
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rád bych vám představil svého největšího koně z mých koníčků,jedná se o Škodu 130L auto bylo vyrobeno v roce 1986,já jej koupil v roce 2006,kilometrů má najeto neznámo kolik:-(.Jsem 3.majitel a doufám že poslední.Auto jsem v podstatě zachránil před kovošrotem,stálo na sídlišti nehnutě dva roky a nekoupit ho stálo by tam možná dodnes,když jsem zjistil že tam něco takového stojí a je to ještě k tomu stotříca vyhledal jsem majitele a auto od něho koupil.Po přivezení domů a částečném rozhýbání jsem čím dál tím víc nabýval dojmu že jsem auto neměl kupovat....děravá nádrž,chladící systém zejména hadice styřelé popraskané teklo to snad všude,brzdy zatuhlé fungující tak na 20%,podlahy jak u šlapacího autíčka a takhle bych mohl pokračovat do alelůjáááá.....v té době jsem byl hold mladý a blbý a já to auto chtěl za každou cenu....Bohužel fotky z oprav po koupi a následujících několika let nemám v té době jsem ani nevěděl že tyto stránky existují.
Trocha techniky a popisu ale nečekejte zázraky:-)
Karoserie:bohužel není původní v roce 1997 bylo auto zasaženo povodněmi a v roce 1998 byla karoserie vyměněna za jinou téhož typu,která stejně v roce 2006 byla schnilá.Po koupi vyvařeny prahy,podlahy,klasická místa pod předními blatníky ty byly vyměněny také plus přední čelo.
Podvozek:přední náprava je na autě za mé éry už 3 předchozí dvě podlehly korozi.Koupena zánovní na vrakovišti po mechanické stránce nebylo třeba oprav až na pár drobností,provedeny jen kosmetické úpravy,pružiny zkráceny nalakovány do červeného komaxitu a tektéž i brzdové štíty,4pístkové brzdiče po G.O. náboje předělány na 4x100 jinak náprava je v sérii.Zadní náprava celková G.O. nové ramena plus výstuhy proti áčkám vnitřek šikmých ramen vystříkán olejem,uvažuju ještě o kotoučích na zadek.
Motor a Převodovka:Původní motor se odporoučel začal si pochutnávat na oleji a hlava na tom nebyla taky nejlíp.Ted máme Fávo 136 snížená hlava 1mm nové guferka slícované kanály,svody 4do1,vačka 270/278 Chovanec,rozdělovač bezkontakt by Urbi,setrvák lehký oproti serii o 2,5kg,řemenice taky lehčená.V plánu nějaký dobrý sport filtr asi KN a karbec lada 1500 zatím je tam serie 130.Převodovka je seriová zatím šlape dobře.
Introš:prošel celkovou změnou původní nahradil rapiďácký tzn.sedadla palubka.Koberce origo ve předu hliníkové podlážky,na černo stříknutá stropnice,pásy Favorit.Hudba se zatím nekoná dá se jezdit i bez toho:-))v plánu je ještě centrál a možná střešní okno ale od toho mě dost lidí odrazuje tak nevím.
Každopádně je na ní ještě hafo práce a detailů ale chce to čas.Jako první věc na seznamu budoucích prací je celolak ten by to chtělo jako sůl.
Trocha techniky a popisu ale nečekejte zázraky:-)
Karoserie:bohužel není původní v roce 1997 bylo auto zasaženo povodněmi a v roce 1998 byla karoserie vyměněna za jinou téhož typu,která stejně v roce 2006 byla schnilá.Po koupi vyvařeny prahy,podlahy,klasická místa pod předními blatníky ty byly vyměněny také plus přední čelo.
Podvozek:přední náprava je na autě za mé éry už 3 předchozí dvě podlehly korozi.Koupena zánovní na vrakovišti po mechanické stránce nebylo třeba oprav až na pár drobností,provedeny jen kosmetické úpravy,pružiny zkráceny nalakovány do červeného komaxitu a tektéž i brzdové štíty,4pístkové brzdiče po G.O. náboje předělány na 4x100 jinak náprava je v sérii.Zadní náprava celková G.O. nové ramena plus výstuhy proti áčkám vnitřek šikmých ramen vystříkán olejem,uvažuju ještě o kotoučích na zadek.
Motor a Převodovka:Původní motor se odporoučel začal si pochutnávat na oleji a hlava na tom nebyla taky nejlíp.Ted máme Fávo 136 snížená hlava 1mm nové guferka slícované kanály,svody 4do1,vačka 270/278 Chovanec,rozdělovač bezkontakt by Urbi,setrvák lehký oproti serii o 2,5kg,řemenice taky lehčená.V plánu nějaký dobrý sport filtr asi KN a karbec lada 1500 zatím je tam serie 130.Převodovka je seriová zatím šlape dobře.
Introš:prošel celkovou změnou původní nahradil rapiďácký tzn.sedadla palubka.Koberce origo ve předu hliníkové podlážky,na černo stříknutá stropnice,pásy Favorit.Hudba se zatím nekoná dá se jezdit i bez toho:-))v plánu je ještě centrál a možná střešní okno ale od toho mě dost lidí odrazuje tak nevím.
Každopádně je na ní ještě hafo práce a detailů ale chce to čas.Jako první věc na seznamu budoucích prací je celolak ten by to chtělo jako sůl.
Yellow Schade - komentáře:
-> afro100: Přesně tak Alpiny BMW 4x100 R13,rozhodoval jsem se mezi R15 a R13 ale menší vyhrály

-> castrol: nie, toto su 4x100 ak dobre vidim .. okrem toho som vcera taketo ale v 15´ pomahal obut
a7.sphotos.ak.fbcdn.net/h
photos-ak-ash3/542980_4642
35953592026_10000016877622
8_2047246_1747884809_n.jpg

-> afro100: a nie su to tie co ma aj Radek Retro eLeSo tie nove O.S.C.A.M. Raggi ?
-> afro100: Diky, Jsou docela zajimave. Jsem mel puvodne tip na Seat Ibiza...
-> Ultim: alpiny povodne na BMW ... v 13´ takze na e30 .. myslim
-> Pivodak: Co jsou to za kola na te posledni fotce?
Tak a kdy to stříknem šéfe? 

Ještě sem ji neviděl,zrada systému




-> Pivodak: 

je to možné na Ostravě jezdí škodárna s takovou barvou jen jedna a zrovna ta moje

tu shade odněkať z ostravy znám :-D párkrát kolem mě projela ale už sakra nwm kde:-D
tak toto semi fakt moooc liby tedy.super skudka chlape

nadhera velmi pekna odfoť palubovku celu 

ten vejfuk na tý Felině vypadá celkem slušně a škodule taky pěkná

Chlapi dík za pochvalu,ale ještě mě na ní čeká dost práce jak se říká zima bude dlouhá
.

nooo velmi pekny kusok a tie prelisy su dost luxus..:):)




Placko 07.11.09 20:11:14 napsal:
..krasna .....





