skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105S/136.
Kupena 4.8.2012 od farara. Brzdy ma poriadku, brzdia flekom. Po pol mesiaca po kupe som kupil prelisy, hnet inac vypada, aj ked ta ruzova pride niekomu tepla ale ja to neriesim mne to tam pasuje k tej farbe auta. Zadok bol dost vysedeny, tak som tam dal sportove tlmice + pruziny tak trosku to zlepselo ale odrazu som dal zrezat pruziny predne az to neni tak vysoko. Vznikol pekny vzhlad.
Informacion.
Typ: Škoda 105 standard (eMko)
Rok vyroby: 1985
Model: sedan
Motor: Škoda Favorit 136, vykon cca 70hp, športovy vyfuk.
Prevodovka: 4-stupňová prevodovka, stály prevod 4,22
Napravy: Zadna- mokre poloosi, sportove pruziny, bubnove brzdy, nove ramena.
Predna- skratene pruziny, nove tlmice, kotucove brzdy.
Karoseria: ciastocna korozia pod prednymi svetlami, inac vsetko zdrave.
Kolesa: 2x prelisy, 2x prevaraky, gumy 165/70xR13
Interier: povodny.
Audio: radio Panasonic 4x54w, 4 repro 120w max. , subwoofer 200w pohode staci.
Do buducna: komlet novu prednu napravu, sportove pedale, volant sportovy, sportove gumy, odstranit koroziu pod svetlami. Dalej sa este uvidi.
Ak ma na predaj niekto predne ramena a napravnicu tak mi napiste. Moze byt aj cela naprava.
Kupena 4.8.2012 od farara. Brzdy ma poriadku, brzdia flekom. Po pol mesiaca po kupe som kupil prelisy, hnet inac vypada, aj ked ta ruzova pride niekomu tepla ale ja to neriesim mne to tam pasuje k tej farbe auta. Zadok bol dost vysedeny, tak som tam dal sportove tlmice + pruziny tak trosku to zlepselo ale odrazu som dal zrezat pruziny predne az to neni tak vysoko. Vznikol pekny vzhlad.
Informacion.
Typ: Škoda 105 standard (eMko)
Rok vyroby: 1985
Model: sedan
Motor: Škoda Favorit 136, vykon cca 70hp, športovy vyfuk.
Prevodovka: 4-stupňová prevodovka, stály prevod 4,22
Napravy: Zadna- mokre poloosi, sportove pruziny, bubnove brzdy, nove ramena.
Predna- skratene pruziny, nove tlmice, kotucove brzdy.
Karoseria: ciastocna korozia pod prednymi svetlami, inac vsetko zdrave.
Kolesa: 2x prelisy, 2x prevaraky, gumy 165/70xR13
Interier: povodny.
Audio: radio Panasonic 4x54w, 4 repro 120w max. , subwoofer 200w pohode staci.
Do buducna: komlet novu prednu napravu, sportove pedale, volant sportovy, sportove gumy, odstranit koroziu pod svetlami. Dalej sa este uvidi.
Ak ma na predaj niekto predne ramena a napravnicu tak mi napiste. Moze byt aj cela naprava.
Erik / Škoda 105S/136 - komentáře:
-> castrol: hej hej budem davat
-> E.r.i.k. škoda 105S: aj ich tam budes davat ?
-> Petkar: zle svietia, moc na stred, tam treba cocky
-> Petkar: uplne na ....
Smím se zeptat, jak svítí ty čirý světla v noci?
-> Maťulo: nebolo to davove sialenstvo ?maju to vsetci budem mat aj ja 

-> minno: suhlasim s tebou! sam som mal taku kapotu a uz sa mi to nepaci a neviem si sam sebe vysvetlit co ma k tomu doviedlo 

-> Kurier Grobar:



-> E.r.i.k. škoda 105S: už asi navždy



-> Kurier Grobar: teras som ja zatial
-> minno: posledný z mračením som tu bol asi ja 

-> E.r.i.k. škoda 105S: Mračenie kapoty ee, to bolo v móde tak pred 10 rokmi. A ani vtedy som to nechápal.
-> Maťulo: ano, uz len detaily a konec teras este tu gumu idem vyhodit a koberec original tam dat, sedacky druhe, nieco sa este ocaluni a uz interier hotovy nazatial
-> E.r.i.k. škoda 105S: ale menej je niekedy viac
neprezen to!


-> Maťulo: este pojdu plasty v interieri aa uz stop ruzovej 

-> E.r.i.k. škoda 105S: nene green tjunynk pytcho performens
kua ale mne sa ta ruzova na niektorych dieloch lubi!!! 


-> E.r.i.k. škoda 105S: ee ale molso podla vyrazu smajla vie
-> castrol: tunerlada rapid?
-> castrol: 

-> E.r.i.k. škoda 105S: zacina sa to podobat na auto co tu pred casom bolo