Ahoj milovníci škodovek,
jsem jeden z příznivců vozů Škoda a rád bych Vám tu ukázal svoji 120 LS z roku 1984. Hned úvodem bych rád zmínil, že se nejedná o žádný vrchol tuningových úprav, je to klasická sériovka, kterou jsem si vzhledově upravil, aby u nás nezapadla do řady ostatních "obyčejných" škodovek.
Abych tu napsal i něco o historii tohoto kousku
V roce 1984 ji zakopupil můj soused a využíval ji až do doby, kdy mi ji můj táta koupil k osmnáctým narozeninám, což bylo v roce 2005. Auto bylo celou dobu poctivě opečováváno, garážováno a zimě skoro nejeto. Taktéž přes léto mnoho nenajelo (soused byl spíše víkendový jezdec) a tak jsem jej dostal zhruba se sedmdesáti tisíci ujetých kilometrů a v perfektním stavu. Moje první jízda s ním byla ještě než mi přišel řidičák a pamatuju si, jak jsem s ním nadšeně odjížděl od táty z podniku, kde byla v garáži a vezl si ji domů.
Pár úprav
Abych škodověnku přetvořil k obrazu a vkusu svému, nainstaloval jsem do ní s kamarádem Petrem K. (jemuž touto cestou děkuji) rádio a reproduktory, kteréž to přístroje škodověnka do té doby vůbec nepoznala. Dále jsem se trošku věnoval oživení laku, jemuž stačilo pořádné naleštění Tempem a hned vypadal jako za mlada. Dále jsem na zadek posadil křídlo, které jsem dostal k narozkám. Vím, že mě tu někteří budete za to asi kamenovat, ale mám ho tam spíše z důvodu, který jsem popsal výše a to kvůli odlišení od ostatních (u nás jezdí asi čtyři stejné škodovky). Nakonec jsem z důvodů ergonomických pořídil od známého levně přední sedačky z rapida, které si nemůžu vynachválit, zejména jejich sklápění, jež mi mnohé usnadňuje. To je z úprav zřejmě všechno, akorát jsem minulý týden znovu nabarvil disky, které byly trošku rezavé. Do dalších úprav se nepouštím, spíše budu udržovat svoji plechovou lásku v pojízdném stavu dokud nás smrt nerozdělí. :-) Pokud jste dočetli až sem, děkuji za Váš zájem.
Edit 21.8.2012:
Právě byla dokončena výměna spojky a prahu s výztuhou na pravé straně a přetěsnění převodovky i motoru. Auto bylo trochu rezavější než jsme čekali. Fotky dodám později. Chtěl bych tu poděkovat Petrovi Palánovi a jeho tátovi, že se do opravy mého vozítka pustili. Díky jejich snaze tu bude moje elesko jezdit dál.
henor / 120 LS - komentáře:
-> Henor: to kridlo je des,nic vzlom,daj to kridlo dole, skodovka bude vizerat pekne krajsie

-> Henor: je tam fakt divný ?

-> Henor: 160 ? Volnym padem ne ?
marek668112 : je vidět, že se v tom moc nevyznáš, když jedu zatáčkou 160, tak to má parádní přítlak, kterej mě podrží. Bez toho bych nemohl jezdit tak rychle.

Tahle barva se dávala jen na modely M1 co jsem tak vypozoroval.. málem jsem takovouhle ale 105S M1 kdysi koupil.

neviem,ale to kridlo tam nejako nepasuje