jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

17:45:21
24.04.2011
marek668112
Tie budiky su fakt pekne,len by trebalo ešte nejake polepy4
16:38:23
24.04.2011
jack51
-> stika87: No doufam, ze to do nejakyho srazu slozim :)), svezeni nebude problem ;)
16:37:01
24.04.2011
jack51
-> havlik: pěkny, ještě to trošku pruží, na to že to máš nadoraz, jsem si myslel, že se to už ani nepohne :))
11:52:13
13.04.2011
stika87 - Maschinenführer
krasna prace doufam az se potkame na srazu ze me zase svezes a porovname chovani tlumicu a per ;-)
10:00:57
13.04.2011
havlik
-> jack51:
Test první
tady jak pruži tunerovo pružiny ale se spaxama dotaženejma na max je to tam trošku vidět
09:54:52
13.04.2011
matoo
-> jack51: predok 9 a zadok 12, tusim
09:33:00
13.04.2011
jack51
-> matoo: 4 a tlumiče máš nastavené jak?
15:08:05
07.04.2011
matoo
-> jack51: saky a kyvka

/pre zaujimavost pohlad na predok
GoPro vs. Skoda 1169
/
14:15:47
07.04.2011
jack51
-> havlik: 3 To jsem mohl koupit misto tlumicu zavitovou tyc a jeste usetrit 1
14:14:09
07.04.2011
jack51
-> krtik: No tak nejak, jenom na ty cisilka met cas 6
14:07:24
07.04.2011
havlik
-> jack51: dotáhneš na maximum a frčíš:))
14:06:48
07.04.2011
jack51
-> Tuner#2: Diky, potreboval jsem neco k tem pruzinam od Tebe 4, snad se me to podari sladit 5.
14:02:00
07.04.2011
krtik
-> jack51: napíšeš pár písmenek a čísílek a bude to svítit 3.

A ten motor bude parádní 4, pak z tebe budu tahat dojmy 1.
13:52:02
07.04.2011
jack51
-> krtik: jn, musim to dohnat :)) - jaro uz je tu.

No s necim takovym se tam taky pocita - horsi kdy to dokoncim :(.

Motor bude zaklad z feldy MPI, pisty 77mm, upravena hlava a 278/270 vacka.
upraveno 1x, naposled 07.04.2011 13:52:23
13:51:11
07.04.2011
jack51
-> matoo: ;) a co knim mas za pruziny?
21:16:00
06.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51: Paráda, krásně věcičky sis koupil 4
21:01:49
06.04.2011
krtik
-> jack51: pěkně jedeš 4. Na budíkách máš aj šiftlajt? A ten motor co skládáš, co to je zač? Fa/Fe 1,4? 1
22:57:37
04.04.2011
jack51
-> krtik: No na auto nezbývá moc času, s vývojem přístrojovky jsem trochu zvolnil a pustil se spíše do motoru - ať se aspoň svezu :))
22:55:36
04.04.2011
jack51
Tak jsem po delší době trochu doplnil fotky - nějak na to nezbývá času :(.
Extreme Tyres