skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jsem třetím majitelem a když jsem sedl za volant tachometr ukazoval trošku přes 100 000km. Avšak předchozí majitel byl 75letý děda, který v roce 1990 nechal přestrojit na eMko, včetně náprav. Jo zapoměl jsem napsat, že tahle mašinka spatřila světlo světa na podzim roku 1981. Hlavním důvodem proč jsem si autíčko zamiloval na 1. pohled byla nulová koroze a nápis na zadním čele Š 135:-) - to sice nebyla pravda a zjistil jsem to ještě než jsem si ji koupil, ale přesto jsem neváhal.
Popis ve zkratce:
karoserie:
- přídavná dálková světla
- dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách
- ofuky C sloupků
- zelený návleky na obrysovkách
- křídlo na zadní kapotě od ellri
- maska chladiče s tahokovem
podvozek:
- přední náprava Š130 (původně bylo maticové řízení)
- pružiny vzadu nové na kyvce, vpředu zkrácené o 1,5 závitu a zarovnané(vzhledem k tomu že jsou ze Š130, tak to není moc vidět)
- kola kopretiny, pneu 175/70
- repasované a přitvrzené tlumiče
brzdy:
-origo 2písty, ale už mám hotový 4písty po celkový GO, hadice Semperit, tak až bude trochu času...
-nový podtlakový posilovač a brzdový válec
motor:
- Škoda 781.13x po částečné GO
- snížená hlava
- leštěné sání¨
- tvrdé ventilové pružiny
- výfuk "příčňák" zatím ve stádiu výroby
- karburátor upravený SEDR - natryskovaný a nucené otvírání druhé komory
- vzduchový filtr - pokusy origo x Lada, až mě to přestane bavit, tak možná něco jako K&N
- nová spojka "190", s motorem (původně byla packová "180")
interiér:
- sportovní volant Škoda
- sedačky Felicia (snížené bez zásahu do karoserie)
- kryty na pedály vlastní výroby z hliníku
- hudba Sony 4x45W
- zadní plato vlastní výroba
- samonavijecí pásy
převodovka:
- 5q, stálý převod 4,22, celková GO přes zimu 2004/2005
Popis ve zkratce:
karoserie:
- přídavná dálková světla
- dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách
- ofuky C sloupků
- zelený návleky na obrysovkách
- křídlo na zadní kapotě od ellri
- maska chladiče s tahokovem
podvozek:
- přední náprava Š130 (původně bylo maticové řízení)
- pružiny vzadu nové na kyvce, vpředu zkrácené o 1,5 závitu a zarovnané(vzhledem k tomu že jsou ze Š130, tak to není moc vidět)
- kola kopretiny, pneu 175/70
- repasované a přitvrzené tlumiče
brzdy:
-origo 2písty, ale už mám hotový 4písty po celkový GO, hadice Semperit, tak až bude trochu času...
-nový podtlakový posilovač a brzdový válec
motor:
- Škoda 781.13x po částečné GO
- snížená hlava
- leštěné sání¨
- tvrdé ventilové pružiny
- výfuk "příčňák" zatím ve stádiu výroby
- karburátor upravený SEDR - natryskovaný a nucené otvírání druhé komory
- vzduchový filtr - pokusy origo x Lada, až mě to přestane bavit, tak možná něco jako K&N
- nová spojka "190", s motorem (původně byla packová "180")
interiér:
- sportovní volant Škoda
- sedačky Felicia (snížené bez zásahu do karoserie)
- kryty na pedály vlastní výroby z hliníku
- hudba Sony 4x45W
- zadní plato vlastní výroba
- samonavijecí pásy
převodovka:
- 5q, stálý převod 4,22, celková GO přes zimu 2004/2005
Mafi/Škoda 120 - komentáře:
pěkná 9bodů
-> Miracle: Lak je originál, ale auto je garážovaný a dobrá leštěnka = tenhle stav

To si takhle vyleštil,nebo je to nový lak?
v tom pripade se uz tesim na ty fotky:)
-> Johny Death: Motor co je na fotkách je už historií. Až seženu někoho s digitálem, tak přidám foto novýho, snad už to bude po víkendu. Jináč za barvu díky, každá pochvala potěší.
-> remix: Díky, i když momentálně je tam s novým motorem provizorně klasika. Časem přijde rozhodně změna, ale zatím ještě nevím přesně co to bude

ta barva je fakt uchvatna .) vypada to pekne jen ten motor by to chtelo dat trosku do koukatelnyho stavu :)
Pěkný lak a ten pokus o sání...no za snahu ti dávám 8b.

New motor, upravená 781.13x, zatím zkušební jízda bez vejfuku, ale je to nářez. Takže budu muset máknout na jeho výrobě, už aby to šlapalo!
-> Milos: díky

taky pridavam
-> Jindra: díky

zvysuju na 10b
J.
J.
-> Mafi: Jo jo,není zač

-> Crack: Díky za tip, Třebihošť znám tak zběžně, ale do vesnice trefím.
sedm bodíků
Pekne... davam 8b

-> Mafi: Jo znám...víš kde je Třebihošt?TAk tam ...Karel Zívr...je šikovnej..
-> Crack: No možný to je, ale jsem nějak ujetej na Škodovky, tak po jinejch autech ani moc nekoukám
Napadlo mě, neznáš nějakýho šikovnýho klempíře, kterej není moc drahej? Já s tím jezdím i v zimě a prahům se to moc nelíbí, tak to nechci nechat schnít.

Napadlo mě, neznáš nějakýho šikovnýho klempíře, kterej není moc drahej? Já s tím jezdím i v zimě a prahům se to moc nelíbí, tak to nechci nechat schnít.