A3 Radouňský rallysprint
21.7.2012 5. místo ve skupině A3 Rally České Budějovice
rok 2013 : Škoda mluvit. Celou sezonu jsem si skoro nic nesjel. Na konci roku mi zlepšilo náladu vítězství na waran slalomu
rok 2014: Rok snů. Dvakrát jsem vyhrál slalom ve skupině i celkovém pořadí. A i díky tomu jsem vyhrál první ročník závodů jihočeského motorsport klubu. Ve skupině i v celkovém pořadí.
rok 2015: Auto jsem rozebral, po chvilkách ho upravuji. Na vrcholu jsem si dal pauzu a mám více času pro rodinu.
Kury/Škoda 120LS - komentáře:
-> kury: Dobrý fotky Tome

Přidány dvě videa z Ploch 2010
to je malý
tak já ti to tam pošlu Autogene


-> Šejba: jak je to velky?Můj mail je DjAutogen@seznam.cz
Mám tvé sprinty
z loňska i z letošska..kam je chceš poslat?

-> Šejba: Dík.Njn.První místo bych si konečně moc přál. Ale jsem rád, že vám stačím, když to máte lehčí a i točivější motory
Nemáš nějáký videa. Bych taky někdy rád viděl nějáký můj sprint


Gratuluji k druhému místu
ale myslím si že tou jízdou co si předvedl a co jsem viděl tak si měl být prví, ale podle času to bohužel nestačilo


-> Šejba: No není i je, mezi náma vždycky byli rozdíly pár desetin,takže i těch pár kg je až kam. A bůh ví, jak budou tedy ty skupiny

Kury: No tak to zas tak moc nejni..to zas bude boj v ty naší skupině
těšim se..

-> Bery: ty rozpěry do dveří na sedana? měl bych zájem

-> kury: ty duralový předky rámu mám celý doma...kdyby jsi odlehčoval..
-> havlik: No já to bral tak všechno dohromady. Protože tam nebyly vzpěry přez přední dveře, tak ty se museli přidělat, a ty z duralu nemám.Ale já mám vždycky blbej odhad od oka

-> kury: Ten duralovej MTX má asi 17kg
-> Šejba: No já mám naštěstí skoro celej duralovej, kolik to muze cely mit,těžko říct. Plácnu 30kg.+ ještě lyžina pod motorem. No a na sprintu je každý kg znát

Kury: no to věřím že to je pakárna..to nějak uděláme, vyčistíme jim žrádlo a oni povolí
uvidíme jak to bude..a kolik váží rám?

-> Šejba: No nejen vuči mě
Na rally tohle dělení chápu, ale na sprintu kde rozhoduje jen motor to nechápu. To musím ještě nějak pozjistit, ale jako vyndavat ho kvuli tomu nebudu, to je hrozna pakárna

Kury: no teď při rally to říkal ten co pořádá želiv, že prej si tam karfi chce dát rám do erka a prej že ale půjde automaticky do specialu..tak nevím ale nebylo by to moc fér no kdyby tě tam šoupli..
-> Šejba: To si děláš prdel ne
Já myslel, že na sprintu je to braný jen podle úprav motoru, rám tam je víc na škodu, než k užitku. Aspoň kámoš s rámem, ale obyč motorem fáčko,jel vždy skupinu s náma.

no to jo no
ale tyjo asi tě zklamu protože s rámem už musíš do speciálů


-> kury: Tyjo, tak to se máš teda
Jinak se mi nějak nezdá, aby ty kola byly pořád tak krásně stříbrný, dáváš takovej karabáč, to není možný. 

