
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ERO
* 5.7.2010* Dokončování interieru
Dodělávání tapeců, palubky, instalace sedaček ...
* 4.7.2010* Kompletace
Dostrojen motor - ERO ujelo par prvnich metru po zahrade :-D
* 26.6.2010* Ladění exterieru
Instalace světel, předního lízátka, oživení brzd, spojky ...
* 25.6.2010* Skládání - ERO jezdí !!!
Po třech letech jsem slyšel zvuk nového agregátu... byla to paráda Blížíme se do finále
* 30.11.2009* Garáž
Ero uloženo k zimnimu spanku ... To be continued ...
cekam uz jen na interier ...
* 3.10.2009 * Motor
Motor je v autě
* 29.9.2009 * Lak
Dnes jsem to privezl z lakovny
* 13.8.2009 * Lak
Dnes jsem to odvezl na lak
* 25.12.2008 * Motor
Začalo se makat na stavbě agregátu (sériový 110R)
* 27.11.2008 * Motorový prostor
Motorový prostor a kapsy pro přívod vzduchu k chladiči jsou v bílé
* 1.11.2008 * Podvozek
Nasazena přední a zadní náprava, převodovka,!!! ERO JE NA KOLECH !!!
* 25.10.2008 * Řízení
GO hlemejždě řízení, povrchová uprava a GO tyče řízení
* 12.10.2008 * Brzdy
komplet nové brzdy + GO 2pístů
* 11.10.2008 * Lakování
Nalakován interiér a kufr do bílé
* 5.10.2008 * GO hlavy válců
* 27.7.2008 * Agregát
Repas altíku, rozdělovače, pumpy a poslány další části motoru na naleštění
* 26.7.2008 * Náprava
nový svisláky + dodělávky na přední náprave
* 31.5.2008 * Podvozek
spodek natřenej tlumexem,
* 24.5.2008 * Oskrabany zbytky ochr. natěru z podvozku
Vše je cisty az naplech, fličky chemicky odrezeny a celej podvozek natřenej základem
* 29.4.2008 * Koupena sada gum
Komplet gumy na cele ero
* 29.2.2008 * Karosarina hotova
* 1.2.2008 * Pomalu ale jiste jdeme do karosarskyho finale
Ero stoji na kolech, ma novou podlahu a vyztuhy prahu. ceka na navareni prahu a kompletni spasovani dilu.
* 12.1.2007 *
Skompletovaná prední a zadní náprava
* 28.12.2007 *
napasovaná nová podlaha
* 10.12.2007 *
Vyrezána komplet podlaha
* 1.12.2007 *
Čumák spasován!
* 14.11.2007 *
vyrezany podbehy a podlaha kufru, priprava na zpasovani novych dilu
* 28.10.2007 *
Prdelka je dopasovana a uz napevno pridelana
* 20.10.2007 *
Všechny díly uz sou doma a tak se začalo s prací. GO naprav, brzd, vlastně vkompletně všeho tak že to tady vypisovat nebudu. do konce roku by to mělo byt vyvařeny a připravený na komplet poskladaní. Už se moc těsím na dlouhý zimní večery :-D
* 7.5.2007 *
Je rozhodnuto bude to veteran.
Plány :
puvodni target jaro 2008(utopie) Tak že
dokončit renovaci nejpozdeji do jara 2009. vše original
Taky se nepovedlo :-) Nový death line jaro 2010 vše pokud možno original
* 5.7.2010* Dokončování interieru
Dodělávání tapeců, palubky, instalace sedaček ...
* 4.7.2010* Kompletace
Dostrojen motor - ERO ujelo par prvnich metru po zahrade :-D
* 26.6.2010* Ladění exterieru
Instalace světel, předního lízátka, oživení brzd, spojky ...
* 25.6.2010* Skládání - ERO jezdí !!!
Po třech letech jsem slyšel zvuk nového agregátu... byla to paráda Blížíme se do finále
* 30.11.2009* Garáž
Ero uloženo k zimnimu spanku ... To be continued ...
cekam uz jen na interier ...
* 3.10.2009 * Motor
Motor je v autě
* 29.9.2009 * Lak
Dnes jsem to privezl z lakovny
* 13.8.2009 * Lak
Dnes jsem to odvezl na lak
* 25.12.2008 * Motor
Začalo se makat na stavbě agregátu (sériový 110R)
* 27.11.2008 * Motorový prostor
Motorový prostor a kapsy pro přívod vzduchu k chladiči jsou v bílé
* 1.11.2008 * Podvozek
Nasazena přední a zadní náprava, převodovka,!!! ERO JE NA KOLECH !!!
* 25.10.2008 * Řízení
GO hlemejždě řízení, povrchová uprava a GO tyče řízení
* 12.10.2008 * Brzdy
komplet nové brzdy + GO 2pístů
* 11.10.2008 * Lakování
Nalakován interiér a kufr do bílé
* 5.10.2008 * GO hlavy válců
* 27.7.2008 * Agregát
Repas altíku, rozdělovače, pumpy a poslány další části motoru na naleštění
* 26.7.2008 * Náprava
nový svisláky + dodělávky na přední náprave
* 31.5.2008 * Podvozek
spodek natřenej tlumexem,
* 24.5.2008 * Oskrabany zbytky ochr. natěru z podvozku
Vše je cisty az naplech, fličky chemicky odrezeny a celej podvozek natřenej základem
* 29.4.2008 * Koupena sada gum
Komplet gumy na cele ero
* 29.2.2008 * Karosarina hotova
* 1.2.2008 * Pomalu ale jiste jdeme do karosarskyho finale
Ero stoji na kolech, ma novou podlahu a vyztuhy prahu. ceka na navareni prahu a kompletni spasovani dilu.
* 12.1.2007 *
Skompletovaná prední a zadní náprava
* 28.12.2007 *
napasovaná nová podlaha
* 10.12.2007 *
Vyrezána komplet podlaha
* 1.12.2007 *
Čumák spasován!
* 14.11.2007 *
vyrezany podbehy a podlaha kufru, priprava na zpasovani novych dilu
* 28.10.2007 *
Prdelka je dopasovana a uz napevno pridelana
* 20.10.2007 *
Všechny díly uz sou doma a tak se začalo s prací. GO naprav, brzd, vlastně vkompletně všeho tak že to tady vypisovat nebudu. do konce roku by to mělo byt vyvařeny a připravený na komplet poskladaní. Už se moc těsím na dlouhý zimní večery :-D
* 7.5.2007 *
Je rozhodnuto bude to veteran.
Plány :
puvodni target jaro 2008(utopie) Tak že
dokončit renovaci nejpozdeji do jara 2009. vše original
Taky se nepovedlo :-) Nový death line jaro 2010 vše pokud možno original
JaWoR - komentáře:
-> JaWoR: a sem tam wokno... 

