Jedná se o vůz Škoda 105L, r.v. 1984, najeto poctivých 59tkm.
Dostal jsem ji od prastrýce - prvního majitele.
Auto má interiér takřka netknutý, na zadních sedadlech nikdo nikdy neseděl, na předních občas někdo :). Dokonce ani žádné dobové úpravy v interiéru nejsou. Naštěstí.
Z venku už je to trošku horší , natož kolik má najeto, je docela pobouchané, občas i orezlé, přesto, že bylo garážovaný.
No a plány do budoucna jsou - od začátku ji rozebrat a udělat do původního, originálního stavu, tak jak ji ani v MB v muzeu nemají :D. Bude to běh na dlouho, snad to půjde, mám relativně dobrej základ, tak uvidíme :)
-------------------------
--------------------------
--------------------------
------
25.4. 2011 -
Škoda 105 L - start po 3/4 roku
, nastartováno k zahájení renovace....
-------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
-------------
Vše jinak - původní auto se muselo zrušit, tudíž posloužilo jako dokonalý zdroj náhradních dílů, opustil nás samotný skelet.
Domů jsem si dovezl 120tku po dědovi, ketrá má najeto asi 3 cesty na měsíc a zpátky, ale za to je karosérie vyvařená, avšak má zadřený motor, což ale není problém, protože motorů je dost :)
Jedná se o Škodu 120L, r.v. 1986, najeto ?! tkm
Barva: Zelenomodrá
Podvozek - zatím série, v plánu - nutná GO přední nápravy a řízení, zadek vyměnit za vlečku
Převodovka - série 120, 4kvalt, v budoucnu 100%ní výměna za 5q s vlečkou
Motor - Favorit 136, původem stříkačka, přehozenej na karbec naladěnej p. Šedou na 120LS, jede moc hezky,
- startér s reduktorem
Interiér - v nejkratší době 130tkovej
13.11.2011 - dotažená domů, vyndán motor
11.5.2012 - Přihlášeno nová RZ, koupenej motor, favorit 136 na karbci 120 LS ...
18.5.2012 - Motor v autě, první dojmy - chce to 5kvalt a vlečku, ale motor šlape moc hezky, ještě jednou díky Pavel137
23.5.2012 - skončila nám technická, jdeme do depozitu a začínáme pomalu rozebírat :) Uvidíme, na jak dlouho to bude, než to bude zpátky v kupě :)