Na rozjezdu to právě moc na zamachrování nebude,páč:
1, magická síla 1.8 turba se projevuje v poněkud vyšších otáčkách než na volnoběh (jezdil jsem s Oktávkou eReSem)
2, hřídel převodovky to nevydrží
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:16:13
28.02.2003
28.02.2003
Luděk
11:01:54
28.02.2003
28.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě se zdá, že Markétka není ona, ale on a asi tuším kdo...
09:38:28
28.02.2003
28.02.2003
CHIP
No ja si spis myslim, ze Lubos ma lepsi brzdy a z fotek je to zcela jasne.
A za druhe si myslim, ze Lubos neni blazen aby hnal takovou karu 250km/h, spis si myslim, ze parkrat nastve nejakyho machra v BMW na rozjezdu...
A za druhe si myslim, ze Lubos neni blazen aby hnal takovou karu 250km/h, spis si myslim, ze parkrat nastve nejakyho machra v BMW na rozjezdu...
08:16:37
28.02.2003
28.02.2003
Luděk
2Markétka:právě,jestli bude Luboš trochu rozumnej,tak než pozná vlatnosti a možnosti toho auta,taxi sebou dovnitř nikoho brát nebude,mohlo by se totiž stát,že by to přežil on a né spolujezdec a to by ho asi přišlo draho.Tím nechci malovat čerta na zeď,ani mu to nepřeju,ale opatrnosti není nikdy nazbyt.Jinak se ho zeptej,jestli má za zadníma sedačkama namontovaný vystřelovací padáky,pro intenzivnější brždění,místo tam na to je
23:22:39
27.02.2003
27.02.2003
Markétka
Juuuu přes 200km/h tak to už se těším až mě někam Luboš vyveze Ale dá se Škodovka vůbec z takové rychlosti ubrzdit? A co ty Tunnere#2 taky máš něco na povození když se skoro známe.... Luďku děkuji, moc jsi mě potěšil
12:07:46
27.02.2003
27.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Včera jsem koukal do chytrý knížky a ten Rapid opravdu jezdil 265km/h jo a Luboše znam bydlí 10km ode mě.
09:59:30
27.02.2003
27.02.2003
Komár
Třeba má Márkétčin tatík tu škůdku upravenou na závody do vrchu - ultrakrátkej pětikvalt, 120 koní, pořádný A efekt vepředu i vzádu a zvenku to schválně vypadá velice shnile, aby jí to naše děvčátko nechtělo náhodou řídit.
08:47:05
27.02.2003
27.02.2003
Luděk
Osobně navrhuji zamontovat do zelenky odposlech se záznamem v Houstonu a černou skříňku z L169,páč by nám zážitky z rychlé jízdy pilot nemusel stihnout sdělit ,ael že to půjde hóóódně přes 2kila o tom nepochybuju.
2Markétka: máš móóóc hezký nick Jestli tátova 120tka nejede víc než 110,tak je to mrtvý auto,páč slušná 120tka musí jezdit okolo 140-150 km/h (záleží na motoru a převodovce).Kdyby Zelenka neměla jezdit,tak by snad Tuner nestavěl jenom statický exponát do muzea tuningu,jsme na to všichni zvědavi.
2Markétka: máš móóóc hezký nick Jestli tátova 120tka nejede víc než 110,tak je to mrtvý auto,páč slušná 120tka musí jezdit okolo 140-150 km/h (záleží na motoru a převodovce).Kdyby Zelenka neměla jezdit,tak by snad Tuner nestavěl jenom statický exponát do muzea tuningu,jsme na to všichni zvědavi.
06:37:41
27.02.2003
27.02.2003
Komár
Markétka: A tak to pozóór. Tunýrek number zwei tomu ale fakt rozumí. Těch 265 km/h je pravda, akorát, že to byl okruhovej favorit. Okruhovej rapid dělal 270 km/h.
23:54:52
26.02.2003
26.02.2003
Rapid
ja tu placam nesmysly jo??? to si mě holčičko naštvala... jo, Luboše zná... bydlí kousek vod něj
22:37:42
26.02.2003
26.02.2003
Markétka
Ahoj všem, teda ale mě jste moc radost neudělaly Na mě jste ůplně zapoměli... A beztak plácáte nesmysly Jedinej TUNER#2 tomu trochu rozumí (až na ten sen že jela Škodovka 265 ) ty se s Lubošem znáš? Zatím pa kocourci..
16:04:32
26.02.2003
26.02.2003
U-Geen
Zazaa: nedělej mi chutě zrovnas poslintavam po E30 touring
14:38:20
26.02.2003
26.02.2003
Zkrat
To: Rapid Já myslim, že to sedět bude, protože ta kombinace tlumičů, pružin a šířka kol se mi zamlouvá a chci to dát na auto taky, ale zatim sem nemel možnost se s takovym projet. k tomu motoru za dobrý prachy dobrej nášup koníků-"nebo se ti zdá 150Ps v základu málo!" Akorát ty motory moc nevydrží takže to možná bude slabší 8V. Ono se říká OPEL kepl, ale na to já seru.
14:30:02
26.02.2003
26.02.2003
Rapid
a proc delas zrovna motor 2.0 16V ??????????????
14:25:04
26.02.2003
26.02.2003
Rapid
2Zkrat: troufne si urcite ty myslis ze to nebude sedet
14:18:17
26.02.2003
26.02.2003
Zazaa
sestka zase bude a osmicka zase neni tak stara je to takovej ten sportak
ale takove stare BMW 635CSi Alpina
ale takove stare BMW 635CSi Alpina
14:16:39
26.02.2003
26.02.2003
Zkrat
No ja myslim, že je jedno kolik pojede. Mě by spíš zajímalo jak zrychluje a drží na silnici,a jestly si s tim troufne na mou škodku
(2.0i 16V) pokud se mi to podaří postavit.
(2.0i 16V) pokud se mi to podaří postavit.
14:16:09
26.02.2003
26.02.2003
Rapid
spíš než velká kupé by chtělo říct hodně velká moc moc
14:12:27
26.02.2003
26.02.2003
wekky
To jsi tak moc mladej, že to nepamatuješ? Bývala i šestka a osmička - oboje velká kupé.
14:05:34
26.02.2003
26.02.2003
BlackSUN
Co je osmička bavor? Já myslel, že je trojková, pětková a sedmičková řada...