Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: áchjo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> rsvancara: Hlinikove kridlo (tzv headcutter) !! jóóóó
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> rsvancara 30.05.11 01:33:42: Už máš po laku?
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Durnbach: to je recenze z britského motoristického časopisu použitá PR oddělením k podpoře prodeje tohodle auta v Kanadě (opravdu to není výmysl, je to udělaný podle skutečnýho letáku který tu proběhl ...)
-> Bc. Shatter: no kurz dolaru k socialistické koruně jsem tak nějak odhadl (socialistická koruna nebyla volně směnitelná, proto devizové přísliby a kontrola valut, Tuzex obchody sloužící ke stažení zbylých deviz z dovolené od obyvatel ČSSR atd ...).
Favorit stál tuším nějakých 90 tisíc, 130tka snad okolo 80ti tisíc ... samozřejmě šlo o rok 89. Tohle mělo katík, řídící jednotku, lamdu a proto to bylo o nějakou částku dražší ...
Edit : tady je vidět mrška jedna :
skoda-virt.cz/cz/.../5591
3-135gli-emission-very-goo
d?gotopost=1...
upraveno 2x, naposled 12.05.2011 13:45:47
Ten leták mě pobavil.
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> rsvancara: 120000kč? to ani nieje veľa, keď rapid stál nejak okolo 100 že?
-> Petuli: jj, něco o to vím :-)
Pro velký ohlas přidám ještě můj amatérský překlad letáku do češtiny s diskutabilním přepočtem ceny :-D
Není to scan, nicméně jsem ho tu kdysi viděl v dnešním nákupu od RobihoHU (Maďar, co má mnoho GLiček a RiCů a fakt se v tom vyžívá :-D)
upraveno 1x, naposled 11.05.2011 07:37:44
ten prospekt už mám delší dobu uložený v pc:-)
Mě se to auto líbí čím dál víc, konečně to začíná k něčemu vypadat :-)
-> rsvancara: poslední foto, ten prospekt nemá chybku :)
Vzácny kus .... gratulujem
Karoserie otočena na bok a potom na druhý bok a probíhá vyvařování spodku.
Jeden práh se nepovedl (nevypadá to dobře), takže si to zopakuju :-)
Edit : práh vyměněn, jsem spokojen :-), ještě dovařit, udělat "P" kapsy a je hotovo ...
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 11:21:04
-> MOLSO: hej nabila, a ked ju dakto ukradne, tak to je prosto smola
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> peter13789: aby sa nabila ? a co ked ju niekto zo slniečka ukradne ?
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> rsvancara: ak ti nestmieva samostmievačka, tak ju daj tak na pol dna na slniečko a ona začne stmavovať
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Hlavně mě někdo připomeňte, že mám u A sloupku na straně spolujezdce vyvrtat jednu díru pro špunt na uchycení bočního interierového koberce
Já už vidím, jak to budu řešit na nalakované kastli ....
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)