skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nazdárek auto tuning maniaci. Jsou tu super káry , a tak jsem se konečně rozhoupal že sem šoupnu i tu svojí Škůdku. Snad sem dobře zapadne. Buďte na ni hodní.Tak to by na úvod stačilo. No a teď trochu techniky :
Papírově to je Š 120L / 742, rok výroby 1988 s pětikvaltem z výroby ( Export do Německa ). Do Česka se vrátila v červnu 1991. Když jsem jí kupoval v červenci 1996, tak měla nalítáno něco málo přes 45 000 km a jsem 2 majitel v ČR , tedy třetí celkově. Při přívozu domů byla líná až k nevíře max. asi 135 km. Po těchto úpravách jsem z ní již dostal neuvěřitelnejch 175km ( Ověřeno Ford Escort 2.5 I ). Úpravy se dějí pomalu , a postupně, neboť jsem ženat ( šťastně ) .
Motor :
- Otevřené sání
- Větší trysky v karburátoru
- Leštěné sací + výfukové potrubí
- Silikonové zapalovací kabely
- Čtyřbodové svíčky BRISK
- Snížená hlava 120 - moc né spíš přerovnání nerovností
- Vložky a písty ze 130
- Odlehčená řemenice kliky
- Odlehčený setrvačník
- Nerezový laďák
- Olej polosyntetika MOGUL
- Zvedlej karbec o 13mm SEDR
Interiér :
- Volant Škoda Rally - průměr 29cm
- Polepy budíků- žluté - už vlastní výroba
- Vykapány ( špendlíkem - HRŮŮŮŮZA práce, ale super vzhled )všechny symboly kolem přístrojovky a ovládání barvou REVELL COLOR-MATT 25
- Řadička ( krátká a lomená )z Rapida i s kulisou
- Ozdoba řadičky - LEBKA ( chrom ) super
- Hliníkové pedály
- Modře nasvícený interiér ( pedály a panýlek nad rádiem )
- Elektrické stahování oken ( z Renaultu 25 )
- Pískovány číselné kódy na skla
- 1.Rádio Blaupunkt s CD 4x45W
- 2.Rádio Sony s cassette 4x30W
- Repro-přední dveře-SONY X PLÓD-XS-F1723
- zadní dveře-Sony středové
- zadní plato- R.T.O.-basové
- Dětská sedačka do 18 Kg
Exteriér :
- Alarm ( dálka )
- Centrál ( dálka )
- Střešní okno
- Stabilizátor prům. 18 mm
- Přitvrzené tlumiče 4x
- Přední pera zkrácená na 259 mm
- Nad zadní pera podložky o síle 24 mm
- Distanční podložky P- 24, Z- 29
- Černé fólie
- 4 hlasé famfáry s kompresorem - UKRADENY
- 2 hlasé elektrické
- Mnoho posičních světýlek
- Dálky a mlhovky od Wesem
- Ztmaveny přední a boční blinkry , zadní lampy
- Střešní okno
- Dvojité stěrače
- Nasávač SPORT
- Zadní velké křídlo RALLY
- Mračítka - MK Koša
- Plasty a spojlery od firmy ARPE :
- Sportovní maska se znakem
- Přední pod nárazník na mlhovky + plechový nástavec 5 cm vlastní výroby
- Lemy blatníků
- Kryty prahů
- Ofuky zadních sloupků
- Zadní pod nárazník na mlhovky
- Elektricky výsuvné antény 2x
- 1 na centrál
- 2 na rádio
- Melodie LAMBÁDA hlasitá při couvání
- Melodie ( jiná ) při otevření dveří či kapoty
- Nová plechařina + barva Červená RALLY srpen
Tady by měly bejt postupně všechny fotky auta i motorek co jsem postavil :
AUTO - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
MOTORKY - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
Papírově to je Š 120L / 742, rok výroby 1988 s pětikvaltem z výroby ( Export do Německa ). Do Česka se vrátila v červnu 1991. Když jsem jí kupoval v červenci 1996, tak měla nalítáno něco málo přes 45 000 km a jsem 2 majitel v ČR , tedy třetí celkově. Při přívozu domů byla líná až k nevíře max. asi 135 km. Po těchto úpravách jsem z ní již dostal neuvěřitelnejch 175km ( Ověřeno Ford Escort 2.5 I ). Úpravy se dějí pomalu , a postupně, neboť jsem ženat ( šťastně ) .
Motor :
- Otevřené sání
- Větší trysky v karburátoru
- Leštěné sací + výfukové potrubí
- Silikonové zapalovací kabely
- Čtyřbodové svíčky BRISK
- Snížená hlava 120 - moc né spíš přerovnání nerovností
- Vložky a písty ze 130
- Odlehčená řemenice kliky
- Odlehčený setrvačník
- Nerezový laďák
- Olej polosyntetika MOGUL
- Zvedlej karbec o 13mm SEDR
Interiér :
- Volant Škoda Rally - průměr 29cm
- Polepy budíků- žluté - už vlastní výroba
- Vykapány ( špendlíkem - HRŮŮŮŮZA práce, ale super vzhled )všechny symboly kolem přístrojovky a ovládání barvou REVELL COLOR-MATT 25
- Řadička ( krátká a lomená )z Rapida i s kulisou
- Ozdoba řadičky - LEBKA ( chrom ) super
- Hliníkové pedály
- Modře nasvícený interiér ( pedály a panýlek nad rádiem )
- Elektrické stahování oken ( z Renaultu 25 )
- Pískovány číselné kódy na skla
- 1.Rádio Blaupunkt s CD 4x45W
- 2.Rádio Sony s cassette 4x30W
- Repro-přední dveře-SONY X PLÓD-XS-F1723
- zadní dveře-Sony středové
- zadní plato- R.T.O.-basové
- Dětská sedačka do 18 Kg
Exteriér :
- Alarm ( dálka )
- Centrál ( dálka )
- Střešní okno
- Stabilizátor prům. 18 mm
- Přitvrzené tlumiče 4x
- Přední pera zkrácená na 259 mm
- Nad zadní pera podložky o síle 24 mm
- Distanční podložky P- 24, Z- 29
- Černé fólie
- 4 hlasé famfáry s kompresorem - UKRADENY
- 2 hlasé elektrické
- Mnoho posičních světýlek
- Dálky a mlhovky od Wesem
- Ztmaveny přední a boční blinkry , zadní lampy
- Střešní okno
- Dvojité stěrače
- Nasávač SPORT
- Zadní velké křídlo RALLY
- Mračítka - MK Koša
- Plasty a spojlery od firmy ARPE :
- Sportovní maska se znakem
- Přední pod nárazník na mlhovky + plechový nástavec 5 cm vlastní výroby
- Lemy blatníků
- Kryty prahů
- Ofuky zadních sloupků
- Zadní pod nárazník na mlhovky
- Elektricky výsuvné antény 2x
- 1 na centrál
- 2 na rádio
- Melodie LAMBÁDA hlasitá při couvání
- Melodie ( jiná ) při otevření dveří či kapoty
- Nová plechařina + barva Červená RALLY srpen
Tady by měly bejt postupně všechny fotky auta i motorek co jsem postavil :
AUTO - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
MOTORKY - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
Diesel - komentáře:
-> WMA:To je fakt.Budu na ní vzpomínat mooc rád.Začínal jsem se Š1000 pak Š11O posléze tato Červená karkůlka a v současné době provozuji toto -- forum.skodahome.cz/index.
php?showtopic=...
-> Diesel: ale neni skodovka jako skodovka :))
Sem sem nějak zapoměl napsat že už je Škůdka prodaná
.Ale co se dá dělat modernizace a nemožnost oprav a údržby v místě bydliště tomu bohužel napomohly.Ale nebojte zůstal jsem věrný ŠKODOVCE.Tak aspoň nějaké pozitivum :-)


