skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO SE RUŠÍ!! COKOLIV BY NĚKDO CHTĚL, AŤ DÁ VĚDĚT.
VŠE KROMĚ MOTORU, PRUŽIN, TLUMIČŮ A SEDAČEK
Škoda 120l, r. v. 1987
Karoserie:
-
Podvozek:
přední 250mm L/A pružiny - Saky
tlumiče K.Y.B Gas a Just
Motor:
Fabia 1,4 8V
svody 4-1 a příčný výfuk dle L/A
sportovní filtr a sání
vačka asi Felda MPi
karburátor LEKR
Zrychlení 0 - reálná 100 cca 10,8-11s, ale stále to ladim.
Max. rychlost cca 150 km/h
http://www.youtube.com/wa tch?v=6svfqU9tDjw
Interiér:
volant Rally
podlaha v bílé barvě, bez koberců
skořepiny MTX
odlehčená
Amater rallye cup
17.1.2009 Dlouhá Lhota - 1. místo do 1600ccm, 18. absolutně ze 63 aut
28.2.2009 Milovice - 21. místo do 1600ccm - díky obrovské chybě na 4.RZ jinak časy kolem 10. místa do 1600ccm
Plány:
Úprava podvozku (repase náprav, dozadu vlečka)
Převodovka (5 stupňů, SP 4,22)
VŠE KROMĚ MOTORU, PRUŽIN, TLUMIČŮ A SEDAČEK
Škoda 120l, r. v. 1987
Karoserie:
-
Podvozek:
přední 250mm L/A pružiny - Saky
tlumiče K.Y.B Gas a Just
Motor:
Fabia 1,4 8V
svody 4-1 a příčný výfuk dle L/A
sportovní filtr a sání
vačka asi Felda MPi
karburátor LEKR
Zrychlení 0 - reálná 100 cca 10,8-11s, ale stále to ladim.
Max. rychlost cca 150 km/h
http://www.youtube.com/wa tch?v=6svfqU9tDjw
Interiér:
volant Rally
podlaha v bílé barvě, bez koberců
skořepiny MTX
odlehčená
Amater rallye cup
17.1.2009 Dlouhá Lhota - 1. místo do 1600ccm, 18. absolutně ze 63 aut
28.2.2009 Milovice - 21. místo do 1600ccm - díky obrovské chybě na 4.RZ jinak časy kolem 10. místa do 1600ccm
Plány:
Úprava podvozku (repase náprav, dozadu vlečka)
Převodovka (5 stupňů, SP 4,22)
Jiry / Škoda 1.4 - komentáře:
-> krup: Díky:) Zatím to vypadá, že jsem někoho šikovného sehnal, kdyby náhodou. Tak bych se kdyžtak ozval:)
-> Petkar1: zase až taková hruza to neni, nevěš hlavu :-)
( nabídka stále platí .. vzdálenost bych nezohledňoval :-) )
( nabídka stále platí .. vzdálenost bych nezohledňoval :-) )
-> Trax: Ahoj, je to dost možný. Byl jsem tam s přítelkyní si něco vyřídit:)
-> Petkar1: Nebyl jsi na hodou s touhle škodovkou cca 14 dní nazpatek před CVUT v praze?
-> Petkar1: si to necháme stříknout najednou. třeba nám daj množstevní slevu.
-> kubalundi: Mno moc neřvi
Abysme do lakovny nešli současně

-> Petkar1: no tak to můžem opravovat lak spolu.
ale u mě to bude trošku na dyl a taky sakra víc práce.


-> Petkar1: verim
-> Marcius: No v zimě se v tom marastu nedá pravidelně jezdit, to by z toho auta nezbylo nic...

-> kubalundi: Jako celkově vypadá furt hezky, kor když se umeje a naleští, ale už mi to začíná chytat lemy, trochu blatníky. Po zimě až bude tepleji to budu muset opravit aby to ještě nějakej ten pátek vydrželo než našetřím na novej lak, kterej už mi snad udělají pořádně...
-> Tuner#2: vsak zdena rikal priste az bude vyvarovat, tak jedine nerezovejma plechama... a ja uz to chytam taky
ono muto udelalo i bublinky na zadni kapote, jakoby vzadu u okna... tak to hnedka vybrusoval a zatrel... to bylo jeste pred zimou a rikal, ze bude muset omezit zimni jezdeni a vypada to tak, ze omezuje
minulou zimu sem to auto vidival casteji nez ted...


-> Petkar1: mě nepříde bys měl ten lak tak strašnej
-> kubalundi: Počkej až bude tvoje auto vypadat dva roky po laku jako moje - tě klepne

já mám lak cca 20 let a taky hrůza

-> Tuner#2: -> Marcius: Já mám lak 2 roky a na některých místech to je strašný

-> Marcius: Nejezdím v zimě vůbec, ale taky už to bude nějaký pátek od laku a stojí to v nevytápěné garáži přes zimu
Jinak Zdenálovo auto znám a holt ty plechy jsou moc slabý a v těch pertlech se ta vlhkost drží jak čert.

-> Tuner#2: a jezdíš v zimě? páč kámoš má taky nádhernou šáde a už musel zimní ježdění omezit, páč mu to začlo pod new lakem vybublávat a byl z toho dost nešťastnej... na to,že má novej skelet i plechy
koukni sem, jak peknou ji ma skoda-virt.cz/cz/.../3602
-zdenalova-s125l

-> Petkar1: Díky, dveře to je bolest taky mě už začínají zlobit. Holt už je to taky nějaký pátek po laku no

-> Tuner#2: Je to focený mobilem no:( Jinak díkes, ale auto má bohužel celkem hodně vad na kráse, vypraskává kit, koroze nevyvařených rohů dveří....Dneska už bych si za kvalitní lak i připlatil. Je na tom ještě spoustu práce. Jinak tvoje škodovka nepotřebuje komentář, nádhera sama o sobě.
-> Petkar1: Chtělo by to lepší foto, auto vypadá dobře. Jsem rád, že na to nevěšíš tuny plastu a doufám že příště pokecáme víc, než jen ahoj, my si letíme pro poháry 
