skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 105l
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Jiří 105l - komentáře:
Recara z Audi a8
Parádne sedačky, z čoho pochádzaju ?
Díky, díky
-> popelekjiri: Taky gratulace, pěkné fotky
díky. Na Albertovci
-> popelekjiri: dodatzecna gratulace! Kde jste svatbu meli?
dík, jsou na kyvkových domcích
Velmi pekná škodovka, mám na teba jednu otázočku, tie zadné pružiny od kalmara su na kyvkové, či vlečkové domce?
mmnt je prázdný, takže je. Ale až tam bude nejnutnější nářadí, tak bude pořád lehčí než baterka..
-> popelekjiri: a kufřík s nářadim máš lehčí jak baterku?
Dik:) taky to je moje hračka. U uspořádání kufru jsem myslel trochu na rozložení váhy. . Vpravo řidič/ vlevo baterka, ale k inspiraci rozložení kufru jsem nemusel chodit daleko ;). Dosadací plochy jsou nastříkané, tudíž by neměl být jak u nátěru problém s nerovností.
-> popelekjiri: To usporadani kufru jsem uz nekde videl
Pekne si s tim hrajes, jen bacha s tou barvou na dosedacich plochach pro disk. U plechacu to az tak nevadi, ale u hliniku, ktery sedi vetsi plochou je barva nezadouci - je pak potreba kontrolovat utazeni kol a je lepsi barvu odbrousit.

Zelena agave ;)
pekná velmi
čo jeto za farbu??? agave? či zelen vrbová??

je moc pěkná
Taketo niečo si predstavujem pod pojmom "škodovka" 

-> popelekjiri: Vypadá to luxusně! :)
dík :) ještě mě ale čeká hodně práce
Hej pane MASAKR!!
