-> autoko: Tak panel ala RS by to mohl řešit, ne? skoda110r.eu/140rr/cerven
ec1120002.jpg
Až dáš pod volant pořádnou nábu, tak zas bude trčet do vzduchu jako v trucku, takže to bude chtít pořešit ještě jeho polohu...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoj všem.
Jmenuji se Pavel a plním si svůj sen (jako mnoho z Vás) a pokouším se postavit 130RS v okruhové verzi.
Nesnažím se o dobovou repliku, ale o 130 která mi bude dělat radost a nebudu se muset stydět říct, že jsem ji stavěl já.
Začal jsem špatně, protože předělávat již někým "postavené závodní auto" je mnohem horší než začít z rozpadlého erka. Postupně budu přidávat nějaké foto jak budu mít čas.
Prozatím lehké shrnutí.
Pracovní deník:
10/2014 - zakoupení auta
11/2014-5/2015
- převaření karoserie
- odstranění špatného rámu
- opravené vnitřní prahy
- nové držáky sedačky dle přílohy J
- uchycení pásů dle přílohy J
- dodělání držáku palubky a motorku stěračů
- nové držáky zadních tlumičů
- zadní stabík
- předělání pedálovky včetně přepákování
- nové výztuhy zadních nosníků
- nové zadní podběhy (staré moc nízko?!)
- nové tlumení výškově nastavitelné Protlumy p. Křístek
- nová kola ARC
- několik Michelin slicků (2 sady)
- spousta a spousta drobností na které jsem zapomněl :))))
6/2015
- kontrola na stolici
- auto odvezeno na vyrámování p Grabiec
- renovace a vylepšení přední nápravy (foto až bude hotová)
- zinkování všeho možněho
- vyvaření a vyztužení přední nápravy
7/2015
- auto zpět z vyrámování
- výroba a montáž držáku převodovky
- vyztužení podlahy pro držák převodovky
8/2015
- dodělání držáků pásů
- nová podlaha kufru
- předělaný držák na volantovou tyč
- dokončení brzdičů
- zkouška ARC ráfků (nehází)
9/2015
- dorazila čtyřklapka
- sání se již vyrábí
- objednání výfuku a brzdových kotoučů
10/2015
- započaty práce na stavbě a úpravách motoru
- skládání přední nápravy
- zadání výroby nádrže
11/2015
- dorazily lágry, pístní kroužky a spousta drobností na motor
- kotouče stále nejsou dodány (zaplaceny však ano :(( )
- nové budíky VDO
12/2015
- dorazily kotouče
- čidla na budíky
- setrvačník odlehčen
- hlava na opracování
- dodělaná přední náprava
- nádrž svařena (ještě čekám na vyfrézované díly)
- začalo finální spasování karoserie (velká legranda)
9/2016
- malé zdržení prací ( smutná rodinná událost)
- pasování periferií motoru
- hotová hlava motoru ventily 37 a 33 mm
- hotová nádrž
Předpoklad tech. dat: (malinko se na tom již pracuje a hlavně střádá do prasátka)
motor:
- 1400 v max úpravě
- 2x dvojitý Weber 45 sání přes hlavu (zatím dáme čtyřklapku z moto)
- 2x pumpy Facet
- výfuk 4/2/1
převodovka:
- 5° Dog-Kit, lamelový samosvor (koukám po sekvenci, ale ty prachy) :((((
- stálý převod na kopce nebo okruhy (zatím není jasno)
- keramická spojka
podvozek:
- tlumiče Protlum
- ramena od Wlada
- stabíky 22 přední, 20 zadní oba v unibalech
- zadní vlečka netuším od koho
- brzdy přední i zadní čtyřpístky, kotouče LR. Rád bych celé od AP Racing (zatím stačí)
- pumpy Willwood
- strmé řízení
- kola ARC Brno přední 7"-8", zadní 9"-10" dle potřeby
karoserie:
- rám p. Grabiec
- lamino netuším kdo spáchal
- hliníkové díly si hodně rozmýšlím, jednou se dotkneš a špatně se dává dohromady
otázka úspory váhy je jasná, no zkusím zhubnout :))
- okna makrolon
- barvu a design jsem si ještě neujasnil pečlivě zvažuji (je to na pořád)
Mám co dělat, jednou to ale určitě vyjede. :))))
Pokud budete mít nějaké dotazy nebo cokoli zde můj tel. 775219590.
Nebo email autoko@volny.cz
Jmenuji se Pavel a plním si svůj sen (jako mnoho z Vás) a pokouším se postavit 130RS v okruhové verzi.
Nesnažím se o dobovou repliku, ale o 130 která mi bude dělat radost a nebudu se muset stydět říct, že jsem ji stavěl já.
