jaký je předpoklad výkonu ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
21:31:32
17.04.2023
17.04.2023

T
-> Karel. 17.04.23 18:19:12: to věřím
jaký je předpoklad výkonu ?
jaký je předpoklad výkonu ?18:19:12
17.04.2023
17.04.2023

Karel.
-> Eidy: to se teprv uvidí
-> Dušan: proč krátkodobě

-> Péďa17: děkuji, v budoucnu nahodím, zatím je to série
-> T: co převodovka, ale já se těším
Převodovka bude další a třeba i jiná
Starý turbo bylo KO a když už ho budu měnit, tak nebyl důvod nevyzkoušet něco silnějšího

-> Dušan: proč krátkodobě

-> Péďa17: děkuji, v budoucnu nahodím, zatím je to série
-> T: co převodovka, ale já se těším
Převodovka bude další a třeba i jiná
Starý turbo bylo KO a když už ho budu měnit, tak nebyl důvod nevyzkoušet něco silnějšího

13:14:44
17.04.2023
17.04.2023

Eidy
13:06:59
17.04.2023
17.04.2023

T
-> Karel. 16.04.23 09:21:02: myslím, že se převodovka nemůže dočkat 

10:06:15
17.04.2023
17.04.2023

OndraKrupi
-> Dušan:


19:03:25
16.04.2023
16.04.2023

Péďa17
-> Karel.: Chtělo by to nějaký fotky interiéru.Jinak pěkný mazec.
15:43:14
16.04.2023
16.04.2023

Eidy
14:53:44
16.04.2023
16.04.2023

Dušan
-> Eidy: krátkodobě zahnat strach z prohry 

11:30:33
16.04.2023
16.04.2023

Eidy
-> Karel. 16.04.23 09:21:02: co to umí? 

11:03:42
16.04.2023
16.04.2023

OndraKrupi
-> Karel.:
ajé
ajé09:21:02
16.04.2023
16.04.2023

Karel.
něco málo se chystá

09:20:44
16.04.2023
16.04.2023

Karel.
22:00:45
27.02.2023
27.02.2023

Eidy
-> Karel. 27.02.23 19:54:44: Tak tohle je tak profláklá věc, že jsem to nepovažoval za možnou příčinu.
21:44:52
27.02.2023
27.02.2023

Karel.
-> Milan 136: bohužel ano, nějak mě to tenkrát (před 7 roky) nedošlo.
21:39:48
27.02.2023
27.02.2023

Milan 136
-> Karel. 27.02.23 19:54:44: Jakože jsi měl díru v náboji na kolový šroub a za ním kotouč bez díry, o který se ten šroub opřel?
19:54:44
27.02.2023
27.02.2023

Karel.
Takže se mi to nějak nedaří vložit. Chyba není v kotouči, ale bohužel v mé montáži, nikdo nejsme neomylnej
Díky Tunerovi2 za radu, snad se mi podaří vložit jeho odpověď.
Tuner2 z facebooku:
a koukám kotouč bez úpravy. Takže příčinu praskliny na 99% víme. Za roztečí 4x100 totiž musíš mít větší díru v kotouči, aby byl šroub průchozí a můžeš mít tím pádem libovolnou délku a dávat libovolná kola. Takto můžeš mít nějaké sedlo více utopené a prasklý kotouč je na světě i to místo tomu odpovídá...
Díky Tunerovi2 za radu, snad se mi podaří vložit jeho odpověď.Tuner2 z facebooku:
a koukám kotouč bez úpravy. Takže příčinu praskliny na 99% víme. Za roztečí 4x100 totiž musíš mít větší díru v kotouči, aby byl šroub průchozí a můžeš mít tím pádem libovolnou délku a dávat libovolná kola. Takto můžeš mít nějaké sedlo více utopené a prasklý kotouč je na světě i to místo tomu odpovídá...
21:19:44
24.02.2023
24.02.2023

Eidy
-> Karel. 24.02.23 19:06:52: Nemá malou díru? Že by to bylo na náboji napraný s velkým přesahem. Ale i tak je to velkej kus matroše. Asi vada materiálu. Nebo moc zakalený. Zkus to přejet pilníkem. Když to bude jen klouzat, tak je to jasný.
19:06:52
24.02.2023
24.02.2023

Karel.
Kalmar motorsport, nechápu jak to takhle mohlo prasknout. Druhá strana ok.
Přední chlazený kotouč

Přední chlazený kotouč
14:41:50
31.10.2022
31.10.2022

Karel.
-> Eidy: vypadá to, že spíš za barvu
Ale jinak samozřejmé za výkony na trati (někdo uspěl v jízdě do vrchu a někdo ve sprintech
).
Ale jinak samozřejmé za výkony na trati (někdo uspěl v jízdě do vrchu a někdo ve sprintech
).
Karel./Škoda 120
