Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:58:18
25.04.2011
Norton
-> Mates: co je z motorom?
16:01:22
25.04.2011
Mates
-> hany: Nakonec se zastavil, v sobotu a o malinko mi zvednul náladu to co nejdřív dodělat,tak se na to vrhnu.

Říkal,že to je v pohodě,že by to mělo dozrát.Nějaké škrábanečky rozleští i ty dveře.Dá to do boxu aby to ještě proschlo.

Akorát co mě štve,že mi říkal,že je to vodou ředitelná,co si myslím že asi je,proto je trochu měkkčí.Ale když jsem se ho ptal,tak řekne to je klasika.

V týdnu se na ní vrhnu at se pohnu,akorát mě štve ten motor.
upraveno 1x, naposled 02.05.2011 09:03:40
17:22:16
23.04.2011
hany
-> Mates: chlape... teď ti ale nezbývá nic než počkat 10
18:18:49
22.04.2011
Mates
Jak jsem čekal,nezastavil se ani nedal vědět.Musel jsem se ozvat a zase výmluvy,že je v německu,zajímalo by mě jestli to je pravda.

Už na to nemám nervy.
08:38:55
22.04.2011
Mates
-> Norton: -> Péďa17: -> hany: díky všem,snad se nebude vymlouvat a přijede.
22:29:37
21.04.2011
Péďa17
-> Mates: držim ti palce…1
21:56:16
21.04.2011
Norton
-> Mates: budeme cakat kuk u hanyho co sa stalo mne dnes... aj ja budem zajtra informovat :o(
21:51:41
21.04.2011
hany
-> Mates: držim ti palce... 1
20:50:46
21.04.2011
Mates
-> hany: Dneska jsem ho potkal,ale vezl díly a já jel pryč.Zítra se staví,ale radost neměl.Říkám mu že je to žívé.On,to je divné jestli to není tím,že to bylo ve studené a vlhké garáži.

Ptal jsem se ho jestli se to dá ještě ozářit,prý ne.

Říkám mu kdy to vyleští a on že to je jedno,že se tomu nic nestane,ale asi neviděl,jak se vlastně ta barva chová.

Ukazoval mi nárazník,ten lakoval ráno a odpoledne u ž leštil.

Zítra napíšu,jak to dopadlo.
19:36:49
21.04.2011
hany
-> Mates: tak už dorazil?? 4
09:09:30
21.04.2011
Norton
-> Mates: 3 3 3 3 mno pekne :oD thak sa ukaze casom ale hlavne ich musime najprv dokoncit stretnut sa potom uz neni problem 3 3 3 3
17:35:19
20.04.2011
Mates
-> Norton: No uvidím,přeci jen je to daleko.Mám to celkem přes 500km.Možná na podvalu,abych cestou tam nenazbíral body3.
upraveno 2x, naposled 20.04.2011 18:32:45
10:45:41
20.04.2011
Norton
-> Mates: tak ale do ceska ja hej doksy podzim uz musim dojst :o)
08:45:38
20.04.2011
Mates
-> Norton: Nevím jestli se někdy potkáme, na slovensko nejezdím.
08:08:29
20.04.2011
Norton
-> Mates: jj neboj urcite pekne pojde aj tvoja kraska.... uz sa na nu tesim..... dofam ze ju raz stretnem aj realne :o)
17:57:21
19.04.2011
Mates
-> Norton: Taky jsem dal videa,ale o proti tvému motoru je to slabota.Nádherně si bručí2.

Snad se brzy taky dočkám fábky.
12:05:53
19.04.2011
Norton
-> Mates: thak po dvoch rokoch vcera som aj ja nastartoval moju bol to krasny pocit mam aj videa ked chces kukni si ju :o)dnes odvzdusnim brzdy a dufam ze sa aj povozim :o)
19:58:57
13.04.2011
Mates
-> Lubes: -> Michal3119: díky

-> Péďa17: Asi až odpoledne,startovat to budu až po obědě,aby sousedi neměli řeči 3.Klidně se stav.
19:09:48
13.04.2011
Péďa17
-> Mates: Ahoj,v kolik tam zítra budeš?že by jsem se stavil
18:51:53
13.04.2011
Michal3119
Nádhera.
Extreme Tyres