Začal jsem špatně, protože předělávat již někým "postavené závodní auto" je mnohem horší než začít z rozpadlého erka. Postupně budu přidávat nějaké foto jak budu mít čas.
Prozatím lehké shrnutí.
Pracovní deník:
10/2014 - zakoupení auta
11/2014-5/2015
- převaření karoserie
- odstranění špatného rámu
- opravené vnitřní prahy
- nové držáky sedačky dle přílohy J
- uchycení pásů dle přílohy J
- dodělání držáku palubky a motorku stěračů
- nové držáky zadních tlumičů
- zadní stabík
- předělání pedálovky včetně přepákování
- nové výztuhy zadních nosníků
- nové zadní podběhy (staré moc nízko?!)
- nové tlumení výškově nastavitelné Protlumy p. Křístek
- nová kola ARC
- několik Michelin slicků (2 sady)
- spousta a spousta drobností na které jsem zapomněl :))))
6/2015
- kontrola na stolici
- auto odvezeno na vyrámování p Grabiec
- renovace a vylepšení přední nápravy (foto až bude hotová)
- zinkování všeho možněho
- vyvaření a vyztužení přední nápravy
7/2015
- auto zpět z vyrámování
- výroba a montáž držáku převodovky
- vyztužení podlahy pro držák převodovky
8/2015
- dodělání držáků pásů
- nová podlaha kufru
- předělaný držák na volantovou tyč
- dokončení brzdičů
- zkouška ARC ráfků (nehází)
9/2015
- dorazila čtyřklapka
- sání se již vyrábí
- objednání výfuku a brzdových kotoučů
10/2015
- započaty práce na stavbě a úpravách motoru
- skládání přední nápravy
- zadání výroby nádrže
11/2015
- dorazily lágry, pístní kroužky a spousta drobností na motor
- kotouče stále nejsou dodány (zaplaceny však ano :(( )
- nové budíky VDO
12/2015
- dorazily kotouče
- čidla na budíky
- setrvačník odlehčen
- hlava na opracování
- dodělaná přední náprava
- nádrž svařena (ještě čekám na vyfrézované díly)
- začalo finální spasování karoserie (velká legranda)
9/2016
- malé zdržení prací ( smutná rodinná událost)
- pasování periferií motoru
- hotová hlava motoru ventily 37 a 33 mm
- hotová nádrž
Předpoklad tech. dat: (malinko se na tom již pracuje a hlavně střádá do prasátka)
motor:
- 1400 v max úpravě
- 2x dvojitý Weber 45 sání přes hlavu (zatím dáme čtyřklapku z moto)
- 2x pumpy Facet
- výfuk 4/2/1
převodovka:
- 5° Dog-Kit, lamelový samosvor (koukám po sekvenci, ale ty prachy) :((((
- stálý převod na kopce nebo okruhy (zatím není jasno)
- keramická spojka
podvozek:
- tlumiče Protlum
- ramena od Wlada
- stabíky 22 přední, 20 zadní oba v unibalech
- zadní vlečka netuším od koho
- brzdy přední i zadní čtyřpístky, kotouče LR. Rád bych celé od AP Racing (zatím stačí)
- pumpy Willwood
- strmé řízení
- kola ARC Brno přední 7"-8", zadní 9"-10" dle potřeby
karoserie:
- rám p. Grabiec
- lamino netuším kdo spáchal
- hliníkové díly si hodně rozmýšlím, jednou se dotkneš a špatně se dává dohromady
otázka úspory váhy je jasná, no zkusím zhubnout :))
- okna makrolon
- barvu a design jsem si ještě neujasnil pečlivě zvažuji (je to na pořád)
Mám co dělat, jednou to ale určitě vyjede. :))))
Pokud budete mít nějaké dotazy nebo cokoli zde můj tel. 775219590.
Nebo email autoko@volny.cz
Autoko/130 RS - komentáře:
Děkuji,
sedačku mám dost daleko, trochu jsem vyrostl a vzadu snad nikdo nepojede.
Na volant po přidání náby dosáhnu v pohodě ale musím nějak inteligentně vyřešit ovládací panel na palubce. Na tu opravdu nedosáhnu.
sedačku mám dost daleko, trochu jsem vyrostl a vzadu snad nikdo nepojede.

Na volant po přidání náby dosáhnu v pohodě ale musím nějak inteligentně vyřešit ovládací panel na palubce. Na tu opravdu nedosáhnu.
Super práce, sedačku máš ještě dál než já, což mě potěšilo (nenašel jsem snad nikoho kdo by ji měl tak daleko :D), nicméně co volant? Takhle na něj asi nedosáhneš, což?
Ahoj, vypadá to pěkně. Držím palce a lehce závidím
