skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S130-EXTREME - komentáře:
-> Míša: Tak to jo - DUPONT asi levnej nebude - mě v tom Standoxu říkaly taky tak 15tKč matroš a 10 - 15 práce. Já to měl nakonec za 18tKč komplet a je to od anglický firmy (a teď nevím ale tuším že ICM nebo tak nějak - jsou to tři písmena :o)))
skodavrs STS Chvojkovice Brod - hmm zřejmě slušnej oddíl...

-> Míša: no jak to dopadlo vim. proste standartni lak co se udela v garazi. zas tak desny to nebylo, tady jezdi jeden rapid kterej to ma z placený lakovny asi za 12k a vypadá to fakt strašně. matný, steklý.
-> skodavrs: jinak u nás se říká, že by si měl každý nejdřív zamést před vlastním prahem. V překladu, nejdřív se podívej, jak vypadá tvoje auto, a pak až kritizuj ostatní.
ACH JO!!! co na to říct. To Tuner#2: tadyta cena je tady normální - on stříká nám BMW a je drahej jako prase... barva je to americký DUPONT. Dostal jsem fakturu na matroš - 18500,- Mě to stříkal za 10 000,- celý i s materiálem. To UGEEN: no my jsme to stříkali sami minule a jak to vypadalo víš. To skodavrs: No comment
-> skodavrs: pominu-li že sem viděl tvoje auto osobně..., tak by mě zajimalo, o co ti de.
Hele chlapci ... hlavne vsechno v klidu ... ja bejt vama nepoustel bych se do zadnejch vetsich akci ...
-> Tuner#2: To že sem taháš mou muziku jsem celkem čekal že se někdo ozve, jinak pro informaci, mě to hraje taky slušně, ale to je jedno o tom jsem mluvit nechtěl. Já netvrdím, že se dá udělat pořádnej lak doma! Vůbec jste to asi nepochopili. Kdybys pořádně četl tak jsem říkal, že se mi na jeho autě líbí jen kvalita tý toho laku a ty světla. Jinak co jinýho si na tom autě dělal sám? Já z toho jeho popisu jsem tam toho moc nenašel. Já mám zatím auto na běžný ježdění, takže bys mohl pochopit, že tam nemůžu mít místo sedaček plato s repro. Jinak až to budu mít hotoví jak chci tak to rozhodně budu mít dotažený v každým detailu narozdíl od něj. Jinak s tím lakem to je pěkná kravina! Celý auto mi udělaj v boxu kolem 20tis. Mám s lakovnou celkem dost zkušeností s jinejma autama něž škodovkama. Např auta rok starý za 500tis. atd. Já jsem s Michalem nemluvil a píšu jenom to co si myslim, je možný že se pletu a to vám neberu. -> Míša:klidně mi zděl co si o mě myslíš já to zkousnu
-> skodavrs: Tak to jsi drobet přehnal... Ta Tvá muzika , kde se kříží signálový kabely s napěťovýma a ta bedna na woofer zpracovaním je o dost horší než má Míša to zadní plato a navíc mu to hraje super! Nevím jak ty, ale lak si doma neuděláš - ty máš doma box, profi pistoli a zkušenosti??? Já tedy ne a tak jsem si to nechal udělat ve značkové lakovně. Trošku mě zarazili, že Míša tvrdil, že po něm za celý chtěli 80.000,- kdyby to dělali celý ( u nás nejdražší Standox lakovna si říká za normál barvu (ne metlu) s hodně velkým kitováním 25 - 30.000,-. Míša říkal, že ale kitovat a brousit si to chodil do lakovny sám a oni mu pouze řekli co a jak a o to to měl levnější. Ale to jsem odbočil - jsou prostě věci, které si na autě nemůžeš dělat sám, prtože pak to vypadá děsně!! Já třeba neděl klempířinu (švagr), lak (lakovna), soustružnické věci, motor a repasi převodovky (známej) a už se fakt těším na to, až ke mě někdo bude psát - ale ty jsi si to stejně sám nedělal.....
No to by me teda taky zajimalo ...
by mě zajimalo kolik lidí si udělá lak doma :-)
-> Míša: sorry jestli jsem se trefil do tvého slabého místa. Z mé strany to určitě závist není. Tomu že jsi dělal tu navigaci a interiér bych i věřil, ale ten lak, to se mi fakt nechce věřit. Leda že by tvůj táta byl lakýrník jinak asi těžko. Jo a jinak, neber to jako urážku, v každým případě je tvoje auto originál máš tam spoustu věcí který nikdo jinej ve škodovce nemá, ale mě se na tvým autě líbjej pouze ty přední světla a potom ten již zmiňovaný lak(co se provedení týče) jinak ten interiér se mi až zas tak nezdá a třeba to zadní plato s woofrem je pěkná prasárna co se provedení týká. Proto jsem vznášel pochybnosti o tom jestli jsi to dělal ty nebo ne, takovýhle rozdíly v provedení určitejch věcí u mě budí pochyby. Jinak i kdyby většinu věcí dělal tvůj táta což bych i věřil, tak to není stejný jako když bys to dělal ty. Jo a s těma pružinama si myslim že to nic nevyřeší. pokud chceš maximální snížení a přitom aby to fungovalo tak převař úchyt na nápravnici a pak to bude v pohodě. To je podle mě jiná možnost jak to udělat pořádně. Vzhledem k tomu že že máš na autě tolik věcí které jsi zvládl sám tak tohle pro tebe nemůže bejt až zas takovej problém. A teď si mě klidně ukamenujte, ale je to můj názor.
-> Tuner#2: no vždyť jo, to mi je jasný... proto se chci pokusit o to, abych to snížil, tak jak potřebuji a bylo to funkční... mělo to nějakej zdvih... ta pružina bude tvrdá... no prostě se uvidí až se to zkusí
-> Míša: Jenže ta pružina je už o 3,5 cm kratší - má 250mm zatímco série má 285mm a navíc je tam páka, takže zkrácení o 15 mm udělá na kole třeba 5 cm. Je to alchymie a chce to zkoušet, ale z hlediska jízdních vlastností je lepší to mít vyšší a funkční než nízký a na dorazu bez funkce a jezdit po gumě...
-> Tuner#2: můj problém je ten, že ta pružina co říkáš ty jde zkrátit o 15mm. Já potřebuju zkrácení o odně víc... uvidíme... zkusím tohle co jsem vymyslel a ukáže se...
-> Míša: Ale je to jen můj názor, tak snad se k tomu vyjádří i někdo jiný...
-> Míša: Mno to už jsem Ti psal. Podle mě nebude ta větší pružina pořádně sedět v tom prolisu spodního ramene. Pak budeš muset řešit to na kolik jí zkrátíš, protože je tvrdší a tím pádem se méně zmáčkne. Budeš jí muset zakončovat nahřátím autogenem aby jsi jí ukončil a to taky zrovna není moc dobré (i když je pravda, že já taky jezdil na uřízlých a zakončených pružinách). Prostě já bych šel jak jsem psal spíš do těch L/A podle plánku a nebo spíš do těch co mám já - ty se dají zkracovat a jsou ještě tvrdší, ale vyžadujou už i tvrdší tlumiče - např. HP sporting. Vše najdeš u Sakyho.
-> Tuner#2: počkej počkej... co si o tom myslíš???
-> Míša: Tak to jo - držím palce v pokusu.
-> Tuner#2: no je to škodovácká nápravnice a my jsme ji předělali tak že se tam vejdou zadní pružiny... zbytek její výztuhy provedem podle těch plánů a zkusí se to...