skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svojí žabku, kterou jsem koupil v roce 1988 jako úplně novou za 60 060,-. Najezdil jsem s ní osobně 150 000 km, bez jediného problému. Dokonce ani v zimě jsem nepoužíval zimní pneu. A to jsem bydlel v Novém Městě na Moravě, kde bývá dost sněhu.
V současné době ji začínám přestavovat na závodní speciál Škoda 130LR. O stavbě budu průběžně informovat. Zatím jsem ve fázi odstrojení karoserie, a odstraňování izolačních a zbytečných hmot.
19.11.2009 jsem v půlce odstraňování lepenky a izolace z vnitřku karoserie, čeká mě ještě přední podlaha vevnitř. To bych chtěl dodělat dnes. Tak lepenka drží jako s......
Takže už jsem ve stádiu přípravy na vyvařování keroserie, vše zbytečné je odstraněno, a vevařen ochranný rám. Odstraněna izolační hmota z předních podběhů a vnitřku keroserie. Teď přijde na řadu demontáž přední a zadní nápravy z auta, a práce na spodku auta.
7.3.2010 - fáze odstranění izolačního nástřiku ze spodku a vnitřku vozu se blíží do zdárného konce. Nevěřili by ste, kolik rozkvetlých míst se ukrývá pod neporušenou vrstvou izolace. Jo stčí kapička vody před stříkáním, nebo narezavělé místo a karoserie hnije. Takže ještě dva podběhy a budu vyvařovat.
20.3.2010 - začal jsem s vyspravováním děravých plechů. Veškerý plastizol je z karoserie pryč. Připadám si jako bych ho měl všechen v plicních sklípcích. V přední části jsem odstranil stěnu chladiče, jelikož byla bouraná. Sehnal jsem za polovinu ceny novou. Očištěním svárů jsme se připravil na její montáž, a pokračoval levým vrchem podběhu. Náhrada se musí trochu upravit a opravný plech sloupku také. Takže levá strana bude pomalu hotová, a budu se moct pusti do prahu. Chtěl bych tam dát trubky jako mají dnešní soutěžáci abych mohl auto odstavit na trojúhelníkové podpěry.
29.3.2010 konečně dokončeno veškeré sundávání plastizolu, a může se začít s výměnou rezavých nebo poškozených dílů. Začal jsem předkem, připadá mi to snažší. Výměnu přední stěny jsem zvládl hravě, a vrchy podběhu už jsou také hotové.
30.4.2010 přední část vozu je dokončena, stěhuji aktivitu na prahy a podlahu. Do prahů bych rád instaloval trubky na podpěry auta, jednu dopředu a druhou dozadu. Líbí se mi, když si můžete celé auto zvednout.
V současné době ji začínám přestavovat na závodní speciál Škoda 130LR. O stavbě budu průběžně informovat. Zatím jsem ve fázi odstrojení karoserie, a odstraňování izolačních a zbytečných hmot.
19.11.2009 jsem v půlce odstraňování lepenky a izolace z vnitřku karoserie, čeká mě ještě přední podlaha vevnitř. To bych chtěl dodělat dnes. Tak lepenka drží jako s......
Takže už jsem ve stádiu přípravy na vyvařování keroserie, vše zbytečné je odstraněno, a vevařen ochranný rám. Odstraněna izolační hmota z předních podběhů a vnitřku keroserie. Teď přijde na řadu demontáž přední a zadní nápravy z auta, a práce na spodku auta.
7.3.2010 - fáze odstranění izolačního nástřiku ze spodku a vnitřku vozu se blíží do zdárného konce. Nevěřili by ste, kolik rozkvetlých míst se ukrývá pod neporušenou vrstvou izolace. Jo stčí kapička vody před stříkáním, nebo narezavělé místo a karoserie hnije. Takže ještě dva podběhy a budu vyvařovat.
20.3.2010 - začal jsem s vyspravováním děravých plechů. Veškerý plastizol je z karoserie pryč. Připadám si jako bych ho měl všechen v plicních sklípcích. V přední části jsem odstranil stěnu chladiče, jelikož byla bouraná. Sehnal jsem za polovinu ceny novou. Očištěním svárů jsme se připravil na její montáž, a pokračoval levým vrchem podběhu. Náhrada se musí trochu upravit a opravný plech sloupku také. Takže levá strana bude pomalu hotová, a budu se moct pusti do prahu. Chtěl bych tam dát trubky jako mají dnešní soutěžáci abych mohl auto odstavit na trojúhelníkové podpěry.
29.3.2010 konečně dokončeno veškeré sundávání plastizolu, a může se začít s výměnou rezavých nebo poškozených dílů. Začal jsem předkem, připadá mi to snažší. Výměnu přední stěny jsem zvládl hravě, a vrchy podběhu už jsou také hotové.
30.4.2010 přední část vozu je dokončena, stěhuji aktivitu na prahy a podlahu. Do prahů bych rád instaloval trubky na podpěry auta, jednu dopředu a druhou dozadu. Líbí se mi, když si můžete celé auto zvednout.
žabička - komentáře:
-> Svatopluk: to pak jo, tak ať vyjede dříve než v roce 2011
krtik 30.03.10 21:16:00 napsal:
→ Svatopluk: Čau, to se teda máš, že jsi první majitel
, to o ní víš úplně všechno
. A na kdy plánuješ
dokončení?
Dokončení, nebo spíš první vyjetí by mělo být na jaře 2011.
→ Svatopluk: Čau, to se teda máš, že jsi první majitel


dokončení?
Dokončení, nebo spíš první vyjetí by mělo být na jaře 2011.
Athlonek 21.03.10 00:49:42 napsal:
Nějak mi to nehraje, Novém Městě na Moravě a auto má Českolipskou
značku?
No jo, od roku 1988 bydlím v České Lípě. K rodičům na moravu jsme jezdil pravidelně 2 x za měsíc.
Nějak mi to nehraje, Novém Městě na Moravě a auto má Českolipskou
značku?
No jo, od roku 1988 bydlím v České Lípě. K rodičům na moravu jsme jezdil pravidelně 2 x za měsíc.
-> Svatopluk: Čau, to se teda máš, že jsi první majitel
, to o ní víš úplně všechno
. A na kdy plánuješ dokončení?


Nějak mi to nehraje, Novém Městě na Moravě a auto má Českolipskou značku?
Quest 19.11.09 12:42:50 napsal: → Svatopluk: doopravdy seš první majitel?? žádné dědictví ani tak podobně ?
Opravdu jsem první majitel. Zastávám názor, zničím si sám. Po Škodovce jsem kupuval Ladu Nivu a také úplně novou. Ale Škoda je Škoda..
Opravdu jsem první majitel. Zastávám názor, zničím si sám. Po Škodovce jsem kupuval Ladu Nivu a také úplně novou. Ale Škoda je Škoda..
-> Quest:
Asi když to píše...tak jo...
Asi když to píše...tak jo...

-> Svatopluk: doopravdy seš první majitel?? žádné dědictví ani tak podobně ?
já bydlím kousek od Nového Města n.\Mor v Bobrové a držím palce, šupito presto do oblíbených

Já jsem od Nového Města n.\Mor a ten sníh můžu jen potvrdit
škodovka sem na vysočinu ideál