-> ventYl: NJN puvodni tam nakonec zbude asi jen strecha
-> ventYl: to je to nejmenší... kolikrát stačí jen metr a auto pak jede rovně 

-> JaWoR: ale respekt, pustit sa do tak rozsiahleho rozbrusovania, rezania a varenia.
JJ

-> JaWoR: schánim optiku.... asi čirou
no já to četl neboj.... jen sem si musel rejpnout když se to tu tak nabízí 


Tak to si asi porid lepsi optiku kamo! pockej prdelka už je napasovana o vikendu pridam novy fotecky :-)
ty jedeš kluku ušatej
podle fotek to vypadá na naložení na vlek a směr zběrna
ale ne já ti věřim 



Nesmis se toho bat :-)
toto je maso, ja keby som takto rozrezal svoje auto, tak by som tipoval, ze to uz nikto v zivote nezlozi dohromady
JJ uz je implementovana :-] a povedlo se dam sem fotky.
Zdar celku masakr,jinač držim palce k uspěšnému dokončení.
tak to je masakr to chces implantovat zadni podpehy a příčku z kila nebo co? že jsi to tak prořezal, hodně štěstí ale jaro 2008 už klepe na vrata
JJ mas pravdu bude to origo! Sehnal sem dily.
no,taky mazec.s tou povrchovou korozí jsi mě pobavil
já osobně jsem pro origo,podle mě se to vyplatí a víc lidí to ocení,,ale je to na tobě.hlavně,že éro zachraňuješ a nenecháš ho padnout.



Ted je to vsechno v rozhodovaci fazi! buh vi jestli origo nebo tun.

gratulace k novemu ulovku.. tak at to vypada a stoji za to
pane máte to super
jen tak dál


tak to jsem zvedavej co z toho bude, dost prace..