skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
převrtaný BBSka?
-> J3STER: Už aby byli na autě

-> J3STER: paráda, už aby to bylo hotové

-> Vitek: Tak co? Kvalitka?

-> J3STER: tobě to nedalo a musel jsi se kouknout

-> J3STER: no dyk mě to nevadí

-> Pavel P..: Sorry pane to je ten Váš. Kolega Vítek chtěl vědět jak bude vypadat ten rozpracovaný výfuk co mám ve sklepě. Tak jsem mu to dal sem.

-> sep: bingo.

-> Péďa17: :sebring origo na 105/136,dle roury bych rekl od Pavla.P.
-> J3STER: pěkná,co pak je to za vyfuk?
-> J3STER: tak to je super - to tvoje má mít žábry (je někdy z podzimu 1966 bych tipoval) - moje je z 1.série standardů bez žaber - 12. série (konkrétně moje je II/1967). jj tapecy jsou stejné...tyhle se dávaly k modrozelené a k "jahodě".
-> J3STER: S tím tvým jsou jak dvojčata že? I tapecy jsou stejné.
