-> MisakusX: tak vysokootackove .... to by mohlo byt motor rad a ochotne chodi dost vysoko Ono by s tym nebol problém, teplé to chytá okamžite, štartér len drcne do venca a motor beží. problém je so studenými štartami. Nechce sa mu, na tretí až štvrtý pokus chytí a po ohriatí je zase všetko ok. Očistenie samotných elektród nepomáha, po výmene sviečok je zas na pár tisíc km pokoj.
Mně to přijde jako následek vysokootáčkového zeskelnatění ... že se při příliš vysoké teplotě ten běžný bordel natavuje do téhleté vrstvy ... v zásadě se nejedná o extra velký problém, dokud ti nezačne ve vysokých otáčkách vynechávat...
-> Kocvin: neviem ci to bolo z toho ale nezvyklo ma boliet ani v zelenej ked som spravil 800 km za vikend ... mozno nieco na mna leze
Inak dnes znova po vymena sviečok (44433 km) neviem prečo zrazu prestane štartovať zastudena normalne a treba ho dlho dlho točiť .... na sviečkach napečená taká hnedočervená struska ...ide pomerne lahko dole očistenie elektrod nepomaha. Daju sa nove sviece a zase je chvílu klud.
možno to bude tou spotrebou oleja Skúsil som kúpiť teplejšie sviečky, a som zvedavý čo to spraví
-> MOLSO: Moc pěkný výlet Třeští v hlavě? Vždyť tam máš ten nerez ne? Já jet s výfukem co mám v modré trasu kterou ty tak vykrvácím z uší Minulý týden jsem jel cca 200 km a hodinu jsem pak neslyšel :D
-> TT_daniel: akurat mi tresti v hlave ... neviem ci budem chory alebo fakt ten vyfuk tolko duni
-> afro100: bol to velky vylet treba velky odkaz ale doteraz som o tom nevedel tak snad nabuduce
akurat som sa dnes uz nemohol pozerat na to auto ... isiel som na umyvarku, ospliechal som to wapkou nasamponoval 15 minut drhol, oplachol wapkou a furt bolo zajebane tak som postup zopakoval a este som to tam navoskoval a oplachol ... uplne inak vyzera *5* akurat ma seru tie hrdzave bodky na dverach a hlavne na lemoch *150* chradne to vozidlo ... chradne *8* na jar s tym uz bude treba daco spravit