
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor:
nově po generálce a má momentálně najeto asi tak kolem 5000km.
Hlava renovovaná ,zpevněná sedla ventilů takže může jezdit na natural
Sportovní výfuk vlastní výroba ..
podvozek a obutí:
Podvozek zatím původní ale v nejbližši době snížení pružin.tak zhruba o 1,5 zavitu
karosérie:
Přední maska vlastní výroba podle techwebu .
Bílé boční blinkry a křídlo .
interiér:
Bílé podklady budíky stahnuté s techwebu.
Modrý nádech interiéru
nově po generálce a má momentálně najeto asi tak kolem 5000km.
Hlava renovovaná ,zpevněná sedla ventilů takže může jezdit na natural
Sportovní výfuk vlastní výroba ..
podvozek a obutí:
Podvozek zatím původní ale v nejbližši době snížení pružin.tak zhruba o 1,5 zavitu
karosérie:
Přední maska vlastní výroba podle techwebu .
Bílé boční blinkry a křídlo .
interiér:
Bílé podklady budíky stahnuté s techwebu.
Modrý nádech interiéru
Michal / Š125 - komentáře:
pekny zasterky, to se jen tak nevidi 

tak tak auto adidas


jo pěkný, ale ten adidas, já sem odpůrce těchto nesmyslů na autě, jinak pěkné
Aby tu bylo nejake pozitivum a stimulace k dalsimu udrzovani autika:
Mas to jinak pekny a udrzovany - je videt, ze se tomu venujes! Ja nemam co rikat - moje kara je flekata a orezla! Neber nas moc vazne... ju?
Mas to jinak pekny a udrzovany - je videt, ze se tomu venujes! Ja nemam co rikat - moje kara je flekata a orezla! Neber nas moc vazne... ju?

nevidim duvod na to auto házet špínu
chýbajú tam ešte pásiky, lebo čím viac pásik, tým viac adidas

Ten adidas sis doma vystrihnul sam

Jenom by mě zajímalo proč sou zezadu na levý straně ty světla slepý. Vypadá to jako by se měnily jenom jedny.
