Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

19:36:10
15.07.2011
Mates
-> hany: Snad ne,ale mám strach o folie na oknech,nevím kolik snesou.

Jinak zářiče jsou to tyhle,má tam regulovatelnou teplotu.

Příští týden se s ní na pár měsícu zase rozloučím,to bude zase v garáži skoro prázdno.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 15.07.2011 19:36:10
upraveno 1x, naposled 15.07.2011 19:37:29
10:30:05
15.07.2011
hany
-> Mates: nic se nepokroutí... uv zářič ti nezkroutí plasty 4 a pokud má jenom nějakej teplomet tak stejně nedá víc jak 80 °c a to se plasty nekroutěj
08:06:37
11.07.2011
Mates
-> Péďa17: -> hany: Snad to přežije ve zdraví,aby se mi nevrátila pokroucená.

Možná už se rýsuje i motor,nejspíš ho vezmu od Upíra 130,doufám že to vyjde a na jaře se objevím na nějakém srazu.Letošní Běšiny už jsou nereálné.
upraveno 1x, naposled 11.07.2011 08:08:28
21:06:21
10.07.2011
hany
-> Mates: tak aspoň že tak 1
21:03:20
10.07.2011
Péďa17
-> Mates: tak aspon nějaká dobrá zpráva
20:22:49
10.07.2011
Mates
Tak dneska se zastavil lakýra a už taky neví co to může dělat.Má ted lakovat stejnou barvou mini coopera a ani se mu do toho nechce.

Prý mu to míchal od standoxu,že on už nemůže dělat s touhle bází,ale jen vodou.

Takže jim to říkal a mám jim to přivést na dílnu,že zkusí udělat nějaký zkoušky barvy.A lakýra to zkusí ještě dát pod zářiče,tak doufám,že to nezničí introš.
upraveno 1x, naposled 10.07.2011 20:23:14
12:16:02
02.07.2011
Péďa17
-> Mates: viděl jsem to akorát v dílně,pokud už čelo všude krásně sedí a není tam spoiler tak to je ok.stavím se bud v uterý jak pojedu od doktora z klatov nebo ve středu.ještě ti napíšu sms
11:14:39
02.07.2011
Mates
-> Péďa17: náhodou to vypadá dobře,už tam není ten spoiler na kapotě a je to o moc hezčí.
10:48:41
02.07.2011
Péďa17
-> Mates: chtělo by pak udělat nové fotky do jeho karty.škoda toho zadního čela že je z rapida
upraveno 1x, naposled 02.07.2011 10:49:02
10:45:32
02.07.2011
Mates
-> Péďa17: Nemá tam ještě olej,nastříkaný lemy,brzdovou trubku,ale jinak je asi hotovo a zase se schová do garáže na nějaký čas1.
09:58:29
02.07.2011
Péďa17
-> Mates: chci se zeptat jak táta pokročil na svém autu?
09:37:20
02.07.2011
Mates
-> Šulda: Díky,ted jich už moc nebude.Auto je skoro hotové,pak až budu jezdit,tak udělám fotky,ale bude to asi až příští rok.
09:28:53
02.07.2011
Šulda
-> Mates: jednou začas přidáš jen jednu fotku ale stojí to zato :D
upraveno 1x, naposled 02.07.2011 09:29:09
09:24:54
02.07.2011
Mates
-> Péďa17: Tam byl Toman,ale mě to přijde trochu jiná práce,ale možná se pletu.V Běšinech to mělo hrany,jak od folie,ale u něj co tam měl se nedal poznat přechod,podle mně to bylo dělané pistolí.

-> Tuner#2: Daleko to k tomu má,ale byla to precízní práce.



Ohledně jednoho budíku.Mě se to tak líbí,je fakt že tam je hodně místa,ale žádné vypínače atd. už jsem nechtěl a jeden budík mi stačí,tak jsem to dal dolů.
upraveno 1x, naposled 02.07.2011 09:25:32
22:18:13
01.07.2011
Péďa17
-> Tuner#2: nn tam měli vystaven blok motoru do škodovky 742 byla to jaka si imitace karbonu,jinak stebou souhlasím ohledne toho budíku
upraveno 2x, naposled 01.07.2011 22:19:53
22:04:46
01.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: -> Péďa17: Pokud myslíte tohle: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../363_33578_190. jpg tak to mělo do karbonu hoooooodně daleko.



BTW: Škoda že je tam jen jeden budík, vypadá to divně, chtělo to ještě teplotu oleje a nebo voltmetr.
upraveno 1x, naposled 01.07.2011 22:05:04
22:00:01
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: Nebyl Toman v Běšinech?někdo tam vystavoval podobné věci,hlavně blok motoru v karbonu neměl chybu
21:52:23
01.07.2011
Mates
-> Péďa17: Uvidím pokud mě bude oslnovat ten přeleštěný hliník,tak bych ho potahnul.

V Klatovech u Tomana,kde jsem ji koupil tak se mi hlavně líbily kola,palubka felda vše nastříkané karbonem,viděl jsem to poprvém a nejdřím jsem myslel že je to folie,ale bylo to lakované.Bude to asi pěkný nářez.
upraveno 1x, naposled 01.07.2011 21:52:58
21:46:21
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: je to jen na tobě,časem uvidíš jak se ti to bude líbit
21:43:18
01.07.2011
Mates
-> Péďa17: Asi to nechám zatím takhle,časem uvidím.
Extreme Tyres