Škoda 125 L
Rok výroby: 1989
Najeto: 37 000 km (červen 2010)
Zajímavost: Auto se zachovalo v naprosto původním stavu. Za 21 let nenapadeno kutilem. Nikdy nejeté v zimě, minimálně v dešti. Stále garážováno. Každý rok od října do dubna na špalkách.
Trocha povídání:
Předem bych chtěl upozornit, že auto není moje! Majitelem je kamarád, který jej koupil v únoru 2010 od dcery původního majitele, jež s ním skoro nejezdil. Myslím, že kousek v takto zachovalém stavu si zaslouží prezentaci na Virtu, byť se chlubím cizím peřím. Kamarád -majitel- není moc přes PC a navíc ho tyhle stránky moc nezaujaly, takže auto tady představuju, s jeho souhlasem, já.
Na autě jsou ještě původní pneumatiky z výroby, vše je zachovalé tak, že lze s klidem říct, že se jedná o stav nového vozu!
Na karoserii je pár malých oděrek od kamínků a jemně promáčknutý roh PZ blatníku u zadního čela, jinak je ale vše jak nové.
Plány:
V blízké budoucnosti je v plánu auto komletně umýt. Motorový prostor, kufr, interiér, podběhy, podlahu, nápravy,... Všechno je špinavé od prachu a asfaltu ze silnice. Ale pod špínou naprosto zdravé, bez koroze.
Časem bude také zřejmě nutné repasovat tlumiče, a vyměnit gumové díly brzd, které za léta stání v garáži už nejsou to co bývaly.
Žádné úpravy vzhledu ani techniky se konat nebudou. Auto zůstane tak jak vyjíždělo v roce 1989 z výrobní linky AZNP.
Tomáš / Škoda 125 L - komentáře:
Tohle auto je totální luxus. Vždycky jsem si tu svoji šáde přesně takhle představoval. Moc to té tvé sluší.

-> lokaj: Díky za slova chvály.

Když mluvíš o těch liťácích: Před měsícem se na auto koupily Meteory II. Jestli se tam hodí nebo ne, to už je věc majitele.
Jinak auto bude pravděpodobně k vidění na letošních jarních Doksech.
Když sem to viděl, tak jsem omdlel, načež jak jsem se vzbudil tak jsem se zase znovu utvrdil v tom že toto je dokonalost nad kterou není. Dlouho jsem tu neviděl tak zachovalou Škodovku, bez jedinýho tuzení, nebo nálepek, liťáků byť dobových s jak novým podvozkem apod. A že jich tu je pěkných dost. Vůbec nevadí že to je cizí auto.Jen vyřiď ať se ukáže na nějakém srazu určitě. ta si určitě jednou zahraje v nějakém filmu. I s tou protekční SPZkou:-)
Tak to je fakt nadhera

dam si ho hned do oblibenych

naaadhera!

-> majop3k: 
V obýváku bych ho mít nemusel, ale jinak s tebou souhlasím. Díky!

Nadhera, take auto by si dal clovek najradsej do obyvacej izby a stale ho ocumoval ake je krasne

.
-> palinator:
Ne, tenhle motor jsem ještě neoddělal.
Ty si fakt všimneš všeho.

Ano, přes přední sedačku jsem měl daný igelit co používají automechanici v některých servisech, bych neumazal sedačky, když do auta sednu v montérkách.
-> Tomáš#K:
Já už myslel, že jsi stihl další stodvacítkovej motor oddělat.

A tu červenou v photoshopu odstraň, kazí to fotku...

Ne, to je joke...
EDIT: vevnitř v červený máš nějaký igelity nebo co to toto? Tos byl tak špinav? :-D
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 22:28:50
-> Kero17: Díky, taky se mi líbí.
-> palinator: Ano, už jsme o něm spolu mluvili. Chybu v popisu fotky už jsem opravil. Je to Š 125 L, takže samozřejmě je tam motor 742.12.
Máš pravdu, na fotce č. 18 se tam vzadu plete něco červeného...

upraveno 1x, naposled 15.06.2010 18:34:33
O tomto voze jsme již diskutovali, ale proč tam je motor 742.10? Jinak se ti tam červená připletla do záběru.

jedno z najkrajsich aut ake som kedy videl
naozaj nadhera!
-> Tomáš#K: moc krasnej a zachovalej kousek,gratuluju kamaradovi ke koupi.

-> All: Díky moc za všechny pozitivní ohlasy. Majiteli vyřídím.
-> minno: Předek je opravdu moc vysoko, ale takto je to skutečně od výroby a tak to i zůstane. Pružiny ani nejsou unavené. Auto je vždycky přes zimu na špalkách.
Ten spoj lemu PZ kola mě taky zaujal, když jsem myl podběh...
S dveřmi na levé straně se nic nedělalo. Na fotce č.3 to sice tak vypadá, ale to dělá jen ta fotka.
Nádhernej kousek...jako by včera sjela z výrobní linky AZNP

Majiteli nezbývá než gratulovat