skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jsem třetím majitelem a když jsem sedl za volant tachometr ukazoval trošku přes 100 000km. Avšak předchozí majitel byl 75letý děda, který v roce 1990 nechal přestrojit na eMko, včetně náprav. Jo zapoměl jsem napsat, že tahle mašinka spatřila světlo světa na podzim roku 1981. Hlavním důvodem proč jsem si autíčko zamiloval na 1. pohled byla nulová koroze a nápis na zadním čele Š 135:-) - to sice nebyla pravda a zjistil jsem to ještě než jsem si ji koupil, ale přesto jsem neváhal.
Popis ve zkratce:
karoserie:
- přídavná dálková světla
- dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách
- ofuky C sloupků
- zelený návleky na obrysovkách
- křídlo na zadní kapotě od ellri
- maska chladiče s tahokovem
podvozek:
- přední náprava Š130 (původně bylo maticové řízení)
- pružiny vzadu nové na kyvce, vpředu zkrácené o 1,5 závitu a zarovnané(vzhledem k tomu že jsou ze Š130, tak to není moc vidět)
- kola kopretiny, pneu 175/70
- repasované a přitvrzené tlumiče
brzdy:
-origo 2písty, ale už mám hotový 4písty po celkový GO, hadice Semperit, tak až bude trochu času...
-nový podtlakový posilovač a brzdový válec
motor:
- Škoda 781.13x po částečné GO
- snížená hlava
- leštěné sání¨
- tvrdé ventilové pružiny
- výfuk "příčňák" zatím ve stádiu výroby
- karburátor upravený SEDR - natryskovaný a nucené otvírání druhé komory
- vzduchový filtr - pokusy origo x Lada, až mě to přestane bavit, tak možná něco jako K&N
- nová spojka "190", s motorem (původně byla packová "180")
interiér:
- sportovní volant Škoda
- sedačky Felicia (snížené bez zásahu do karoserie)
- kryty na pedály vlastní výroby z hliníku
- hudba Sony 4x45W
- zadní plato vlastní výroba
- samonavijecí pásy
převodovka:
- 5q, stálý převod 4,22, celková GO přes zimu 2004/2005
Popis ve zkratce:
karoserie:
- přídavná dálková světla
- dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách
- ofuky C sloupků
- zelený návleky na obrysovkách
- křídlo na zadní kapotě od ellri
- maska chladiče s tahokovem
podvozek:
- přední náprava Š130 (původně bylo maticové řízení)
- pružiny vzadu nové na kyvce, vpředu zkrácené o 1,5 závitu a zarovnané(vzhledem k tomu že jsou ze Š130, tak to není moc vidět)
- kola kopretiny, pneu 175/70
- repasované a přitvrzené tlumiče
brzdy:
-origo 2písty, ale už mám hotový 4písty po celkový GO, hadice Semperit, tak až bude trochu času...
-nový podtlakový posilovač a brzdový válec
motor:
- Škoda 781.13x po částečné GO
- snížená hlava
- leštěné sání¨
- tvrdé ventilové pružiny
- výfuk "příčňák" zatím ve stádiu výroby
- karburátor upravený SEDR - natryskovaný a nucené otvírání druhé komory
- vzduchový filtr - pokusy origo x Lada, až mě to přestane bavit, tak možná něco jako K&N
- nová spojka "190", s motorem (původně byla packová "180")
interiér:
- sportovní volant Škoda
- sedačky Felicia (snížené bez zásahu do karoserie)
- kryty na pedály vlastní výroby z hliníku
- hudba Sony 4x45W
- zadní plato vlastní výroba
- samonavijecí pásy
převodovka:
- 5q, stálý převod 4,22, celková GO přes zimu 2004/2005
Mafi/Škoda 120 - komentáře:
Prodáno. Teď jezdí ve Žďáru nad Sázavou.
kolik za ní chceš???
NA PRODEJ
info na tel.: 724 169 130
info na tel.: 724 169 130
Právě instaluju 4písty, tak doufám že to do srazu stránek bude šlapat
Tak jsem přidal nový fotečky, konečně už i novej motor, předělanej vejfuk, teploměr oleje,...
-> Matsoft: díky, kočka mě teď v souvislosti s autem spíš štve, protože si oblíbila místo na zadní haupně a když to umeju a ona tam za 5 minut skočí, to bych ji

Kočka tuning je super :-))) škoda že už nejsou bodíky, dal bych 10 za kočičku :-)))
Moooc pěkná škůdka. Gratuluju.
Moooc pěkná škůdka. Gratuluju.
Tak jelikož se nám oteplilo, objevila se nová závada - auto stále topí:-( O víkendu jsem na to mrknul - struna hejblátka na ovládaní byla mimo šroubek, taková blbůstka, ale je tam přístup jak k penězům, no ale už je to v pořádku a doufám že to nebudu muset zas nějakou dobu rozebírat.
-> jenik120: Díky

Moc hezke auticko... 9b
Už je hotovej vejfuck, takže od soboty už je přibližovadlo v provozu
-> Johny Death: Sliboval jsem nový fotky, ale nějak jsem si ještě nekoupil foťák
takže až ho z někoho vysomruju, hned budou fotečky.

-> Johny Death: Sliboval jsem nový fotky, ale nějak jsem si ještě nekoupil foťák

-> Pepko: -> Tommys: díky za bodíky
Nejlepší je leštit mladou a potom leštit auto neznám lepší způsob jak zabít den 8b

-> Mafi: pekna skodovecka, pekna farba zasluzi si body
-> Mr. Zabijak: Teoreticky to mělo bejt lepší, ale vzhledem k tomu, že jsem nezpozoroval skoro žádnej rozdíl, tak jsem se vrátil k origo filtru Lada. Ten šel pryč ve chvíli, kdy jsem zjistil, že se tam s novým motorem nevejde.
-> Mr. Zabijak: -> Kapr: Díky za body
-> Mr. Zabijak: -> Kapr: Díky za body

Pěkná kočka 10b
-> Mafi: hmm.. musím uznat luxus.. ty kolečka a ten láček, opravdu pěkný ale nejlepší je ten tvůj "pokus o zlepšené sání"
supr dávám 9b


-> Jarda2: -> .Viki: Danke šén

Vypadá pěkně...Takovýhle leštěnky už se za chvilku jen tak neuvidí...Ta ozdoba z pračky vypadá taky dobře...
Za 10 ...