-> Labros: Jdou, ale musí se převtat blok.
-> Labros: no u nás jeden dal do 120 bloku favo 136, ale akým zázrakom?
fakt jdou dát 130kový vložky do 120 bloku?? já myslel že mají jinou rozteč ale je pravda že jsem to nezkoušel...
-strucy-No a co se týče tý druhý cívky, tak fakt je jen náhradní. Další viz níže
-> Diesel: kôli čomu tam máš dve indučky?
Super lak...no celkově pěkný, dávám 9b..
Díky všem za hodnocení, bodíky a názory..Aspoň je co zlepšovat
hezký, hezký...9b
Celkem hustá šáde. Jediný co bych asi vynechal jsou ty přední mračítka lae to je každýho věc. Jinak se mi moc líbí. PS: Ten slibovanej znak sem tam přidal.
zvysuju na 10b
J.
J.
-> Diesel: Tak tohle je dost hustý auto!!!!!Máme podobnej přístup k el výbavě,co?Plnej počet bodů

-> Diesel: :no tak s tím rezonančním pásmem to máme stejně........u mně kolem těch 4000.......ok,super,jdu to nějak v hlavě probrat a určitě to nějak zrealizuju,díky.....
Jóóó pomohlo. Rezonace před úpravou byla kolem 4000 otáček, no a po úpravě se snížila a posunula ( aspoň u mne až k 5000 což je SUPER )
Ten dotyčný na TW má ale vlečku,ty máš tuším klasiku ne?A opravdu to pomohlo?Docela uvažuju že sesmrkám něco podobného,každý decibel dolů se počítá.-))
Čauves.Tak předem Vám všem moc dík za bodíky :-))). Ato odhlučnění jsem dělal podle těchto stránek skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=429
Já to mám z plechu a polepené z obou stran!
A přesně jak popisuje původní vynálezce o hlučnosti.Nejen že to moc pěkně vypadá ale to fakt tlumí.
Já to mám z plechu a polepené z obou stran!
A přesně jak popisuje původní vynálezce o hlučnosti.Nejen že to moc pěkně vypadá ale to fakt tlumí.

je to dost dobre. chcem sa spytat na to odhlucnenie kapsy. ako je to robene, ci z plastu alebo z plechu a nato nalepena izolacia a ci sa to osvedcilo, je to tichsie?
Je vidět hodně odvedené práce, i když na můj vkus je na autě příliš mnoho plastu. Ale to je věcí názoru. Za technické úpravy dám 7.