skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L r.v. 1987
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Breakz / Š120L - komentáře:
-> Breakz: moc pěkná
tak kámo ty to máš nehorázne krásne!!! slintám nad tými fotkami ....
tak tohle je krásnej stroj chválim

-> radek: zachráněno z jedné šádesy co šla do šrotu

ty viko ventilu je ne sani přes hlavu kde jsi ho sehnal
-> sep: už jsem přišel na to že burges je lepší volba
akorát jsme ho s kámošem vykuchali a vnitřnosti udělali trochu jinak.. v nízkých otáčkách krásně probublává a nijak moc neřve.. na škodovku to má parádní zvuk!

Koukam misto dvoutrubky konecne poradny vyfuk,je hodne hlucny nebo vevnitr vytlumeny?
-> Breakz: aha tak to sem špatně odhadoval, my sme byly až za driftama skoro až u tý cesty na rychlostní zkoušku.. a ten lak fakt supr.. vim že leštění umí zázraky ale může na tom člověk nechat ruce =)... taky sem chtěl na mimoň rozleštit auto aby se blejskalo jako nově stříklá kapota ale nakonec sem to jenom umyl šamponem a bylo to

-> Mr-classic: opravdu origo lak a je to braný tempem, ale hodně krát
a nějak před mimoňí jsem to vzal leštěnkou od turtle wax.. v mimoňi jsme byli na louce jakoby vzadu za těma atrakcema u takovýho kopečku

Pěkná šádina.. ten lak je fakt origo? Tempo dělá zázraky ale že by až takhle?
.. v tý mimoni ste byly asi kousek od nás jestli to podle tech fotek dobře odhaduju


Kolega soused, tuhlevá jsem tě viděl stát ve Dvoře, ale už nevím kde .....
Pekna zachovala

-> sep: jaké matky myslíš? jako na kolech? jestli jo tak přední mají trochu jinak tvarované díry, ale není to skoro poznat když jsou dotáhlé, akorát že jsou nepatrně vystouplejší než na zadních kolech
Koukam mas stejne matky vepredu i vzadu,ale ty predni maji jine diry ne?