Škoda 120 L, r. v. 1988, rádio Pioneer KEH-P 6000 RDS, 4 x repro DAX, přídavná mlhová a dálková Wessem, 4 x dvouvláknovky v zadních světlech + červeně podsvícená SPZ, bílé přední a boční blinkry, překryty kol Felicie, tachometr Škoda 136 (otáčkoměr), pedály z leštěného duralu, nerez koncovka výfuku – průměr 70 mm – rovnou z otevřeného tlumiče + nýtovaný plechový překryt nárazníku a víčka od nádrže. V plánu sportovní volant a světelná rampa se čtyřmi dálkovými na střeše. Vůz neustále ve vývoji pokud neskončí jako moje minulá ubohá Škoda 100 L, který jsem za jízdy utrhl motor a přední pravé kolo.
Předjezdec 000 / Š120 - komentáře:
ministr zdravotnictví varuje- - jízda bez pásů je krásý sport, zlomte vaz
No né nadarmo mu říkáme sebevrah - a to jel ještě po tom zážitku ráno podle jeho slov POMALU !!!!
2Antituner: ...jezdi jako prase
Jo,jo.Opravdu tahle skodifka jede na 120 se 4-kvaltem moooc dobře.Ale ten řidič......
Musim potvrdit ze ridic tohodle auta je opravdu sebevrah

...na S120 mu to opravdu jede dobre
To Dan: YES,akundrat ze tam je motor ze 120Ls
Huž vim.
To jest 105, že yo ?!
To Dan: Jasně že sem od Plzně.Ja sem ten s tou oražovou škodavkou s těma černejma pruhama a bílou šachovnicí.Jeli sme spolu nejspíš do Tábora.

Jinač se znam s Břaskejma tunerama
Hele, Antituner, tak ňák dedukuju, že si od Plzně
Kerej ty si ?
To Dan: A proč myslíš že se mu říká SEBEVRAH.

Ty narazníky sundal ,protože jel na pole a měl to místo válců.Inu bylo po sklizni.
Předjezdec jezdí jak bezmozek.....
Jeli sme spolu párkrát na sraz.
Ale nevjeřili byste, milé dítky, jak dokáže ten jeho vejfuck řvát. Stačí trubka zavařit do tlumitše na plným průměru a to jest rachot !
hm, tak tohle auto to docela schytalo.
Nechci se pridavat, ale u me zvitezila kobercovka misto kitu a laku
ale prdlačku,to je odlehčování před raketovým startem
koncovka na taznom zariadeni
Aby byla poradne videt koncovka, ne
proc ma urvanej zadni naraznik???