Škoda 105S
Info: takze je to rok vyroby 1984, ma nabehane kolo 95 000km, je podstate povodna nic menene akurat nanovo strieknuta, ma neake tie detaily ale to sa casom spravy.
Motor: 742.10, 1 046 cm³, 33,1 kW
Prevodovka: 4 stupnova so stálym prevodom 4,22
Napravy: eMkove, zadu mokre poloosi.
Interier: povodny, potahy stredovy panel.
Exteriet: striekany, mensie chyby sa najdu.
Tak to by bolo asi vsetko.
Lizinka / Škoda 105S - komentáře:
-> LUKAS: nebol problem a su len stredy prevarene takze je to uzke zatial

a uz je tam facko motor tak utiahne

-> notoerik: tie ciro cervene svetla daj dole a daj origo svetla,potom to bude pecka

tie široke prevaraky museli byt des čo sa tyka jazdnich vlastnosti...ja dam na rapid s 1300 motor, 6J (pneu 195)široke kola a citim to hned na plynovom pedaly že to je lenive a motor ma tlaky 11,5 bar čiže ma to potencial a tu 105 31kw a te kola no nevem :/
upraveno 3x, naposled 08.02.2015 11:41:16
-> onda: no tak k zemi to asi nepojde to je len tak na behacky atd

pškný prolisy,ještě by to chtělo k zemi.

-> castrol: hej trosku to malo taky iny zvucik

-> notoerik: aj tak to muselo inac brblat

-> notoerik: tak to mi sprav video ako totok delo hucalo

-> Jozef40: sakra to je rura
-> peter55: no hlava vyzerala fajn no ale ako som zacal utierat ju a prisvietil som hnet som videl dve pukliny takze je to pass

-> Jozef40: toto som mal iste na svojej skodovke,tesnenie mi povolilo a voda sa dostala do oleja,ale hlava nastastie bola v poriadku

-> Dakos: tak vypada hrozne, ale to je len tak na poblaznenie, inac diky.
Ta pošlapaná roura od krav je výfuk? Dost dobrá hrůza, takovou fajfku jsem ještě neviděl. Jinak pěkný auto

-> DEAtH ROLL: priecny robeny vyfuk, ale to sme isli na zraz stym tak sme ho nahodili az to brci, ale uz je tam original.
-> DEAtH ROLL: noo veru ten výfuk sa mi tam tiež nehodí... radšej priečnák

Počuj to čo si tam dal zas za výfuk???

-> kyfkař: ona sa nebude tuningovat tato bude original
nejlíp kdyby jsi jí nechal v originále

tuningových škodovek už je dost