Popis:
Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
jack51/136GL - komentáře:
-> COL: třeba časem... zatím mi postačí ty lumelácký indikátory

, špatný vůbec nejsou, akorát jsou velký a náchylný na "úraz"

-> Marcius:
to si myslim, ze nedaji. Tenhle kulaty typ je asi starsi, pak jsem videl uz jen takove plossi, co maji uvnitr snek, tohle ma koleckovy prevod asi 1:30 nebo tak nejak. Ten kulaty typ se mi spis hodil. Treba by se dala sehnat nejaka romlacena pristrojovka za rozumny peniz... Z ceho konkretne jsou ty moje, nevim. Krokace maji ale jednu zasadni nevyhodu musi se jim nejak vyresit referencni poloha.
-> jack51 13.10.11 20:30:55: covece jaka prasarna, to máš úplně luxusně udělaný... no prosvícený stupnice jsem udělal na zkoušku a ve finální verzi je taky aplikuju.... turbo je mazec, akorat to nefunguje

přes zimu to musím vyřešit ... asi karbec doplním o přídavnej vstřikovač a s AVRkem jeho řízení... tady už se nabízí udělat rovnou stříkačku
-> COL: paráda... nedají se ty krokáče koupit zvlášť ? protože kupovat třeba celou přístrojovku z golfa 4 jen pro motorky je neefektivní... to už by bylo lepší vzít i celou palubku z G4ky se vším všudy a vepchat do rapida ..
Ha...! dalsi stavitel budiku, hezka prace a pekna BM640 v pozadi.... Cim to tocis tema rucickama? to jsou vyndane indikatory z otackomeru? Ale prijde mi to nejake mensi....
Ja provozuji uz nejaky cas tohle:
skoda-virt.cz/cz/.../7111
4-co-jste-dnes-udelali?got
opost=1...
Odkaz nejak nechodi :o/
tak je to na tomhle listu:
skoda-virt.cz/cz/.../7111
4-co-jste-dnes-udelali?pof
fset=70...
Jinak 2xAVR, 3+1 x krokac (z VW/Skoda kombiku), rs485, snimani okolniho svetla a rizeni jasu, az na dvojite stupnice u malych budiku seriovy vzhled - bohuzel jsem zatim nesehnal displej padnouci do vyrezu v tachometru, tak je tam furt mechanicky. Stit je zamenny s originalnim stitem vcetne puvodnich konektoru - takze pri osazeni do jakehokoliv serioveho auta vse zakladni funguje stejne jako na seriovem stitu.
upraveno 6x, naposled 18.10.2011 02:05:57
-> jack51: vypadá to velmi dobře

. Moc neznám hranatý budíky, ale hádám, že vnitřnosti z budíků origo zůstaly nebo aspoň zůstal princip ovládání pohybu ručky, jako má Marcius?
... Ale nejvetsi radost mam s osazeni tohodle IO - rozmer cca 10x9mm :)) (bude to krasny mix klasickych a SMD soucastek :))
Ovsem vysledek celeho projektu stale nejisty a v nedohlednu :(
upraveno 2x, naposled 13.10.2011 20:39:30
... Castecne osazena zakladni deska
-> jack51: 
-> Marcius: No ty prosvetleny stupnice jsou pekna mazarna

a to turbo jeste vetsi

.
Ja jsem vyfotil zkusebni slozeni budiku se zakladni deskou - je tam aspon trosku videt ta divocina :)
-> jack51: v mim vsechno zacalo :) nemam znacky ,voda, dirka,ty pneu :)
-> Marcius: 
, toz taky vyfot

-> stika87: No s tim mostem nevim - nejspis to nedopadne :(. Co trucuje v aute?

jack51 07.10.11 22:32:12 napsal:
→ Marcius: Tjn, taky jsem hledel jak AVRka pordazily :(. Ale
vzhledem k celkove cene a praci me uz nejaky AVRko nerozhazi – nejdrazsi
pouzitej IO to jeste neni :)).
Jn, ten vnitrek nekdy nafotim – ale je to takova zajimava prasarna – nevim
jestli se tim chlubit
.
vyfoť vyfoť, prasárna nevadí, si neviděl tu moji

-> vhml: OK, diky za info

.
grrrrrrr

-> jack51: minium je 3mm ocel / 5mm dural
-> Marcius: Tjn, taky jsem hledel jak AVRka pordazily :(. Ale vzhledem k celkove cene a praci me uz nejaky AVRko nerozhazi - nejdrazsi pouzitej IO to jeste neni :)).
Jn, ten vnitrek nekdy nafotim - ale je to takova zajimava prasarna - nevim jestli se tim chlubit

.