skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L koupena shnilá za 2 litry.Poctivě vyvařená,po laku u lakýrníka.
Čiré blinkry,červenobílé zadní lampy, pokovená skla, kliky z novějšího fáva...
Motor:š130 komplet po GO,klika favorit, T písty vrtání 78mm,vačka 270tka od Ivo Poláška, zvětšené a leštěné kanály v hlavě+tvrdá sedla na bezolovo+gufera na ventilech, ventily favo osoustružené dle dokumentace A, odlehčená řemenice+setrvačník, celokovové těsnění pod hlavou, upravené sací potrubí, příčňák dle dokumentace A, přítlačák Sachs pro Fel1,6 , karburátor SEDR 22/24 - 1.komora 120/200
2.komora 145/160
Podvozek:
Přední nápravnice nová, nová a vyztužená horní i spodní ramena, stabilizátor 18mm, vše na tvrdých silentblokách, čtyřpísty
Vzadu vyztužená vlečka, válečky 22mm, převodovka stálý převod 4,22, rychloběžný startér
Vpředu i vzadu plynokapalinové tlumiče HP sporting se silnou pístnicí, alu disky Apollo
Interiér:GL palubka,kulaté budíky s chrom rámečkama, Ipury, všechny sedáky Felicia, červené pásy Felicia sport line, rádio Pioneer s USB, ve předních dveřích repro 13cm Pioneer, zadní plato z dřevotřísky+ v něm ovály Hertz DCX690+zesilovač Carpower 350W, za sedákama aktivní tuba Edge, centrál s DO
Čiré blinkry,červenobílé zadní lampy, pokovená skla, kliky z novějšího fáva...
Motor:š130 komplet po GO,klika favorit, T písty vrtání 78mm,vačka 270tka od Ivo Poláška, zvětšené a leštěné kanály v hlavě+tvrdá sedla na bezolovo+gufera na ventilech, ventily favo osoustružené dle dokumentace A, odlehčená řemenice+setrvačník, celokovové těsnění pod hlavou, upravené sací potrubí, příčňák dle dokumentace A, přítlačák Sachs pro Fel1,6 , karburátor SEDR 22/24 - 1.komora 120/200
2.komora 145/160
Podvozek:
Přední nápravnice nová, nová a vyztužená horní i spodní ramena, stabilizátor 18mm, vše na tvrdých silentblokách, čtyřpísty
Vzadu vyztužená vlečka, válečky 22mm, převodovka stálý převod 4,22, rychloběžný startér
Vpředu i vzadu plynokapalinové tlumiče HP sporting se silnou pístnicí, alu disky Apollo
Interiér:GL palubka,kulaté budíky s chrom rámečkama, Ipury, všechny sedáky Felicia, červené pásy Felicia sport line, rádio Pioneer s USB, ve předních dveřích repro 13cm Pioneer, zadní plato z dřevotřísky+ v něm ovály Hertz DCX690+zesilovač Carpower 350W, za sedákama aktivní tuba Edge, centrál s DO
milhaus/škoda 120L - komentáře:
došla mi odpověď, že na š120 vyrábí péra délky 305mm, takže myslím,že ty by mohly být ok i bez nějakých ůprav...když sériové péro má 316mm a toto bude sice o něco kratší, ale zase tvrdší
-> milhaus 23.09.10 18:27:41: To je známé, že Hušek dělá péra neurčitých parametrů jen na předek a na zadek je dělá jen občas a to opět bez znalostí vlastností a s délkou podivnou, protože i klukům ze 130RS.cz to moc nevyšlo výškově. Odpověď na to byla, že si to můžou podložit
Takže asi výroba patřičně upravených domků Tě nemine.

jojo,už je to domluveno..do 14 dni mi pošlou ty zadní péra,prý se totiž vyrábí jen na zakázku
-> milhaus: jj,ted jsem to zrovna cetl v !Dnesni nakup"Tak to je k nas.ani,ale snad to s tebou doresi v pohode

4ks tlumič+ 2ks přední pružina = 13 440...ale myslel jsem,ze omdlim, ja chtel zadní pružiny,ne přední..takže je zítra posílám nazpátek
Hmm,pekny tlumeni.Kolik byla cena,neni li to tajne?

parádní to se musí nechat ;)
-> milhaus: jo jo v jednoduchosti je krása
moc pěkná chlape 



pekne a jednoduche..uz je v oblubenych
ahoj, prosim te, jak zni ten pricnak co ho mas na fotkach? to je delanej?...diky za info