skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105S/136.
Kupena 4.8.2012 od farara. Brzdy ma poriadku, brzdia flekom. Po pol mesiaca po kupe som kupil prelisy, hnet inac vypada, aj ked ta ruzova pride niekomu tepla ale ja to neriesim mne to tam pasuje k tej farbe auta. Zadok bol dost vysedeny, tak som tam dal sportove tlmice + pruziny tak trosku to zlepselo ale odrazu som dal zrezat pruziny predne az to neni tak vysoko. Vznikol pekny vzhlad.
Informacion.
Typ: Škoda 105 standard (eMko)
Rok vyroby: 1985
Model: sedan
Motor: Škoda Favorit 136, vykon cca 70hp, športovy vyfuk.
Prevodovka: 4-stupňová prevodovka, stály prevod 4,22
Napravy: Zadna- mokre poloosi, sportove pruziny, bubnove brzdy, nove ramena.
Predna- skratene pruziny, nove tlmice, kotucove brzdy.
Karoseria: ciastocna korozia pod prednymi svetlami, inac vsetko zdrave.
Kolesa: 2x prelisy, 2x prevaraky, gumy 165/70xR13
Interier: povodny.
Audio: radio Panasonic 4x54w, 4 repro 120w max. , subwoofer 200w pohode staci.
Do buducna: komlet novu prednu napravu, sportove pedale, volant sportovy, sportove gumy, odstranit koroziu pod svetlami. Dalej sa este uvidi.
Ak ma na predaj niekto predne ramena a napravnicu tak mi napiste. Moze byt aj cela naprava.
Kupena 4.8.2012 od farara. Brzdy ma poriadku, brzdia flekom. Po pol mesiaca po kupe som kupil prelisy, hnet inac vypada, aj ked ta ruzova pride niekomu tepla ale ja to neriesim mne to tam pasuje k tej farbe auta. Zadok bol dost vysedeny, tak som tam dal sportove tlmice + pruziny tak trosku to zlepselo ale odrazu som dal zrezat pruziny predne az to neni tak vysoko. Vznikol pekny vzhlad.
Informacion.
Typ: Škoda 105 standard (eMko)
Rok vyroby: 1985
Model: sedan
Motor: Škoda Favorit 136, vykon cca 70hp, športovy vyfuk.
Prevodovka: 4-stupňová prevodovka, stály prevod 4,22
Napravy: Zadna- mokre poloosi, sportove pruziny, bubnove brzdy, nove ramena.
Predna- skratene pruziny, nove tlmice, kotucove brzdy.
Karoseria: ciastocna korozia pod prednymi svetlami, inac vsetko zdrave.
Kolesa: 2x prelisy, 2x prevaraky, gumy 165/70xR13
Interier: povodny.
Audio: radio Panasonic 4x54w, 4 repro 120w max. , subwoofer 200w pohode staci.
Do buducna: komlet novu prednu napravu, sportove pedale, volant sportovy, sportove gumy, odstranit koroziu pod svetlami. Dalej sa este uvidi.
Ak ma na predaj niekto predne ramena a napravnicu tak mi napiste. Moze byt aj cela naprava.
Erik / Škoda 105S/136 - komentáře:
jaj ..u vas nedavaj flastry za modry parkovacky?:)
-> Groopi: ano dvojvlaknovky
-> E.r.i.k. škoda 105S: Vzadu máš dvojvláknovky?
ty kliky bych nechal černý takhle už je to přehnaný

-> E.r.i.k. škoda 105S: To je samo domo, ten subwoofer.
ruzova uz nicht original subwofer celych 70 w...jaj
-> E.r.i.k. škoda 105S: ach ta zlatá 105tka 

-> Tomanek007šade: super to ide, lepsie tahy to ma ako na tom lenivom 105kovom motore :-D
pekne pekne jak to jede s new motorem ? 

-> MOLSO: toto iste ma napadlo



A mě se to líbí
.
-> E.r.i.k. škoda 105S:
Pěkné. Možná jen ty kliky, jak tam jsou 3 barvy u sebe(karoserie, vanička kliky a kryt kliky). No v celkovém pohledu to asi vypadá jinak, než na výřezu. Ale jinak pěkný

-> E.r.i.k. škoda 105S:
Pěkné. Možná jen ty kliky, jak tam jsou 3 barvy u sebe(karoserie, vanička kliky a kryt kliky). No v celkovém pohledu to asi vypadá jinak, než na výřezu. Ale jinak pěkný

-> E.r.i.k. škoda 105S: Ty poslóché růžovó ti poradil tunerlada?

Nejen s s barvou...ale navíc ty blbý disky k tomu

Bajou -- No tak mne tam pasuje nie kazdemu sa to paci ta ruzova
-> E.r.i.k. škoda 105S: vo velkych ripnanoch je jedna taka slecno s podobnym stylom :D
No tak treba to niejako spestrit az to vyzera.
-> E.r.i.k. škoda 105S: Já ti nevím, ale dle mého se ta růžová moc k té zelené nehodí....

niekto si asi nasiel vo velkych ripnanoch frajerku




-> E.r.i.k. škoda 105S: kurde,ty ses s tou ružovou nějak rozjel


