skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a tohle je moje stávající přibližovadlo. Jak již možná někdo tuší sem mechanik a toto auto slouží k mojí dopravě do zaměstnání.. Původní motor vzal za své a tak sme s kamarády v garáži potkali jiný.
Nevím už ani jak se to tenkrát všechno seběhlo, vim akorát že mi na hlavu asi spadla těžká cihla a zbytek už je jasnej... Dnes sem tu jan na skok, tak detailní popis časem.
technické údaje:
Škoda 105L
motor řadový čtyřválec kdesi vzadu
objem individuálně dle nálady dělníků na lince
vrtání x zdvih viz objem
výkon neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
točivý moment démonický, postrach poloos
kompresní poměr 8 – 10:1 (jak se zrovna zadařilo)
plnění motoru karburátor se samozanášením hlavní trysky
startér v lepším případě elektrický, v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
převodovka velká a těžká
brzdy vpředu dva kotouče s účinností bubnů. Vzadu dva bubny bez účinnosti
suchá hmotnost nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
objem nádrže různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
cena lidová, jedno z mála aut, na které stačí průměrný měsíční plat
Nevím už ani jak se to tenkrát všechno seběhlo, vim akorát že mi na hlavu asi spadla těžká cihla a zbytek už je jasnej... Dnes sem tu jan na skok, tak detailní popis časem.
technické údaje:
Škoda 105L
motor řadový čtyřválec kdesi vzadu
objem individuálně dle nálady dělníků na lince
vrtání x zdvih viz objem
výkon neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
točivý moment démonický, postrach poloos
kompresní poměr 8 – 10:1 (jak se zrovna zadařilo)
plnění motoru karburátor se samozanášením hlavní trysky
startér v lepším případě elektrický, v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
převodovka velká a těžká
brzdy vpředu dva kotouče s účinností bubnů. Vzadu dva bubny bez účinnosti
suchá hmotnost nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
objem nádrže různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
cena lidová, jedno z mála aut, na které stačí průměrný měsíční plat
Fantom / 105 TURBO - komentáře:
nemá te ten scan v lepší kvalitě?
by me zajmalo co na to rikaj na technicke na tan 1.8 20V
btw to uz musi byt skutecny postrach poloos a prevodovky..to neni asi jen tak tam neco vrayit co


aladin -> na sterku si prohrabne i kolobeyka



Mozna ten naraznik bys tam moch nechat! Jinak je moooc pekna!
-> Power of Bass: proc by ne? s tak tezkym motorem, tak silnym, bych rekl ze to jde zvednout

btw to mi chcete tvrdit ze ta fotka neni fotomontaz?
chtel bych videt shade co se takhle zvedne kdyz se pprislapne plyn 


vystizny popis -




SUPER popis !!!!!!!
-> Dvordy: Už je prodaný...
-> VOJTA ATC 175: a to éro?
-> Aladin: Moje hrabe i na těch 195kách, když tam mám 2x víc koní jak v sérii :)))
ten článek jsem četl... a prý že ty nejlepší modely škodovek i malinko prohrábly, když jste se hodně snažili. Škodovka zahrabe jak pi*a, když chcete!
-> Dvordy: Nejsou na prodej..... (ty kola)
-> Mr-classic: ... nebrzdí to - si zapoměl dodat :)))
hukot
.... 10b ... ale hlavně POMALU






dávám 10b fakt pěkné , ten popis je dobrej
-> VOJTA ATC 175: a ty tam děláš? Já že dole pod barákem stojí černý éro na loukotích, mě by zajímaly totiž ty kola.
-> Dvordy: Jo, jo je....
-> Roksor: Klasika 1.8 20V už sem to někde psal....
-> tuzo136: Děkuji, koukal sem, něco kolem 150PS
-> Roksor: Klasika 1.8 20V už sem to někde psal....
-> tuzo136: Děkuji, koukal sem, něco kolem 150PS