skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MOTOR :
- 1396ccm, 75,5 x 78, blok, klika Fabie
- upravená hlava (snížená, vyleštění a zvětšení kanálů, kompresní poměr 11,3)
- leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, vyváženo
- svody 4 - 1, bez tlumiče
- karburátor Pierburg, vyleštěn, bez sytiče, upraven na max. výkon bez ohledu na spotřebu
- zvýšené sání
- vačka 320/300 SO SZ 55/85 VO VZ 70/50
- elektrické čerpadlo paliva
- KN filtr, olej Castrol RS
PODVOZEK :
- tlumiče a pružiny HP (20 000,-)
- stabilizátor 19mm
- zadní ramena pripevněna přes silentbloky z přední nápravy
- převodovka 5ti stupňová, 4,22
- kola ARC Brno (rovné středy) 6,5x13 a 8,5x13
- přední náprava pneu 195/45 Barum Racing
- zadní náprava pneu 195/50 Avon
- vystužená přední a zadní ramena
- navařená výstuha mezi předními a zadními tlumiči
VIDEO:honzam.ow.cz/pekar2.avi
ŠKODA FAVORIT: béžový
- provedeny klasické změny, podvozek HP, kola ATS, motor 1,5 dělaný u p.Čepka určen k normální jízdě, více v grafu.
- dodatečná ůprava motoru - grafy
Śkoda FAVORIT: bílý
- podvozek HP , kola ATS , motor 1,4 dělaný u p. Čepka
- více v grafu
- 1396ccm, 75,5 x 78, blok, klika Fabie
- upravená hlava (snížená, vyleštění a zvětšení kanálů, kompresní poměr 11,3)
- leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, vyváženo
- svody 4 - 1, bez tlumiče
- karburátor Pierburg, vyleštěn, bez sytiče, upraven na max. výkon bez ohledu na spotřebu
- zvýšené sání
- vačka 320/300 SO SZ 55/85 VO VZ 70/50
- elektrické čerpadlo paliva
- KN filtr, olej Castrol RS
PODVOZEK :
- tlumiče a pružiny HP (20 000,-)
- stabilizátor 19mm
- zadní ramena pripevněna přes silentbloky z přední nápravy
- převodovka 5ti stupňová, 4,22
- kola ARC Brno (rovné středy) 6,5x13 a 8,5x13
- přední náprava pneu 195/45 Barum Racing
- zadní náprava pneu 195/50 Avon
- vystužená přední a zadní ramena
- navařená výstuha mezi předními a zadními tlumiči
VIDEO:honzam.ow.cz/pekar2.avi
ŠKODA FAVORIT: béžový
- provedeny klasické změny, podvozek HP, kola ATS, motor 1,5 dělaný u p.Čepka určen k normální jízdě, více v grafu.
- dodatečná ůprava motoru - grafy
Śkoda FAVORIT: bílý
- podvozek HP , kola ATS , motor 1,4 dělaný u p. Čepka
- více v grafu
Skoda 110 R - komentáře:
Pěkný hodnoty té 1,4 jaké jsou v tom střeva (vačka, KP, karburace, výfuk)?
-> havlik 12.11.10 17:24:09: A nemám pravdu? Vím jak jezdila obyč 120cka motor s 300° vačkou tak vím co to s motorem udělá. Na to se naše "dieslové" vačky nemůžou chytat viz. i to co jezdí kluci v Želivi. Jako bys to sám nevěděl chlape...



-> Tuner#2: ty si zase chytej 

-> havlik 12.11.10 16:57:35: Fakt? Ono s 320° vačkou se to dá čekat a nepředpokládám, že na denní ježdění ve Fávu bude 320 vačka tam to tipuju na to 278° vačku co máš připravenou i Ty
takže je logické, že výkon bude nižší, ale i tam moc pěkný a ten krouťák je super.

-> Tuner#2: podle me jsou lepsi parametry z ty 1380

Teda Petře to jsou parádní parametry z toho Fáva, co je v té 1,5 za vačku?
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
kde si sehnal ty pridavne svetla? potrebujem dalkace surne...diky za info
-> Tuner#2: -> Pepin: ta môj podvozok bude tiez trdy...ale nie az nejak neznesitelne...nie az tak ako to maju zaodaky...mne by islo hlane o to ze ked to awto spustim tak nechcem mat Acka a toto sa mi javy ako jednoduchsi spôsob ako prearenie uchytov..a podla mna by to aj môhlo nejak zamedzit Acka...ja to chcem spustit len natolko aby mi moje 15ky nesuchali o lemy takze budem musiet aj pruzenie a tlmenie sprait tak aby to vlemi neprepruzovalo...a co sa tyka drziaku pozdlzneho ramena tak ja ho mam noy, ystuzeny a ked sa kalitne prichyti ku karoserii popripade este nejaky extra plech tam pridam aby to fakt drzalo tak vytrhnutie nehrozy...aspon podla mna...

panečku 96,34kw to je docela dost a krouťák 150Nm taky není nejmenší

kolko to ma konikov???


-> Tuner#2: Musím s tebou souhlasit, ten podvozek je tak tvrdý, že jsme na 13km jízdy nezjistili defekt ZP pneu. Auto se chovalo při civilní jízdě normálně, zbývajíci tři kola to prostě udržely. Nosníky se určitě vytrhnou při razantní jízdě a hlavně při možné ráně z boku na pneumatiku. Tam pak ale půjde jak o nápravu, tak i o ARC kola.

-> gabo00000: skoda-virt.cz/cz/.../5660
9
Je to pimárně kvůli jízdním vlastnostem, aby se neměnila geometrie a zadek byl stabilnější, ale osobně bych se bát u takového řešení vytržení nosníků z auta při propérování. Ale pokud je tam tvrdý podvozek, tak to odklon moc nemění, takže by to mělo být OK, ale s měkčím podvozkem by to bylo o hubu.
Je to pimárně kvůli jízdním vlastnostem, aby se neměnila geometrie a zadek byl stabilnější, ale osobně bych se bát u takového řešení vytržení nosníků z auta při propérování. Ale pokud je tam tvrdý podvozek, tak to odklon moc nemění, takže by to mělo být OK, ale s měkčím podvozkem by to bylo o hubu.
-> Petr D.: mohol by si popisat ake je to s tym malim sylentbolkom v pozdlznom ramene?..ako konstrukciu to chapem..a mas to tam kôli tomu aby to nerobilo Acka? a aky to ma vplyv na jazdne vlastnosti?..diki za odpoved

Prosím ťa kadial mala stará verzia odvetranie z chladiča?? Na kapote nevidim žiadnu mriežku riešil si to spodom auta?? Ak ano nenafotil by si to prosim ta??
že jsi se ani nepochlubyl se světly

podobny lak ma aj Gabi Andrisekova na RSe :) moc hezky
čAU
Nahoď nějaký video na tuhle krásku.
Dík
Nahoď nějaký video na tuhle krásku.
Dík
ahoj shanam opticku vlozku do takych hmloviek ako mas ty nemas nejaku navic?..aspon sklo mi staci (posta mi jedno rozbila) a nahodou dalkace navic?...ahoj Patrik